شاخص قیمت مسکن در بریتانیا برای دومین ماه متوالی افزایش یافت

تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • قیمت مسکن در بریتانیا حمایت از پوند در حال مبارزه است.
  • پیش از گزارش فردای NFP، ادعاهای بیکاری در ایالات متحده ایجاد می شود.
  • GBP/USD نسبت به داده های کلیدی ایالات متحده مردد است.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم‌انداز Q4 پوند بریتانیا را برای بینش‌های انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله‌گری باشد، دریافت کنید.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی GBPUSD

پوند انگلیس همچنان در رکود باقی می ماند، اما در تلاش است تا امروز صبح پس از غافلگیری قیمت مسکن در رشد قیمت مسکن (تقویم اقتصادی زیر را ببینید). بازارهای FX نسبتاً خاموش هستند و داده‌های اقتصادی با تأثیر کمی که پیش از گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) فردا برنامه‌ریزی شده است. پس از ارقام ضعیف PMI ساخت و ساز بریتانیا دیروز و کمترین تأثیر از اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE)، اکنون تمرکز برای راهنمایی به ایالات متحده تغییر می کند.

تقویم اقتصادی GBP/USD (GMT +02:00)

image1.pngimage2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

بعداً امروز، داده‌های مربوط به مطالبات بیکاری با تأکید ویژه بر ادعاهای اولیه بیکاری به دقت رصد می‌شوند، زیرا این آمار بیکاری جدید/در حال ظهور را نشان می‌دهد. تغییر اشتغال ADP پیش‌بینی‌های دیروز را از دست داد، اما با در نظر گرفتن قطع ارتباط اخیر آن با اعداد NFP، بازارها تا حد زیادی قابلیت پیش‌بینی آن را نادیده می‌گیرند.

قیمت‌گذاری بازار پول برای BoE (نشان داده شده در زیر) به‌صورت «غیرطبیعی» مجدداً قیمت‌گذاری شده است و با توجه به گزارش‌های تولید ناخالص داخلی و مشاغل بریتانیا که قبل از اعلام نرخ بعدی منتشر می‌شوند، این دو نقطه داده وزن قابل‌توجهی برای حرکت رو به جلو قیمت‌گذاری خواهند داشت.

  تغییر وزیر خارجه چین/ سفیر چین در آمریکا رئیس دستگاه دیپلماسی پکن شد

احتمالات نرخ بهره بانک انگلستان

image3.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image4.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام قیمت روزانه GBP/USD در حال نزدیک شدن به پشتیبانی کلیدی است 1.2500 دسته روانشناختی/ میانگین متحرک 200 روزه (آبی) در حالی که این جفت از قلمرو خرید بیش از حد خارج می شود که از طریق شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داده شده است. سوگیری جهت کوتاه مدت از NFP های فردا ناشی می شود که انتظار می رود بالاتر باشد و ممکن است نزولی اخیر کابل را افزایش دهد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری نزولی IG (GBP/USD)

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند کوتاه در GBP/USD با 51% معامله گرانی که موقعیت های فروش کوتاه دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

کنجکاو هستید که بدانید موقعیت یابی در بازار چگونه می تواند بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-gbp-price-forecast-uk-house-price-index-rises-for-2nd-consecutive-month-wv-20231207.html