چشم انداز یورو – آخرین تحلیل و احساسات EUR/USD و EUR/GBP

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD و EUR/GBP و احساسات و قیمت ها

  • EUR/USD – رالی اخیر خسته به نظر می رسد.
  • EUR/GBP – نوسانات در هر دو طرف.

می توانید Q2 ما را دانلود کنید یورو گزارش های فنی و بنیادی به صورت رایگان در زیر:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

با وجود اینکه بازار کاملاً انتظار داشت که بانک مرکزی اروپا در نشست ژوئن ECB نرخ بهره را کاهش دهد، یورو در برابر دلار آمریکا و پوند انگلیس در چند جلسه گذشته افزایش یافته است. ضعیف شدن دلار آمریکا ممکن است کوتاه مدت باشد زیرا تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول این هفته و Core PCE ممکن است همچنان دیدگاه بلندمدت بازار مبنی بر اینکه نرخ های ایالات متحده برای مدت طولانی تری بالاتر می مانند، تقویت کنند.

نمودار روزانه EUR/USD نشان می دهد که این جفت در دو طرف 1.0700 پس از بازگشت از 1.0600 در هفته گذشته معامله می شود. پایین ترین قیمت چند ماهه 16 آوریل مصادف شد با افزایش فروش CCI که اکنون در حال پاک شدن است. هر سه میانگین متحرک ساده بالاتر از قیمت لحظه ای و در یک الگوی منفی قرار دارند، در حالی که این جفت ارز از پایان سال گذشته دو اوج و پایین ترین سطح را ثبت کرده است. سطح بعدی مقاومت در 1.0787 مشاهده می شود، در حالی که شکست تایید شده 1.0600، 1.0561 و 1.0448 را وارد بازی می کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image1.png

تجزیه و تحلیل احساسات EUR/USD: معامله گران نت-شورت می سازند، قیمت ها ممکن است همچنان سقوط کنند

  سازمان ملل: کمک‌رسانی به افغان‌ها مستلزم ۷۱۷ میلیون دلار است

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 59.30 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.46 به 1 است. تعداد معامله‌گران در خالص خرید 3.54 درصد کمتر از دیروز و 16.77 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله‌گران کاهش یافته است. نت شورت نسبت به دیروز 20.90 درصد و نسبت به هفته گذشته 35.35 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت یورو/دلار آمریکا به زودی ممکن است با وجود این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند، به سرعت بالاتر برود.

EUR/GBP هفته گذشته پس از اظهارنظر BoE مبنی بر کاهش تورم بریتانیا به سمت هدف افزایش یافت. انتظارات کاهش نرخ بانک انگلستان افزایش یافت و استرلینگ را در برابر طیف وسیعی از ارزها تضعیف کرد. EUR/GBP به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته رسید، اما دیروز پس از اینکه شاخص CCI به شدت بیش از حد خرید را نشان داد، حرکت را تا حدی تغییر داد. در کوتاه مدت، اگر میانگین متحرک ساده 200 روزه شکسته شود، حداکثر دو برابری اخیر در حدود 0.8645 باید به عنوان مقاومت عمل کند. 0.8550 در حال حاضر توسط هر دو smas 20 و 50 روزه محافظت می شود.

  ین ژاپن پیشنهادی را می گیرد که توسط بانک ژاپن تاک جسارت شده است

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP

image2.png

تجزیه و تحلیل احساسات EUR/GBP: معامله گران معاملات خالص را در هفته کاهش دادند، قیمت ها ممکن است سقوط کنند

بر اساس آخرین داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی، 51.62 درصد معامله‌گران لانگ خالص بر مبنای EUR/GBP، با نسبت بلندمدت به کوتاه مدت 1.07 به 1 هستند. تعداد معامله‌گران معاملات خالص در مقایسه با دیروز 22.75 درصد افزایش یافته است. نسبت به هفته گذشته 26.67 درصد کاهش داشته است.

برعکس، تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 15.19 درصد کاهش یافته اما نسبت به هفته گذشته 61.45 درصد افزایش یافته است. دیدگاه مخالف نسبت به احساسات جمعیت نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/GBP ممکن است به افت خود ادامه دهند، علی‌رغم سوگیری‌های مختلف تجاری فعلی.

شما می توانید تمام راهنمای احساسات به روز ما را با استفاده از لینک زیر دانلود کنید!!

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-outlook-eur-usd-and-eur-gbp-technical-analysis-and-sentiment-latest-20240424.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار