علائم نزولی ساخت. راه اندازی در USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

چشم انداز ین ژاپن – USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

  • را ین (JPY) به دنبال اظهارنظرهای کینه توزانه یکی از مقامات کلیدی بانک ژاپن، در کل ضعیف می شود.
  • نشانه‌هایی مبنی بر اینکه BoJ با خروج از نرخ‌های منفی به شدت افزایش نخواهد یافت، باید برای ارز ژاپن نزولی باشد.
  • این مقاله چشم انداز فنی کوتاه مدت سه جفت ین را مورد بحث قرار می دهد: USD/JPY، EUR/JPY و GBP/JPY

بیشترین خوانده شده: پیش بینی قیمت طلا – داده های تورم ایالات متحده برای هدایت روند. XAU/USD سطوح پیش رو

به دنبال اظهارات محتاطانه سیچی شیمیزو، مدیر اجرایی بانک مرکزی ژاپن، ین ژاپن (JPY) روز پنجشنبه در سراسر جهان تضعیف شد. آقای شیمیزو خطاب به کمیته بودجه مجلس نمایندگان در پارلمان، اشاره کرد که BoJ برای یک دوره طولانی، حتی پس از کنار گذاشتن هزینه‌های استقراض منفی، که از سال 2016 برقرار بوده، موضع انطباق‌آمیز خود را حفظ خواهد کرد.

این اظهارات حاکی از آن است که خروج BoJ از موقعیت فوق‌العاده ضعیف خود احتمالاً منجر به افزایش چندگانه نرخ بهره نخواهد شد، همانطور که اخیراً در سایر اقتصادهای کلیدی مشاهده شده است، بلکه تنها به چند اقتصاد پراکنده منجر خواهد شد. در تئوری، این می‌تواند پتانسیل بازیابی ین را در ماه‌های آینده محدود کند و از نظر تفاوت بازدهی نسبت به همتایان اصلی خود، جذابیت کمتری داشته باشد.

با کنار گذاشتن تحلیل بنیادی در حال حاضر، بقیه این مقاله بر روی چشم انداز فنی سه جفت مهم ین ژاپن تمرکز خواهد کرد: USD/JPY، EUR/JPY و GBP/JPY. همچنین آستانه‌های قیمتی کلیدی را که باید در رادار هر معامله‌گر ارز باشد، ارزیابی می‌کنیم و در مورد نقش‌های بالقوه آن‌ها به عنوان سطوح حمایتی یا مقاومتی در جلسات معاملاتی آینده بحث خواهیم کرد.

  یورو/دلار آمریکا با افزایش GBP/USD به سمت مقاومت، رکورد چشم طلایی

کنجکاو هستید که ین ژاپن به کجا می رود؟ تمام بینش‌های پیش‌بینی معاملات سه‌ماهه اول ما را کاوش کنید. همین امروز نسخه رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی USD/JPY – تحلیل فنی

USD/JPY در روز پنجشنبه به شدت افزایش یافت و از سقف اصلی 148.90 عبور کرد و به بهترین رکورد خود از نوامبر سال گذشته رسید. اگر حرکت صعودی در روزهای آینده ادامه یابد، مقاومت نزدیک به سطح روانی 150.00 خواهد بود. با قدرت بیشتر، همه نگاه ها به منطقه 152.00 خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان به طور غیرمنتظره برگردند و جرقه عقب نشینی کنند، 148.90 باید اولین خط دفاعی در برابر یک حمله نزولی باشد. تلفات بیشتر فراتر از این کف فنی می تواند توجه را ابتدا به 147.40 جلب کند و در صورت تداوم ضعف برای مدت طولانی، به 146.00 توجه کند.

نمودار فنی USD/JPY

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه موقعیت‌یابی خرده‌فروشی می‌تواند بر مسیر کوتاه‌مدت EUR/JPY تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما همه پاسخ ها را در اختیار دارد. دریغ نکنید، همین حالا راهنمای خود را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 3% 3%
هفتگی 6% 11% 10%

پیش بینی EUR/JPY – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/JPY روز پنجشنبه افزایش یافت و مقاومت خط روند کوتاه مدت را در 160.00 شکست و به یک مانع کلیدی دیگر که از 161.15 تا 161.75 کشیده شد نزدیک شد. خرس ها باید به شدت از این سقف دفاع کنند. شکست در انجام این کار می تواند باعث افزایش به سمت بالاترین سطح سال گذشته در نزدیکی 164.00 شود.

در صورت برگشت نزولی، حمایت در 159.70 ظاهر می شود. در زیر این نقطه، میانگین متحرک ساده 100 روزه به کف فنی بالقوه بعدی برای بازار تبدیل می شود که با میانگین متحرک ساده 50 روزه در 158.30 جایگزین می شود. پایین تر، فوکوس به 157.50 تغییر می کند.

نمودار فنی EUR/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

آیا از ضررهای معاملاتی دلسرد می شوید؟ با راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق”، کنترل خود را در دست بگیرید و استراتژی خود را بهبود بخشید. به بینش‌های ارزشمندی دسترسی پیدا کنید تا به شما کمک کند از تله‌های تجاری رایج و اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

GBP/JPY FORECAST – تحلیل فنی

پس از یک عقب نشینی متوسط ​​در اواخر ژانویه، GBP/JPY در روزهای اخیر بازگشتی قوی داشته است و به طور پیوسته به بالاترین رقم چند ساله خود که در حدود 189.00 تنظیم شده بود، نزدیک شده است. گاوها احتمالاً با مقاومت سختی در اطراف این سطوح مواجه خواهند شد، اما شکست می تواند جفت را به سمت 190.50 سوق دهد.

از سوی دیگر، اگر انگیزه صعودی محو شود و قیمت‌ها کاهش یابد، حمایت اولیه در 185.50 قرار می‌گیرد. در حالی که GBP/JPY ممکن است با آزمایش این منطقه قبل از بازگشت احتمالی تثبیت شود، یک شکست می‌تواند منجر به بازگشت به سمت 184.20 شود، نزدیک به میانگین‌های متحرک ساده 100 روزه و 50 روزه.

نمودار فنی GBP/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-japanese-yen-forecast-bearish-signs-build-setups-on-usd-jpy-eur-jpy-gbp-jpy-20240208.html