بیت کوین به دنبال 39000 است؟ تنظیمات قیمت BTC/USD و ETH/USD

بیت کوین، BTC/USD، اتریوم، ETH/USD – چشم انداز:

  • بیت کوین و اتریوم بالاتر از مقاومت جزئی پاک شده اند.
  • مهم برای BTC/دلار آمریکا و ETH/USD برای حفظ سود در صورتی که بازگشت واقعی باشد.
  • چشم انداز چیست و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟

مهارت های معاملاتی خود را ارتقا دهید و در تجارت ارزهای دیجیتال یک مزیت رقابتی به دست آورید. دانلود راهنمای رایگان!

پیشنهاد مانیش جرادی

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

ارزهای دیجیتال با این امید که ایالات متحده به زودی صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین را تصویب کند، افزایش یافته است. نمودارهای فنی حاکی از آن است که فضایی برای افزایش بیشتر وجود دارد.

بیت کوین: در بالای مانع کلید ترک می خورد

بیت کوین از یک مانع مهم در ژوئیه 31800 عبور کرده است و باعث دو برابر شدن کف (پایین های ژوئن و سپتامبر 2023) شده است و به طور بالقوه راه را به سوی 39000 باز می کند. افزایش حرکت به دنبال صعود به بالای یک مانع حیاتی دیگر در میانگین متحرک 200 روزه است که تقریباً همزمان با بالاترین رقم پایان ماه اوت یعنی 28150 است. حرکت در نمودارهای روزانه همزمان با افزایش ابر نزولی ایچیموکو در نمودارهای هفتگی است. – BTC/USD آخرین بار در سال 2021 بالای ابر قرار داشت.

نمودار هفتگی BTC/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

نشانه‌های حرکت صعودی ماه گذشته پس از بازگشت از حمایت قوی در پایین‌ترین سطح ژوئن 24750 ظاهر شد، که ساختار بالاتر از بالا-بالاتر-پایین را از پایان سال 2022 دست نخورده نگه داشت. کاهش 2021-2022، تقویت مسیر میان‌مدت صعودی، که برای اولین بار در اوایل سال جاری برجسته شد – نگاه کنید به “چشم انداز فنی بیت کوین: BTC/USD صعودی می شود” منتشر شده در 18 ژانویه.

  درخواست آلمان از چین؛ ترغیب روسیه به توقف جنگ در اوکراین

نمودار روزانه BTC/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

در حال حاضر می‌توان نزول‌ها را با پشتیبانی فوری روی میانگین متحرک 10 ساعته (اکنون در حدود 33000) و پشتیبانی قوی‌تر در میانگین متحرک 30 ساعته (اکنون در حدود 31600) محدود کرد.

ETHEREUM: بالاتر از حمایت حیاتی نگه می دارد

اتریوم از ماه آگوست (که تقریباً در سال 1745 وارد شد) تلاش کرده است تا از یک مانع کلیدی در لبه بالایی یک کانال جانبی عبور کند. یک شکست قاطع در بالا می تواند راه را به سوی سال 1970، هدف قیمتی الگو، باز کند.

نمودار هفتگی ETH/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

حرکت صعودی پس از ETH/USD در یک بالشتک کلیدی در لبه پایینی کانال در حدود 1550 شروع شد، نه چندان دور از لبه پایین کانال روند نزولی از آوریل. در نمودارهای هفتگی، ETH/USD بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته ای، یک خط روند صعودی نسبت به سال گذشته، در اطراف لبه پایین ابر ایچیموکو باقی مانده است.

نمودار روزانه ETH/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

با توجه به این که، برای ادامه بهبود، ETH/USD در نهایت باید از بالاترین سطح آوریل 2145 عبور کند، که احتمال بازگشت طولانی مدت به سمت 2400 را افزایش می دهد (بازگردانی 38.2 درصدی کاهش 2021-2021).

کنجکاو هستید که بدانید موقعیت یابی در بازار چگونه می تواند بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-aiming-for-39-000-btc-usd-eth-usd-price-setups-20231024.html