قیمت طلا، EUR/USD، GBP/USD – چشم انداز بازار و تحلیل فنی

برای تجزیه و تحلیل گسترده از طلاچشم انداز اساسی و فنی، پیش بینی تجارت سه ماهه ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا (XAU/USD) در روز سه شنبه پس از عملکرد خوب روز دوشنبه یک گام به عقب برداشت و حدود 0.4 درصد کاهش یافت و نزدیک به 2315 دلار فرو رفت. علیرغم نوسانات اخیر به سمت صعودی و نزولی، این فلز گرانبها در دو هفته گذشته واقعاً به جایی نرسیده است، با کاهش نوسانات در دوره مورد بحث به نشانه احتمالی تثبیت و معامله گران منتظر کاتالیزورهای جدید قبل از تعامل مجدد هستند.

ادغام بازار تا زمانی که قیمت ها از مقاومت 2355 دلاری عبور نکنند یا حمایت 2280 دلاری را پشت سر نگذارند، احتمالاً پایان نخواهد یافت. در صورت غلبه بر مقاومت، تمرکز روی 2415 دلار خواهد بود. سودهای اضافی از این نقطه به بعد ممکن است منجر به علاقه مجدد به بالاترین سطح تاریخ شود. در همین حال، شکست حمایت می تواند باعث سقوط به سمت کف کلیدی فیبوناچی در 2260 دلار شود. در زیر این منطقه، مرکز توجه 2225 دلار خواهد بود.

نمودار فنی قیمت طلا

image1.png

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد

جلوتر از منحنی بمانید و قدرت تجارت خود را بهبود بخشید! دانلود کنید یورو/دلار آمریکا پیش بینی برای یک مرور کلی از چشم انداز فنی و بنیادی این جفت.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

یورو/دلار آمریکا در روز سه شنبه پس از سومین تلاش ناموفق برای شکستن بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه خود در 1.0790، منطقه ای با مقاومت قوی، اندکی کاهش یافت. قیمت‌ها متعاقباً به سمت حمایت 1.0750 حرکت کردند. حفظ این کف فنی برای جلوگیری از بازگشت عمیق تر ضروری است. عدم انجام این کار ممکن است منجر به حرکت به سمت 1.0725 و احتمالاً حتی 1.0695 شود.

  استراتژی‌های معاملات فارکس Alpari International | persianforexacademy

در صورت چرخش صعودی، اولین سقفی که زیر نظر داشته باشد نزدیک به 1.0790 و به دنبال آن 1.0820 است که مربوط به یک خط روند نزولی میان مدت است که از اوج های دسامبر 2023 ادامه یافته است. در صورت قدرت بیشتر، گاوها ممکن است جرأت داشته باشند که حمله ای را بر روی فیبوناچی اصلاحی 50 درصدی نزول سال 2023، واقع در حدود 1.0865 آغاز کنند.

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

کنجکاو بودن درباره ی GBP/USDمسیر پیش رو؟ برای تجزیه و تحلیل و استراتژی های کارشناسانه، به چشم انداز سه ماهه دوم ما بیایید. دریغ نکنید – همین امروز راهنمای رایگان خود را درخواست کنید و در تجارت خود برتری کسب کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

GBP/USD نیز در روز سه‌شنبه کاهش یافت و تقریباً از سطح 1.2500 عبور کرد. سقوط قاطع به زیر این آستانه در روزهای آینده می تواند فشار نزولی را تقویت کند و احتمالاً باعث آزمایش مجدد پشتیبانی فنی نزدیک به 1.2430 شود. در حالی که ممکن است قیمت ها در حول و حوش یک عقب نشینی قبل از بازگشت ثبات در اطراف این سطوح پیدا کنند، شکست می تواند راه را برای کاهش قیمت روانشناختی 1.2300 هموار کند.

از طرف دیگر، اگر خریداران یک بازگشت را انجام دهند و کابل را بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه خود برانند، مقاومت تلاقی از 1.2600 تا 1.2630 کشیده می شود، جایی که میانگین متحرک ساده 50 روزه با دو خط روند مهم تلاقی می کند. عبور صعودی از این مانع می تواند خوش بینی را به بازار تزریق کند و پوند را بیشتر تقویت کند و محیط مناسبی را برای صعود به سمت 1.2720 ایجاد کند.

  کمک آمریکا به تایلند برای توسعه راکتورهای هسته ای کوچک

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xau-usd-gold-price-eur-usd-gbp-usd-market-outlook-and-technical-analysis-20240508.html