بیت کوین (BTC/USD) به 57 هزار دلار رسید، اتریوم (ETH/USD) با تسلط خریداران بر بازار به 3275 دلار رسید

بیت کوین (BTC) اتریوم (ETH) قیمتنمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • بیت کوین به بالاترین حد خود بازگشت که آخرین بار در نوامبر 2021 مشاهده شده بود.
  • کوین‌بیس، رابین‌هود، میکرواستراتژی افزایش علاقه‌ای به ارزهای رمزنگاری‌شده جدید دارند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می دهد زیرا خرید مداوم ETF و رویداد نصف شدن آینده در اواسط آوریل به خرید سنگین دامن می زند. در 10 ژانویه، یازده ETF بیت کوین توسط SEC تایید شد و درها را به روی طیف گسترده ای از مشتریان باز کرد. از اواسط ژانویه، یک ETF بیت کوین که توسط بلک راک اداره می شود، تاکنون بیش از 6.6 میلیارد دلار ورودی داشته است که به افزایش مارپیچی قیمت بیت کوین کمک می کند. در 10 ژانویه، بیت کوین با قیمت 46 هزار دلار در مقایسه با قیمت لحظه ای فعلی حدود 56.5 هزار دلار افتتاح شد. با تقاضای بالا، معامله گران به نصف شدن بیت کوین آینده نگاه می کنند که در اواسط آوریل انتظار می رود، به عنوان محرک بعدی اقدام قیمت به دلیل کاهش پاداش های بلوک از 6.25 به 3.125 و کاهش عرضه.

رویداد بعدی نصف شدن بیت کوین – به چه معناست؟

نمودار هفتگی نشان می دهد که بیت کوین بالاتر از دوره اخیر تثبیت در حدود 52 هزار دلار شکسته و بالاتر رفته است. قبل از اینکه منطقه 65 هزار دلاری مورد توجه قرار گیرد، مقاومت جزئی از چند اوج قبلی اکتبر 2021 در حدود سطح 59.5 هزار دلار وجود دارد. مانند همیشه در مورد هر ارز دیجیتال، باید مراقب بود زیرا نوسانات شدید و شرایط نوسان بازار قابل انتظار است.

  غول شکلات‌سازی آمریکا از چین عذرخواهی کرد

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین

image1.png

اتریوم با کمک باد قوی بیت کوین و باور رو به رشد بازار مبنی بر اینکه ETF های نقطه ای اتریوم ممکن است در پایان ماه مه تایید شوند، در حال حرکت بالاتر است. در حالی که مهلت تایید 23 ماه مه برای VanEck ETF به عنوان تاریخ کلیدی برای تماشا در نظر گرفته می شود، هنوز هم این احتمال وجود دارد که SEC این برنامه را تایید نکند، تصمیمی که می تواند اتریوم را به شدت پایین بیاورد.

Ethereum Spot ETF – کابین بعدی خارج از رتبه؟

سطح بعدی مورد علاقه برای گاوهای اتریوم، بالاترین قیمت در اواخر مارس 2022 به 3582 دلار است، سطحی که تنها 10 درصد از قیمت لحظه ای فعلی فاصله دارد.

نمودار قیمت هفتگی اتریوم

image2.png

سهام مرتبط با رمزارز دیروز با افزایش دو رقمی عملکرد بسیار قوی داشتند.

صرافی ارزهای دیجیتال، کوین بیس (COIN) به بالاترین سطح چند ماهه رسید و جلسه را با 16.9 درصد افزایش در کسری زیر 194 دلار به پایان رساند.

نمودار روزانه Coinbase (COIN).

image3.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

Robinhood (HOOD)، یک دلال-نماینده نظارتی، نزدیک به 8 درصد جهش کرد و به بالاترین قیمت چند ماهه 15.50 دلار رسید.

نمودار روزانه Robinhood (HOOD).

image4.png

Microstrategy (MSTR) یک شرکت نرم‌افزاری و محاسبات ابری است که پس از خرید 3000 بیت کوین اضافی اخیراً به قیمت 155 میلیون دلار، اکنون 193000 بیت کوین در کتاب خود نگهداری می‌کند. به طور کلی، MSTRs دارای 193 هزار بیت کوین با قیمت متوسط ​​31544 دلار است، در مقایسه با قیمت لحظه ای بیت کوین کمتر از 56.5 هزار دلار. میکرواستراتژی روز دوشنبه نزدیک به 16 درصد افزایش یافت.

  نقد و بررسی معروف‌ترین استراتژی های معامله معرفی استراتژی های مهم ترید در بازار کریپتو دنیای رمزارز نااریب مجله کریپتو | persianforexacademy

نمودار روزانه میکرواستراتژی (MSTR).

image5.png

همه نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ فضای کریپتوکارنسی – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-usd-hits-57k-ethereum-eth-usd-touches-3-275-as-buyers-dominate-the-market-20240227.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار