جدیدترین ین ژاپن – USD/JPY پایین ترین قیمت سه ماهه خود را در BoJ Talk ثبت می کند

قیمت ها، نمودارها و تحلیل ین ژاپن

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید دلار آمریکا/JPY با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

ین ژاپن امروز در برابر طیف وسیعی از ارزها تقویت می شود، پس از اظهارنظر اخیر بانک مرکزی ژاپن مبنی بر اینکه بانک مرکزی ممکن است به دنبال راه های مختلفی برای پایان دادن به سیاست پولی بسیار سست خود باشد. به گفته ریوزو هیمینو، معاون رئیس بانک مرکزی آمریکا، پایان دادن به سیاست پولی فوق‌العاده سست فعلی به اقتصاد آسیبی نمی‌رساند، در حالی که رئیس کل بانک مرکزی کازوئو اوئدا خاطرنشان کرد که بانک مرکزی تصمیم نگرفته است که وقتی بانک مرکزی به نرخ سود منفی خود پایان می‌دهد، به کدام نرخ بهره نگاه کند. خط مشی. فرماندار اوئدا با این پیام ضعیف جنگ‌طلبانه مخالفت کرد و افزود که اقتصاد ژاپن هنوز درگیر مشکلات است و در سال 2024 نیز به این روند ادامه خواهد داد.

USD/JPY به اظهارات امروز واکنش نشان داد و به پایین ترین حد خود در سه ماه اخیر رسید. با نگاهی به ماه‌های آینده، اگر ایالات متحده شروع به کاهش نرخ بهره کند – 125 بشکه کاهش نرخ توسط فدرال رزرو در سال 2024 پیش‌بینی می‌شود – و بانک ژاپن سیاست را بدون تغییر باقی می‌گذارد – یا حتی شروع به تشدید سیاست – تفاوت نرخ بین این دو را آغاز کند. ارزها باریک خواهند شد و USD/JPY را کاهش خواهند داد.

پس از ثبت رکورد 151.91 در 13 نوامبر در چند دهه گذشته، USD/JPY کاهش یافته است، زیرا ترس از مداخله بانک مرکزی افزایش یافته است. چرخش شدید امروز به پایین‌تر، اکنون شاهد معامله USD/JPY در حدود 145.30 است و ضررهای بیشتر قابل کاهش نیست. این جفت ارز زیر میانگین های متحرک ساده 20 و 50 روزه معامله می شود و شکست زیر سطح 145، sma 200 روزه را روی 142.26 متمرکز می کند.

  دلارزدایی و تاثیرات آن در تجارت جهانی

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 7 دسامبر 2023

image1.png

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 27.40 درصد از معامله گران دارای معاملات خالص هستند با نسبت معامله گران فروش کوتاه به لانگ 2.65 به 1. تعداد معامله گران خالص لانگ 1.71 درصد کمتر از دیروز و 0.43 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت 5.47 درصد کمتر از دیروز و 11.03 است. درصد کمتر از هفته گذشته

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات روزانه/هفتگی بر چشم انداز قیمت USD/JPY تاثیر می گذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 9% 4%
هفتگی 10% -17٪ -10%

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-latest-usd-jpy-posts-a-fresh-three-month-low-on-boj-talk-20231207.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار