دستگاه تولید بشقاب و دیس کاغذی | ایران کاپ

دارای یک لایه یا دیواره مقوایی بوده که ضخامت آن می تواند از 180 گرم در متر تا 210 گرم در متر متغیر باشد و این لیوان ها را معمولاً با تخته های کاغذی با کیفیت بالا می سازند. لیوان یکبارمصرف کاغذی تک جداره برای نوشیدنی های سرد مناسب می باشند. این لیوان‌ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان‌ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری‌ها می‌باشد. چنین لیوان‌هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب‌ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می‌گردند. زباله های ناشی از این ظروف می توانند آسیب جدی به محیط وارد کنند، پس بدون شک باید از ورود آن ها به محیط زیست به طور سرسختانه جلوگیری شود.

  • این دستگاه در ردیف دستگاه های پرسرعت تولید لیوان کاغذی قرار میگیرد که به طور متوسط توانایی تولید 75 عدد لیوان در دقیقه را دارد.
  • برای مثال شما اگر بتوانید مهارت برند سازی و روان شناسی مشتری و روان شناسی رنگ و … را به خودتان اضافه کنید و بتوانید بازار هدف کافه را به خوبی ترسیم کنید.
  • اگر قصد را اندازی خط تولید لیوان کاغذی را دارید به خاطر داشته باشید که به اجازه محیط های بزرگ برای کارگاه نیاز نخواهید داشت چرا که اندازه دستگاه ها به گونه ای است که می توانید به سادگی آن ها را در یک محیط 20 الی 30 متری جای بدهید.
  • دستگاه تولید لیوان یک‌ بار مصرف کاغذی را می‌ توانید به‌ راحتی از مراکز فروش این محصول در هر شهر خریداری کنید؛ فقط توجه داشته باشید که دستگاه مورد‌ نظرتان ویژگی‌ های گفته‌ شده را دارا باشد.
  • شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد.
  • شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه‌های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می‌باشد.
  نزدک، طلا، دلار آمریکا؛ FOMC، BOJ، BoE، PMI چین، تورم منطقه یورو، مشاغل ایالات متحده

از دیگر مزایای این کسب و کار این است که نیاز به تخصص خاصی ندارد. اگر بخواهید به صورت عمده فعالیت کنید می توایند هر لیوان را به قیمت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان به فروش برسانید و قیمت فروش عمده آن هم کمی پایین تر از این مقدار است. همانطور که روز به روز از محبوبیت لیوان پلاستیکی به دلیل سرطان زا بودن و آسیب به محیط زیست کم می شود، به محبوبیت لیوان های کاغذی اضافه می شود.

در واقع شما در یک کارگاه تولیدی کوچک هم می توانید کسب و کار شخصی تان را راه اندازی کنید و به درآمدهای زیاد برسید. با راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی تولیدکننده می تواند سود و منافع زیادی به دست آورد. لیوان های کاغذی یکی از اقلام پر مصرف در بین مردم هستند که در مراسم های مختلف مثل جشن ها و عزاداری و…

دستگاه تولید بشقاب و دیس کاغذی | ایران کاپ

تولید پیش دستی کاغذی ، تولید بشقاب کاغذی ، قیمت پیش دستی یکبار مصرف کاغذی ، تولید و … این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و از مشخصات فنی بالایی برخوردار است. با این ویژگی نیاز نیست حتما به سراغ مکان های صنعتی برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی بروید، بلکه می توانید حتی در پارکینگ خانه خود هم دستگاه ها را قرار دهید و شروع به تولید لیوان در حجم های زیاد کنید. پیشنهاد می کنیم در خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی به سراغ نمونه های چینی نروید چرا که این دستگاه ها از کیفیت کافی برخوردار نیستند و ممکن است در حین تولید مشکلات مختلفی برایتان به وجود بیاورند. فناوری تهران اولین و بزرگترین وارد کننده بهترین دستگاه های ظروف یکبار مصرف کاغذی در ایران می باشد .

  ثبت نام بورس و آموزش بورس و خرید سهام کارگزاری فارابی | persianforexacademy

خط تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف

با توجه به تقاضای بسیار زیاد لیوان یک‌ بار مصرف، بازار کار تولید لیوان کاغذی نیز بسیار خوب بوده و افراد می‌ توانند بادستگاه لیوان کاغذی، کسب‌ و‌ کار بسیار خوبی برای خود راه‌ اندازی کنند. همان‌ طور که می‌ دانید، در بین لیوان‌ های یک‌ بار مصرف، نوع پلاستیکی آن به دلیل مواد شیمیایی که در ساختار آن وجود دارد، بسیار مضر بوده و بهتر است تا افراد برای مصارف مختلف از نوع کاغذی استفاده کنند. قیمت دستگاه لیوان یکبارمصرف و لیست قیمت خط تولید ظروف مصرف پلاستیکی و گیاهی. به خاطر داشته باشید که این تجهیزات نیاز به اتصالات جداگانه نیز ندارند و شما می توانید به واسطه اتصالات برقی خانگی یا کارگاه ها کار خود را شروع کنید. گفتنی است که کار بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی در مدل های مختلف و پیشرفته به تخصص خاصی نیاز ندارد و همین امر سبب شده که خانم ها و آقایان کسب و کار خود را ره اندازی نمایند. داشتن یک برنامه ریزی قوی برای راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می تواند در کمتر از 6 ماه شما را به درآمد زیاد و سرمایه ی کلان برساند.

بایگانی برچسب: قیمت دستگاه لیوان کاغذی