جدیدترین نفت – تلاش نفت خام ایالات متحده پس از یک هفته دیگر از ضررهای سنگین برای افزایش بیشتر

تجزیه و تحلیل نفت و نمودارها

  • کاهش قیمت نفت به دلیل نگرانی های مربوط به تقاضا ادامه دارد.
  • چشم انداز فنی به سمت نزولی مغرضانه باقی می ماند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه تجارت نفت

تقویم اقتصادی DailyFX

نفت آمریکا در ماه گذشته نزدیک به 16 درصد و در هفت هفته گذشته بیش از 23 درصد کاهش یافته است زیرا فروشندگان همچنان به کنترل قیمت ها ادامه می دهند. پس از لمس 95 دلار در هر بشکه. به بالاترین میزان در 28 سپتامبر، قیمت نفت خام آمریکا به 72.22 دلار در هر بشکه به پایین ترین حد چند ماه اخیر رسید. در روز پنج شنبه با حرکت حاشیه ای امروز به عنوان یک بسته شدن کوتاه قبل از آخر هفته دیده می شود. شکست قاطع زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه، که در روز چهارشنبه انجام شد، اکنون نفت را در برابر ضررهای بیشتر آسیب پذیر می کند.

داده های اخیر بر نفت تاثیر گذاشته و به لحن نزولی بازار افزوده است. مطالبات مستمر بیکاری ایالات متحده و مطالبات اولیه بیکاری در روز پنجشنبه بیشتر از پیش بینی ها بود، در حالی که تولید صنعتی نیز بیش از حد انتظار کاهش یافت.

image1.pngimage2.png

در سمت عرضه معادله، داده‌های EIA نفت خام روز چهارشنبه افزایش غیرمنتظره‌ای در ذخایر نفت خام در دو هفته گذشته را نشان داد.

image3.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

در حالی که چشم‌انداز فنی نفت همچنان منفی است، سرعت فروش اخیر باعث می‌شود هر گونه اخبار مثبت در مورد تقاضا یا عرضه عقب‌نشینی کند. 200-dsma، در حال حاضر 78.12 دلار در هر بشکه است. در کوتاه مدت سطح سختی برای نقض خواهد بود، اما در صورت حاکم شدن شرایط خوش خیم تر بازار، ممکن است مورد آزمایش قرار گیرد. اگر این افزایش کوتاه مدت محقق نشود و 200-dsma بدون مشکل باقی بماند، شکست 72.22 دلار در هر بشکه در روز پنجشنبه خواهد بود. پایین 70 دلار در هر بشکه خواهد بود. قبل از سقوط سه برابری در حدود 67 دلار در هر بشکه وارد بازی شوید. مورد توجه قرار می گیرد.

  FTSE 100 در حالی که بریتانیا در آستانه رکود است در حالی که DAX 40 Flatlines

نمودار قیمت روزانه نفت – 17 نوامبر 2023

image4.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های IG Retail Trader نشان می‌دهد که 89.11% معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 8.18 به 1 است. تعداد معامله‌گران در خالص معاملات 16.50% بیشتر از دیروز و 0.03% بیشتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 30.08 درصد کمتر از دیروز و 14.34 درصد کمتر از هفته گذشته است.

آخرین گزارش احساسات را دانلود کنید تا ببینید این تغییرات روزانه و هفتگی چگونه بر احساس قیمت تأثیر می گذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ 2% -3٪
هفتگی -7٪ -7٪ -7٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ روغن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/oil-latest-us-crude-trying-to-nudge-higher-after-another-week-of-heavy-losses-20231117.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار