تنظیمات قیمت EUR/USD، EUR/GBP و EUR/JPY

تنظیمات یورو: (EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY)

  • داده های تجدید نظر شده رکود فنی در اروپا را تایید می کند، مشروط بر اینکه هیچ تجدیدنظری در رقم Q1 به سمت بالا وجود نداشته باشد
  • EUR/USD: فروش شدید با پشتیبانی کوتاه مدت مواجه می شود
  • EUR/GBP: نقاط محوری قبلی، سناریوهای ادامه نزولی/پسرفت صعودی را راهنمایی می کند
  • EUR/JPY: با چشم انداز بالاتر از سال به امروز، از پشتیبانی خارج می شود
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله EUR/USD

بازنگری داده ها رکود فنی برای منطقه یورو را تایید می کند

داده‌های یورواستات نشان می‌دهد که اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه اول وارد یک رکود فنی شده است، اگرچه فقط همین. داده های سه ماهه چهارم از رشد سه ماهه صفر به 0.1% انقباض بازنگری شد در حالی که برآورد سوم سه ماهه اول از رشد 0.1% به 0.1% کاهش یافت.

بدتر شدن شرایط اقتصادی در کنار داده‌های تشویقی تورم اصلی نشان می‌دهد که با وجود قاطعیت بانک مرکزی اروپا بر افزایش بیشتر نرخ‌ها، یورو می‌تواند تحت فشار بیشتری قرار گیرد. بازارها پیش‌بینی می‌کنند که بانک مرکزی اروپا در هفته آینده و دوباره در جولای یا سپتامبر افزایش یابد، اما اگر داده‌های تورمی بعدی کاهش یابد، می‌توان موردی را مطرح کرد که کمیته توقف یا حتی یک «پرش» مانند فدرال رزرو را در نظر بگیرد.

EUR/USD: فروش شدید با پشتیبانی کوتاه مدت مواجه می شود

EUR/USD فروش نسبتاً تهاجمی را از اوج ماه می نشان می دهد که به نظر می رسد در حدود 1.0695 و 1.0760 تثبیت شود. کاهش سرعت حرکت نزولی باعث می‌شود که این جفت در روز افزایش پیدا کند، اما به اندازه کافی جالب است، و همچنان در یک شکل پرچمی باقی می‌ماند که در جلسات اخیر ایجاد شده است. اساساً، پرچم نزولی نشان دهنده نزولی بیشتر در فروش به همان اندازه تهاجمی نسبت به آنچه از ماه مه دیده شده است.

  بهترین ربات های آربیتراژ ارزدیجیتال در سال 2022 | persianforexacademy

با این حال، به نظر می‌رسد که عملکرد قیمت منطقه‌ای از مقاومت را در اطراف 1.0695 پیدا کرده است که چالشی فوری برای نزول بیشتر باقی می‌ماند، زیرا MACD به یک متقاطع صعودی بالقوه اشاره می‌کند و از قیمت‌ها در کوتاه‌مدت حمایت می‌کند.

نمودار روزانه EUR/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

EUR/GBP: نقاط محوری قبلی، سناریوهای ادامه نزولی/پسرفت صعودی را راهنمایی می کند

EUR/GBP همچنین یک شکل گیری نزولی را نشان می دهد، اما کاهش قبلی به اندازه آنچه در EUR/USD دیده می شود، تهاجمی ثابت نشده است. قیمت ها بسیار زیر 200 DMA معامله می شوند که به عنوان یک فیلتر روند عمل می کند، در حالی که به نظر می رسد این جفت وارد یک دوره تثبیت شده است. مشابه EUR/USD، نقطه‌های محوری و پیشین به ارائه سطوح علاقه برای ادامه نزولی یا نتیجه برگشت صعودی کمک می‌کنند.

تا زمانی که بسته شدن کندل روزانه زیر 0.8650 باقی بماند، روند نزولی میان مدت بیشتر سازنده باقی می ماند و حرکت به زیر 0.8566 سوخت بیشتری به آتش نزولی می افزاید. با این حال، RSI در حال نزدیک شدن به سطح فروش بیش از حد است، به این معنی که ممکن است خرس‌ها به زودی بخار خود را تمام کنند و ممکن است در این مدت یک عقب‌نشینی ایجاد شود. نوار سوگیری صعودی نسبتاً بالا است، و نشان می‌دهد که جفت ارز در حدود 0.8725 و 0.8750 (200 DMA) معامله می‌شود تا وضعیت نزولی فعلی را باطل کند.

نمودار روزانه EUR/GBP

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

EUR/JPY: با در نظر گرفتن بالاترین سطح از سال تا به امروز، از حمایت عقب نشینی می کند

در سمت صعودی برای یورو، EUR/JPY پس از آزمایش و رعایت منطقه حمایت در حدود 148.70 همچنان نشانه هایی از ادامه صعودی را نشان می دهد. ظهور فتیله‌های پایین‌تر به نشانه عدم تمایل به معامله کمتر در هنگام نزدیک شدن به منطقه کمک کرد و متعاقباً، در جلسه لندن، قیمت‌ها افزایش‌های دیروز را حفظ کردند. حرکت صعودی از اینجا، بالاترین رقم سالانه 151.60 را نشان می دهد که خیلی هم دور نیست.

اوایل امروز، ژاپن در واقع اطلاعات تولید ناخالص داخلی بهتر از انتظار را برای سه ماهه اول منتشر کرد – در تضاد کامل با تجدید نظرهای نزولی منطقه یورو و انقباض اخیر. بازنگری گسترده به 2.7% از پیش بینی 1.9% رشد سه ماهه سالانه سود چندانی برای ین نداشت. با فاصله گرفتن RSI از قلمروی بیش از حد خرید، این جفت ارز می‌تواند تا پیش از نشست هفته آینده بانک مرکزی اروپا و بانک ژاپن در مورد نرخ بهره، به صعود خود ادامه دهد.

نمودار روزانه EUR/JPY

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/eu-enters-recession-eur-usd-eur-gbp-and-eur-jpy-price-setups-20230608.html