قیمت دلار امروز در بازار آزاد سه شنبه ۲۵ بهمن تجارت نیوز | persianforexacademy

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۲,۹۷۸ (چهل و دو هزار و نهصد و هفتاد و هشت ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ – با رشد ۰.۰۵ درصدی به ۴۳,۰۰۲ (چهل و سه هزار و دو ) تومان رسید. در واقع سنا خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز سراسر کشور را پوشش می‌دهد. از انواع دلار می توان به دلار دولتی، دلار توافقی و دلار آزاد اشاره کرد. قیمت دلار توافقی ثابت نیست و می تواند در هر روز و هر صرافی متفاوت باشد. قیمت دلار آزاد نیز بر مبنای عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی و سیاسی تعیین می شود.

  • به گزارش بلومبرگ، سیرکل، شرکت ناشر استیبل کوین یو‌اس‌دی‌سی در پاییز ۲۰۲۲ در شکایتی به اداره خدمات مالی نیویورک هشدار داده است که ذخایر صرافی بایننس برای پشتیبانی از توکن‌هایش، از جمله استیبل کوین بی‌یو‌اس‌دی کافی نیست.
  • کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون قیمت دلار پاسخ دهند.
  • دقایقی قبل فرزین رییس کل بانک مرکزی از عرضه ۶.۵میلیارد دلار ارز در سامانه نیما به نرخ ۲۸۵۰۰تومان در ۴۰روز گذشته خبر داد.
  • اما در کشورهای جهان سومی، دلالان ممکن است دلار آبی را به قیمتی بیشتر از $ سفید به شما بفروشند و دلیل آن را هم بر معتبرتر و ایمن‌تر بودن این دلار ربط بدهند، در حالی ارزش هر دوی این دلارها یکسان است.
  USD/JPY بازیابی اظهارات Dovish Ueda، سطوح حساس فناوری پیش رو

سیستم مجله خبری پرشین فارکس در واقع سایتی است که بانک مرکزی در راستای ارائه میانگین قیمت دلار در صرافی‌ها به راه انداخته است. همچنین در این سایت نرخ‌های روز ارز هر 30 دقیقه گزارش می‌شود. همچنین با هدف آسان کردن سفر به عتبات عالیات، زائران می توانند از طریق همین سامانه سنا ارز دریافت کنند.

بخش اول گفتگوی نبض بورس با مجید عشقی رئیس سازمان بورس

همان‌طور که نظارت مربوطه انجام می‌شود، واشنگتن و به‌ویژه کنگره آمریکا باید به همان اندازه انرژی خود را بر روی توکن‌سازی متمرکز کنند. چرا که این اقدام پتانسیل تغییر چهارچوب‌های اقتصادی برای آمریکایی‌ها و همچنین مردم سراسر جهان را دارد. بعد از جنگ جهانی دوم ، میزان ذخایر طلای آمریکا به بالاترین حد خود رسید، همین امر سبب شد که $ آمریکا که پشتوانه طلا بسیاری داشت، به‌عنوان ارز رسمی دنیا شناخته شود. از دلایلی که باعث شده دلار تاکنون قدرت خود را حفظ کند، می‌توان به رونق و توسعه اقتصادی این کشور اشاره کرد، که قوی‌ترین اقتصاد موجود در دنیا است.

کاهش قیمت سکه با عقب نشینی دلار و اونس/ حباب سکه افزایش یافت

نام این دلار، از میدانی که در آن مبادلات دلاری انجام می‌شود و محل حضور دلالان $ است، گرفته شده. هنگامی که جنگ جهانی دوم به‌وقوع پیوست، آمریکا به دارنده بیشترین ذخایر طلای جهان تبدیل شد. یکی از دلایل این اتفاق فروش سلاح توسط آمریکا به متفقین بود، که در قبال فروش سلاح، از آن‌ها طلا دریافت می‌کرد. روزنامه فیگارو از عزم ایالات متحده برای قطع جریان تامین مالی سپاه پاسداران با استفاده از شبکه پولی و مالی عراق خبر داد. دلار تا بین 40 تا 41 هزار تومان میرود بعدش پایین میاد.حواستون باشه.الان موقع خرید دلار و سکه نیست.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ اعتصاب نیم میلیونی در انگلیس/ کرونا همچنان در بالاترین سطح هشدار

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. بر اساس داده‌های تریدبلاک، نسبت قیمت به خالص ارزش دارایی سهام گری‌اسکیل بیت کوین تراست در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود از ۲۹ دسامبر (۸ دی)‌ رسیده است. این در حالی است که فایننشال تایمز هفته گذشته گزارش داده بود که دیجیتال کارنسی گروپ فروش دارایی‌های خود را در چندین صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل با تخفیف زیاد آغاز کرده است. سهام گری‌اسکیل بیت کوین تراست هم‌اکنون ۴۷درصد ارزان‌تر نسبت به خالص ارزش دارایی آن معامله می‌شوند.

http://changanblog.ir