عملکرد تاریخی از اینجا چه چیزی را پیشنهاد می کند؟

تجزیه و تحلیل S&P 500

  • S&P 500 با وجود سخت‌تر شدن شرایط مالی وارد رکود فنی می‌شود
  • میانگین عملکرد S&P 500 پس از تایید بازار صعودی نشان دهنده بازدهی مثبت برای افق های زمانی طولانی تر است.
  • پرایس اکشن بالاترین قیمت آگوست 2022 را پیش از CPI و FOMC ایالات متحده آزمایش می کند
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ویژگی های معامله گران موفق

S&P 500 وارد یک بازار گاوی فنی می شود

به طور گسترده پذیرفته شده است که افزایش 20 درصدی از یک پایین ترین سطح، یک بازار صعودی فنی را نشان می دهد – چیزی که S&P 500 در پایان هفته گذشته توانست به آن دست یابد. سهام‌های فناوری با ارزش بالا و اخیراً سهام‌های مرتبط با هوش مصنوعی شاخص را بالاتر می‌برند، در حالی که تقریباً 490 سهام دیگر عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

S&P 500 وارد بازار گاوی شد

image1.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

با نگاهی به بازارهای صعودی فنی قبلی، می‌توان داده‌های عملکرد را در هفته‌ها/ماه‌های بعدی جمع‌آوری کرد تا ایده‌ای درباره جایی که شاخص می‌تواند از اینجا معامله کند، به دست آورد. جدول زیر عملکرد 1 هفته، 6 ماهه و 12 ماهه را از تاریخ بازار صعودی فنی با میانگین های زیر نشان می دهد.

جدول: عملکرد 1 هفته، 6 ماه و 12 ماه پس از یک بازار صعودی فنی

بنابراین، در هفته بعد از بازار صعودی فنی، بازده به طور متوسط ​​اندکی منفی و در 0.83-٪ بود. در 6 ماه پس از شروع بازار صعودی، S&P 500 به طور میانگین 7.93 درصد ثبت کرد، در حالی که عملکرد 12 ماهه به طور متوسط ​​9.32 درصد بود.

  پوند آزمایشی به عنوان داده های کلیدی بریتانیا و ایالات متحده بافندگی

پیش‌بینی این میانگین‌ها در آینده، این شاخص را در حدود 4530 قرار می‌دهد، در مجاورت اصلاح فیبوناچی 61.8 درصدی کاهش عمده سال 2022. پیش‌بینی 12 ماهه بر اساس میانگین عملکرد، این شاخص را در 4596 قرار می‌دهد که فاصله چندانی با نوسان بالای مارس 2022 در 4637 ندارد.

میانگین عملکرد S&P 500 پس از تایید بازار صعودی فنی

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

پس از تلاش روز جمعه برای رسیدن به قیمت های بالای آگوست 2022، تلاش دیگری در این سطح در 4325 انجام شد، اما معاملات دوشنبه به نظر می رسد خاموش باشد زیرا بازارها فردا چاپ CPI ایالات متحده و اعلام نرخ FOMC در روز چهارشنبه و خلاصه پیش بینی های اقتصادی را پیش بینی می کنند که پتانسیل ایجاد نوسانات قابل توجه بیشتری را دارند.

با نزدیک شدن شاخص به مقاومت، اندیکاتور RSI به محدوده اشباع خرید نزدیک می‌شود، اما باید توجه داشت که ریسک رویداد قابل توجه می‌تواند بازارها را برای دوره‌های طولانی در موقعیت‌های شدید قرار دهد، در صورتی که حرکت با داده‌ها همراه باشد. پس از 4325، مقاومت در 4480 ظاهر می شود. اگر 4325 باقی بماند، با توجه به اینکه اخیراً پیشرفت صعودی چقدر داغ شده است، یک اصلاح به سمت 4195 خارج از معادله نیست.

نمودار روزانه S&P 500

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX

  کد گیری اوراق بهادار کارگزاری آگاه | persianforexacademy



منبع: https://www.dailyfx.com/news/s-p-500-bull-market-what-historical-performance-suggests-from-here-20230612.html