تورم منطقه یورو به شدت کاهش یافت، یورو/دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا کاهش یافت

پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

توصیه شده توسط Nick Cawley

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

بیشترین خوانده شده: یورو (EUR) پیش بینی: EYR/USD و EUR/GBP چشم انداز هفته آینده

تورم در منطقه یورو همچنان به کاهش خود ادامه می دهد و آخرین قرائت نشان می دهد که نسبت به ماه اکتبر نزولی نشان می دهد. تورم اصلی با 0.6 درصد کاهش به 3.6 درصد رسید در حالی که تورم کل با 0.5 درصد کاهش به 2.4 درصد رسید. تورم اصلی اکنون در پایین ترین سطح خود از جولای 2021 است، در حالی که نرخ اصلی در پایین ترین سطح خود از آوریل 2022 قرار دارد.

image1.png

تقویم DailyFX

انتشار تورم امروز به این حس رو به رشد اخیر اضافه خواهد کرد که بانک مرکزی اروپا نرخ های استقراض را زودتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت کاهش خواهد داد. آخرین انتظارات بانک مرکزی اروپا، اولین کاهش ۲۵ واحدی نرخ را در نشست آوریل با مجموع ۱۱۵ واحد کاهش نرخ پایه برای سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد.

image2.png

EUR/USD پس از انتشار کاهش یافت، اما این جفت ارز در کانال صعودی باقی می ماند که در دو هفته گذشته حفظ شده است. شکست کانال، در اطراف سطح 1.0900، ممکن است با کاهش سطح 23.6% فیبوناچی اصلاحی در سطح 1.0864، سطح اول حمایت را شاهد باشد.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image3.png

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 38.77 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.58 به 1 است. نت-شورت معامله گران 4.27 درصد کمتر از دیروز و 9.09 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

  احتیاط در برابر کاهش زودهنگام نرخ بهره

گزارش کامل را می توانید از اینجا دانلود کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% -11٪ -5٪
هفتگی 16% -20% -6٪

همه نمودارها با استفاده از TradingView

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-area-inflation-falls-sharply-eur-usd-slips-on-heightened-ecb-rate-cuts-expectations-20231130.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار