دلار آمریکا با GBP/USD به دنبال شکست روند کاهشی است

DXY، GBP/USD قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • GBP/USD به نظر می رسد با یک شکست خط روند در انتظار و داده های نیروی کار بریتانیا در آینده بهبود یابد.
  • دلار آمریکا شاخص عقب نشینی به عنوان خوشامدگویی برای گاوهای کابلی به دلیل طولانی شدن نگرانی های ژئوپلیتیکی.
  • IG Client Sentiment نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در کابل دارای طولانی مدت خالص هستند. از آنجایی که ما در DailyFX دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات مشتری داریم، آیا در انتظار نزولی بیشتر هستیم؟
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدام قیمت، الگوهای نمودار و میانگین های متحرک، بررسی کنید بخش آموزش DailyFX.

بیشتر بخوانید: بیت کوین با افزایش امید به تایید ETF نقطه ای، سطح روانی 30 هزار نفر را شکست

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم انداز سه ماهه چهارم دلار آمریکا را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، دریافت کنید.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

شاخص دلار (DXY)

شاخص دلار شروع جالبی برای هفته داشته است و در معاملات اولیه ثابت مانده است زیرا بازدهی بلندمدت ایالات متحده به تقویت دلار کمک کرده است. با این حال، عقب نشینی قابل توجه در بازدهی ایالات متحده از آغاز جلسه ایالات متحده باعث شده است که DXY حرکت قابل توجهی را انجام دهد تا دارایی های ریسک و تمام طبقات دارایی دلاری را کاهش دهد.

شاخص دلار (DXY) نمودار روزانه

  روسای جمهور چین و روسیه در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای دیدار می‌کنند

منبع: TradingView، نمودار ایجاد شده توسط Zain Vawda

حرکت در DXY نباید کاملاً غافلگیرکننده باشد، زیرا تهدیدات هفته گذشته برای تشدید تنش در خاورمیانه نتوانست الهام بخش شکستن بالاتر از مرز 107.00 باشد. این می تواند به عنوان نشانه ای تلقی شود که گاوهای DXY ممکن است بی قرار در حال رشد باشند و ممکن است نیاز به اصلاح عمیق تر باشد. اکنون سؤال این است که آیا این روند در حرکت رو به جلو پایدار باقی خواهد ماند؟

با نگاهی به بقیه هفته، می‌توانیم برای DXY مشکلی را نشان دهیم، زیرا ما دارای برخی رویدادهای داده‌ای با تاثیرگذاری بالا هستیم که می‌تواند از دلار پشتیبانی کند. انتظار می رود تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده مثبت و قوی باشد در حالی که انتظار می رود داده های PCE ایالات متحده (سنج تورم ترجیحی فدرال رزرو) همچنان داغ بماند. اگر اینطور باشد، می‌توانیم برای یک هفته دو نیمه، با ضعف DXY تا چهارشنبه قبل از بهبودی قابل توجه برای پایان هفته باشیم. قطعا ارزش توجه دارد.

به دنبال نکات، ترفندها و بینش برای GBPUSDراهنمای نحوه تجارت در زیر را اکنون دانلود کنید!!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله GBP/USD

GBPUSD چشم به شکست خط روند با داده های نیروی کار بریتانیا در پیش است

کیبل برای مدتی طولانی است که با تلاش اخیر در یک رالی که در 12 اکتبر با فشار فروش شدید روبرو شد. اکنون فشار زیادی بر GBPUSD در چند وقت اخیر بر مبنای دلار بوده است و با ضعف دلار امروز شاهد کاهش قیمت هستیم. رالی در حال حاضر با GBPUSD حدود 100 پیپ در زمان نوشتن.

  شکلات خارجی شیرینی فروشگاه آجیل و خشکبار تواضع

فردا برخی از داده‌های نیروی کار بریتانیا را با ارقام مثبت به همراه دارد که احتمالاً به Cable کمک می‌کند تا به ارسال سود ادامه دهد. چاپ ضعیف در اینجا می تواند پوند را در معرض دید قرار دهد، با بازگشت قدرت دلار احتمالاً به سرعت سودها را از بین می برد.

دلار همچنان در اینجا نقش کلیدی دارد، زیرا من هنوز متقاعد نشده‌ام که اصلاح DXY با داده‌های ایالات متحده که قبلاً مورد بحث قرار گرفته‌اند، در طول هفته ادامه خواهد داشت. نگرانی دیگر من وضعیت ژئوپلیتیکی در خاورمیانه است که هر چند ساعت یکبار تغییر می کند. ایالات متحده مداخله نظامی را به صدا درآورده است و چنین اقدامی می تواند به DXY انگیزه جدیدی در تقاضای پناهگاه امن بدهد. لطفاً تحولات خاورمیانه را به دقت زیر نظر داشته باشید زیرا می تواند منجر به تغییرات سریع در ریسک پذیری شود.

image1.pngتصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار تولید شد

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

چشم انداز فنی و افکار نهایی

GBPUSD سرانجام به خط روند بلندمدت نزدیک می شود که از 14 ژوئیه در جریان بوده است و Cable از آن زمان حدود 1000 پیپ کاهش داشته است. به نظر می‌رسد که پایین‌ترین قیمت 4 اکتبر ممکن است پایین‌تر بوده باشد، زیرا از آن زمان ساختار را با چاپ بالاتر و پایین‌تر تغییر داده‌ایم.

اگر کابل بتواند بالاتر از خط روند شکسته شود، سطح 1.2300 وجود دارد که می تواند ثابت کند که MA های 50 و 200 روزه به ترتیب در بالاتر از سطح 1.2399 و 1.2443 قرار دارند. شکست بالای این دو ناحیه می تواند شاهد بازگشت مدت ها انتظار به سطح روانی 1.2500 باشد.

  تلاش کاخ سفید برای کمرنگ کردن نقش چین در خاورمیانه

از طرف دیگر، نگاهی به پتانسیل شکست به سمت نزول و اولین مانع، حمایت تبدیل شده اخیر مقاومت در سطح 1.2200 قبل از اینکه پایین ترین سطح اخیر در سطح 12100 تبدیل به منطقه مورد علاقه قبل از کنترل 1.2000 شود، است. با توجه به شرایط در حال تغییر بازار، چیزهای زیادی برای بازگشایی وجود دارد، اما فرصت ها ممکن است فراوان باشند.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

  • 1.2200
  • 1.2100 (کم نوسان اخیر)
  • 1.2000 (سطح روانشناسی)

سطوح مقاومت:

  • 1.2300
  • 1.2399 (MA 50 روزه)
  • 1.2500

GBP/USD نمودار روزانه، 23 اکتبر 2023

منبع: TradingView، ایجاد شده توسط Zain Vawda

داده های احساسات مشتری IG

احساسات معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 63 درصد معامله‌گران در حال حاضر در GBPUSD دارای مدت زمان خالص هستند. با توجه به دیدگاه مخالف داده‌های Client Sentiment در DailyFX، آیا GBPUSD در این هفته از سرگرفته می‌شود؟

برای نگاهی عمیق تر به احساسات GBP/USD و تغییرات در موقعیت طولانی و کوتاه، راهنمای رایگان زیر را دانلود کنید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ 21% 2%
هفتگی -10% 12% -3٪

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-index-dxy-update-us-dollar-retreats-with-gbpusd-eyeing-a-trendline-break-20231023.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار