قیمت طلا تحت فشار فنی، همه چشم‌ها به تصمیمات نرخ فدرال رزرو و NFPها

تجزیه و تحلیل قیمت طلا و نمودارها

  • طلا تحت فشار فنی کوتاه مدت
  • برترین های این هفته فدرال رزرو و NFP ها.

پیش‌بینی‌های فنی و بنیادی طلای سه ماهه دوم ما را در زیر دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: درک تورم و تاثیر جهانی آن

بازار جلسه را با یک نکته مثبت آغاز کرده است، پیش از یک هفته مملو از داده های برجسته و انتشار سهام، همراه با آخرین تصمیم سیاست گذاری فدرال رزرو. داده‌های منتشر شده در این هفته شامل خوانش‌های ISM ایالات متحده و آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده است، در حالی که در فضای سهام، تعداد زیادی از شرکت‌های برجسته ایالات متحده کتاب‌های خود را باز می‌کنند، از جمله آمازون، اپل، AMD، Moderna و Pfizer.

بازارهای هفته پیش رو: چشم انداز FOMC، اپل، آمازون، USD/JPY، طلا و USD

خاورمیانه در حال حاضر دوره ای از ثبات و صلح نسبی را تجربه می کند و تاجران طلا را به دنبال رانندگان دیگر گذاشته است. تقاضای بانک مرکزی برای طلا، به ویژه از سوی چین، همچنان قوی است، در حالی که سرمایه گذارانی که به دنبال دور شدن از دلار آمریکا هستند، به تنوع بخشیدن به طلا ادامه می دهند. احساسات این هفته تحت تاثیر آخرین تصمیم سیاست فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه خواهد بود – هیچ تغییری در نرخ‌ها انتظار نمی‌رود – در حالی که در روز جمعه آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، نوسانات معمول قبل از آخر هفته را به بازار خواهد داد.

  تماشاچیان جام‌جهانی حتما به ایران هم سفر کنند/ دوست دارم اصفهان را ببینم

دلار آمریکا در تجارت اولیه فاقد درخشش است، اما همچنان به شکل گیری پرچم صعودی ادامه می دهد، که نشان می دهد دلار آمریکا قرار است بالاتر رود. داده‌ها و رویدادهای این هفته ایالات متحده، حرکت بعدی را مشخص می‌کند، اما اگر دلار آمریکا در شکل‌گیری پرچم گاو باقی بماند، یک شکست بالاتر، بالاترین قیمت اخیر در 107.36 را تحت فشار قرار می‌دهد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

یادگیری فارکس: تجارت الگوی پرچم گاو نر

در حالی که دلار آمریکا از نظر فنی صعودی به نظر می‌رسد، طلا حداقل در کوتاه‌مدت نزولی به نظر می‌رسد. یک پرچم خرس فنی در نمودار روزانه در هفته گذشته ظاهر شده است و تأیید این تنظیم باعث شکسته شدن طلا به زیر 2280 دلار در هر اونس خواهد شد. میانگین متحرک ساده 20 روزه با تاریخ کوتاه در حال پیگیری است و یک شکست و باز شدن زیر این نشانگر باید شاهد حرکت پایین تر طلا باشد. مجموعه ای از بالاترین قیمت های اخیر فقط کمتر از 2400 دلار در هر اونس. در صورت هر حرکت بالاتر باید به عنوان مقاومت عمل کند.

نمودار قیمت روزانه طلا

image2.png

چگونه یک الگوی پرچم نزولی را معامله کنیم

نمودارها از طریق TradingView

داده‌های IG Retail Trader نشان می‌دهد که 53.40 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.15 به 1 است. نت-شورت معامله گران 2.69 درصد بیشتر از دیروز و 6.01 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای سود خالص هستند نشان دهنده طلا است قیمت ممکن است به سقوط ادامه دهد.

  مقام چینی: بحران اوکراین برای پکن نفعی ندارد

گزارش کامل را در زیر ببینید:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% 2% 3%
هفتگی 4% 4% 4%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-under-technical-pressure-all-eyes-on-fed-rate-decision-and-nfps-20240429.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار