پوند آزمایشی به عنوان داده های کلیدی بریتانیا و ایالات متحده بافندگی

تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • همه نگاه ها به سمت داده های اقتصادی معطوف می شود تا پیش بینی های سیاست پولی را هدایت کند.
  • بلندگوهای فدرال رزرو و BoE در آینده خواهند آمد.
  • GBP/USD بالاتر از 1.22 در پرچم خرس نگه می دارد.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر پوند انگلیس چشم انداز Q4 امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی GBPUSD

پوند انگلیس پس از کاهش قابل توجه در هفته گذشته، هفته معاملاتی را با اندکی افزایش در برابر دلار آمریکا آغاز کرد. جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو جنگ‌طلب، دلار را در طول هفته حفظ کرد، زیرا بازارها برای اطلاعات کلیدی اقتصادی از بریتانیا و ایالات متحده در طول هفته آماده می‌شوند. اوایل صبح امروز Rightmove اعلام کرد که قیمت مسکن در بریتانیا با سریع‌ترین سرعت خود در پنج سال گذشته کاهش یافته است و شرایط سخت اعتباری را در نتیجه نرخ‌های بهره بالا ارائه شده توسط بانک انگلستان (BoE) تکرار کرد.

برنامه اقتصادی امروز با تمرکز سخنرانان فدرال رزرو و BoE قبل از یک هفته انباشته نسبتاً خاموش است (تقویم اقتصادی زیر را ببینید). داده‌های مشاغل انگلستان اگرچه مهم است، برخی از عناصر گمشده را دارد که می‌تواند دقت و تأثیر آن را بر روی پوند و سیاست پولی BoE مختل کند – به تصویر زیر مراجعه کنید. این می تواند چاپ تورم آینده بریتانیا را بسیار تأثیرگذارتر کند. CPI ایالات متحده احتمالاً نقطه کانونی هفته خواهد بود و می تواند اظهارات پاول رئیس فدرال رزرو را تکمیل کند که در این صورت دلار می تواند بیشتر تقویت شود.

  کیودو: زلنسکی در اجلاس گروه هفت شرکت خواهد کرد

تصویر

منبع: اداره آمار ملی

تقویم اقتصادی GBP/USD (GMT +02:00)

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه GBP/USD بین میانگین متحرک 50 روزه (زرد) و قیمت معامله می شود 1.2200 دسته روانی، در حالی که در الگوی پرچم خرس در حال توسعه (سیاه) ادامه دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) تردید را در لحظه ای که حول سطح نقطه میانی معلق است، برجسته می کند. سوگیری جهت کوتاه مدت از طریق انتشار داده های آتی حاصل خواهد شد.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • MA 200 روزه (آبی)
  • مقاومت پرچم
  • 1.2308
  • MA 50 روزه (زرد)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 1.2200
  • 1.2100/پشتیبانی پرچم
  • 1.2000
  • 1.1804

احساسات مختلط IG مشتری (GBP/USD)

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در GBP/USD با 69% معامله گرانی که موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

کنجکاو هستید که بدانید موقعیت یابی در بازار چگونه می تواند بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-gbp-price-forecast-pound-tentative-as-key-uk-us-data-looms-wv-20231113.html