حرکت صعودی پیش از انتشار عمده کند می شود

تجزیه و تحلیل FTSE، DAX

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

آنچه را که تحلیلگران ما در شاخص ها در سه ماهه سوم پیش بینی می کنند، ببینید

شاخص FTSE به طور آزمایشی بالاتر از مجامع عظیم بانک مرکزی، درآمد

به نظر می رسد که شاخص FTSE در مسیر چاپ ششمین افزایش متوالی روزانه قرار دارد و تقریباً 6.5 درصد بهبودی را در پایین ترین سطح اوایل ماه جاری ایجاد می کند. پیشرفت صعودی چیزی جز چشمگیر نبوده و روند نزولی بلندمدت قبلی را با سهولت نسبی شکست.

با افزایش درآمدهای تأثیرگذار ایالات متحده و بریتانیا، احتمالاً باقی مانده این هفته شاهد افزایش نوسانات خواهد بود. آلفابت، متا و مایکروسافت این هفته قرار است در حالی که Vodafone، Rio Tinto، Lloyds، Boeing، GlaxoSmithKline و Anglo American چند مورد را نام ببرند. برای به‌روزرسانی‌های به‌موقع و برنامه‌های درآمد، تقویم درآمد DailyFX را نشانه‌گذاری کنید.

علاوه بر این، این شاخص توسط پوند ضعیف‌تر استرلینگ تقویت شده است که پس از تشویق داده‌های تورم اصلی در ماه ژوئن به شدت فروخته شد و باعث شد که تخمین‌ها در جهت نزولی پیشی بگیرد و تا حدودی برای خانوارهای بریتانیا تسکین دهد.

7710 بعدی و فوری ترین سطح مقاومت است قبل از اینکه خوشه ای از اوج ها در حدود 7800 آخرین بار که در ماه می مشاهده شده بود بر روی روند صعودی متمرکز شود. 7640 یک نشانه اولیه از خستگی بالقوه صعودی را نشان می دهد، جایی که یک افت بیشتر می تواند میانگین متحرک ساده 50 روزه را متمرکز کند (خط آبی).

نمودار روزانه شاخص FTSE 100

  سند همکاری ۲۵ ساله؛ معیاری مهم در روابط ایران و چین

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

DAX تقریباً سطح قابل توجهی از مقاومت را تثبیت می کند

DAX تمام ضررهای اولیه تا اواسط ژوئیه را جبران کرده است، اما اکنون در نوسان قبلی یعنی 16209 تثبیت شده است. این شاخص شاهد کاهش قابل توجهی در حرکت صعودی بوده است زیرا اقدامات اخیر قیمتی تمایل به معاملات جانبی را نشان داده است. همانطور که گفته شد، شاخص همچنان در حال آزمایش اوج های دوره اخیر ازدحام است، با سطح حیاتی مقاومت 16285 در افق.

16,285 مطابق با اوج های دسامبر 2021 و ژانویه 2022 قبل از افت شدید در بقیه سال 2022 است. در صورتی که شاخص از آنجا به بالاترین حد خود ادامه دهد، بالاترین نوسان ژوئن 16,427 در ردیف بعدی قرار می گیرد.

MACD از ادامه روند صعودی حمایت می کند، اما ما در سطوح نسبتاً شدید باقی می مانیم. افت به سمت 16012 و SMA 50 (خط آبی) می‌تواند فرصتی برای مشاهده ورود مجدد احتمالی در راستای روند صعودی قبلی یا نقطه‌ای برای مشاهده احتمال عقب‌نشینی عمیق‌تر و احتمالاً بازگشت طولانی‌مدت ایجاد کند.

نمودار روزانه DAX

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ببینید فرصت‌ها در Q3 کجاست

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/ftse-100-dax-outlook-bullish-momentum-slows-ahead-of-major-releases-20230725.html