به روز رسانی پوند انگلیس (GBP) – تورم انگلیس در ژانویه بدون تغییر، انتظارات کاهش نرخ کاهش یافت

تجزیه و تحلیل GBP/USD و نمودارها

  • تورم بریتانیا در ژانویه بدون تغییر بود. انتظار می رود فشار قیمت ها در ماه های آینده کاهش یابد.
  • پوند/دلار آمریکا پس از اینکه دیروز توسط دلار قوی آمریکا تحت تاثیر قرار گرفت، در تلاش برای بهبودی است.

رابیشترین خوانده شده: داده‌های مشاغل و درآمد بریتانیا به پوند افزایش می‌دهد – GBP/USD، GBP/JPY

بر اساس آخرین داده‌های دفتر آمار ملی (ONS)، تورم بریتانیا در ژانویه ثابت ماند، اما به میزانی کمتر از انتظارات بازار بود. به گفته ONS،

بیشترین سهم افزایشی در تغییر ماهانه نرخ‌های سالانه CPIH و CPI مربوط به مسکن و خدمات خانگی (عمدتاً هزینه‌های گاز و برق بیشتر) بوده، در حالی که بیشترین سهم کاهشی مربوط به مبلمان و کالاهای خانگی و مواد غذایی و نوشیدنی‌های غیرالکلی بوده است. .

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تورم بریتانیا در ماه های آینده به سمت هدف 2 درصدی بانک مرکزی کاهش می یابد. بر اساس یک نشریه اخیر بانک مرکزی انگلستان، تورم بریتانیا می تواند برای مدت کوتاهی در بهار تا 2 درصد کاهش یابد و پس از آن کمی افزایش یابد. شوک جهانی دیگری که تورم را بالا نگه می‌دارد را رد کنید.

پس از گزارش تورم، انتظارات کاهش نرخ بهره بریتانیا با چند نقطه پایه کاهش یافت و اکنون کمتر از 70 واحد پایه کاهش نرخ در سال جاری مشاهده شده است. اولین کاهش 25 واحدی در حال حاضر به طور کامل در جلسه اوت قیمت گذاری شده است.

احتمالات نرخ بهره انگلستان

image2.png

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید پوند/دلار آمریکا با راهنمای رایگان ما

کابل پس از فروش روز سه‌شنبه تحت فشار قرار دارد. GBP/USD درست بالاتر از سطح حمایت قبلی در 1.2547 و درست زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله می شود و شکستن پایین تر سطح اصلاحی فیبوناچی 50% رالی مارس-ژوئیه 2023 در 1.2471 را در کانون توجه قرار می دهد.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image3.png

نمودار با استفاده از TradingView

داده‌های GBP/USD معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 52.22% معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.09 به 1 است. تعداد معامله‌گران در معاملات خالص 0.17% کمتر از دیروز و 11.06% کمتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت 9.11 درصد کمتر از دیروز و 2.73 درصد کمتر از هفته گذشته است.

تغییر احساسات خرده فروشی برای اقدام قیمت GBP/USD به چه معناست؟




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -8٪ -2٪ -5٪
هفتگی -4٪ -8٪ -6٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-gbp-update-uk-inflation-unchanged-in-january-rate-cut-expectations-trimmed-20240214.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار