داده ها و رویدادهای کلیدی در هفته آینده باعث هدایت گرینبک خواهند شد

قیمت، نمودار و تحلیل دلار آمریکا (DXY).

  • تصمیم گیری نرخ FOMC برای دلار کلیدی است.
  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان با افزایش عرضه بالا می ماند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

دلار آمریکا در یک الگوی جانبی کوتاه‌مدت گیر کرده است و چشم‌اندازهای اساسی و فنی سیگنال‌های متفاوتی را ارسال می‌کنند. تقویم اقتصادی هفته آینده مجموعه‌ای از انتشار داده‌ها و رویدادهای مهمی دارد که ممکن است کمی نوسانات را به ترکیب اضافه کند و جان دوباره به بازار بدهد.

image1.pngimage2.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

رویداد اصلی هفته آینده در ایالات متحده، آخرین تصمیم سیاست فدرال رزرو است که بازارها در حال حاضر انتظار دارند رئیس پاول، نرخ بهره را در حالت تعلیق نگه دارد. انتظارات صندوق فدرال رزرو 66 درصد احتمال باقی ماندن فدرال رزرو را در 500-525 تعیین می کند، اما در روزهای اخیر احتمال افزایش نرخ بهره در نشست جولای به طرز محسوسی افزایش یافته است. احتمالات آتی نیز نشان می‌دهد که فدرال رزرو در جلسه سپتامبر قبل از اینکه وجوه فدرال رزرو به 500-525 برای بقیه سال کاهش یابد، نرخ‌ها را در این سطح بالاتر نگه داشته است.

image3.png

بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا دیروز به شدت با افزایش نرخ بهره در این هفته توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) و بانک کانادا (BoC) همراه شد. انتظار نمی رفت که هیچ یک از بانک های مرکزی هزینه های استقراض را افزایش دهند، اما هر دو تورم بالاتر از پیش بینی شده را به عنوان عاملی در تصمیمات خود ذکر کردند. علاوه بر این پس‌زمینه جنگ‌طلب جهانی، دولت ایالات متحده در حال آماده شدن برای فروش مقادیر هنگفتی از اوراق خزانه ایالات متحده است که به زودی شروع می‌شود تا به پر کردن مجدد حساب عمومی خزانه‌داری خود (TGA)، یک حساب دولتی که قبوض را پرداخت می‌کند، کمک کند. خزانه TGA در پایان ماه گذشته به دلیل مذاکرات سقف بدهی تقریباً خالی بود. با سیل عرضه در امتداد منحنی که در هفته‌ها و ماه‌های آینده به بازار وارد می‌شود، سرمایه‌گذاران برای کمک به بودجه دولت تقاضای بازدهی بالاتری خواهند داشت، به‌خصوص اگر معتقد باشند که نرخ‌ها در جولای بالاتر می‌رود.

  دلار آمریکا در آستانه دقایقی فدرال رزرو کاهش یافت. تنظیمات بر روی EUR/USD، USD/JPY، USD/CAD

دلار آمریکا در حال حاضر با این پس‌زمینه مختلط دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان در روندی جانبی گیر کرده است. رالی طی شش هفته گذشته متوقف شده است و دلار اکنون منتظر انتشار داده ها و رویدادهای هفته آینده است. نوسانات پایین باقی می ماند و سه میانگین متحرک با 20-dsma (خط قرمز) که بالاتر می رود مخلوط می شوند در حالی که 200-dsma با تاریخ طولانی تر (خط سیاه) به آرامی پایین تر حرکت می کند. حمایت کوتاه مدت در حدود 103.35 با مقاومت در حدود 104.30 مشاهده می شود.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 8 ژوئن 2023

image4.png

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-update-key-data-and-events-next-week-will-steer-the-greenback-20230608.html