نفت خام برنت هفته را با کاهش قیمت جنگ آغاز می کند

اخبار و تحلیل نفت (نفت برنت).

  • با توجه به نگاه بازارها به فدرال رزرو، قیمت آخر هفته روز دوشنبه کاهش یافت
  • قیمت نفت پس از مقاومت در برابر 89 دلار در هر بشکه کاهش یافت
  • داده های اتحادیه اروپا بر کاهش رشد در اقتصادهای بزرگ تاکید دارد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

نفت هفته را در پشت پا شروع می کند

قیمت نفت روز جمعه پیشنهاد شد و بار دیگر سطح 89 دلار در هر بشکه را آزمایش کرد. دو روز قبل، همان محدوده باریک درون روزی بین 87 تا 89 دلار مشاهده شد که در آن قیمت ها باقی مانده است.

با این حال، زمانی که مشخص شد جنگ در خاورمیانه به یک تهاجم کامل زمینی نرسیده است، نفت امروز به شدت به 87 دلار کاهش یافت – شانسی که بازارها تمایلی به آن نداشتند. در واقع، نفت و طلا تمایل به افزایش تا آخر هفته را نشان دادند، زیرا معامله گران در بدترین وضعیت قرار داشتند. پس از آن دوشنبه دوره ای از تأمل و آرامش جزئی را نشان می دهد که از یک عملیات بزرگ اجتناب شده یا به تأخیر افتاده است.

پس از اینکه اوپک از واکنش‌های سیاسی پس از درخواست ایران برای تحریم نفت اسرائیل فاصله گرفت، نفت حساسیت کمتری نسبت به جریان اخبار از منطقه نشان داد. به نظر می رسد تمرکز بر عدم قطعیت های عرضه و کاهش تقاضای جهانی برای نفت بیشتر شده است، زیرا اقتصادهای بزرگ تحت شرایط محدود با مشکل مواجه هستند. داده های صبح امروز اتحادیه اروپا نشان داد که یک انقباض سه ماهه دیگر در آلمان وجود دارد که پس از ثابت ماندن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم، از رکود فنی دیگر جلوگیری می کند. دورنمای منفی رشد احتمالاً منجر به کاهش تقاضای جهانی برای نفت می شود که ممکن است شاهد کاهش قیمت ها در پایان سال باشد.

  اوکراین بار دیگر خواستار دریافت تسلیحات نظامی کره‌جنوبی برای جنگ با روسیه شد

نمودار 30 دقیقه ای کاهش قیمت نفت را در سطح بزرگ تری نشان می دهد و اکنون سطح 87 دلار را آزمایش می کند.

نمودار 30 دقیقه ای نفت برنت

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه ادغام چند روزه را پس از باطل کردن کانال صعودی نشان می دهد. جهت این کالا نامشخص باقی می ماند زیرا داده های دریافتی تمرکز را از یک نگرانی به نگرانی دیگر تغییر می دهد. با این حال، عرضه نفت در منطقه تحت تاثیر قرار نگرفته است و بنابراین، نگرانی‌های مرتبط با کندی رشد جهانی ممکن است به زودی بر نگرانی‌های عرضه غلبه کند و فشار نزولی بر نفت وارد کند. بازار نفت فشرده باید تضمین کند که قیمت‌ها خیلی پایین نمی‌آیند و احتمالاً تنظیمات محدوده محدوده را تسهیل می‌کند.

نمودار روزانه نفت خام برنت

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

داده‌های تمایل نفت WTI در زیر می‌تواند به عنوان نماینده نفت خام برنت استفاده شود:

image3.png

روغن– نفت خام آمریکا:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 77.02 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 3.35 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران به طور خالص طولانی هستند نشان می دهد نفت- قیمت نفت خام ایالات متحده ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

دریابید که چرا تغییرات روزانه و هفتگی در احساسات می‌تواند به سیگنال‌های متضاد کمک کند یا کاملاً بر اساس داده‌های موقعیت‌یابی کلی زیر کمک کند:

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 25% -7٪ 17%
هفتگی 32% -21٪ 16%

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/brent-crude-oil-starts-the-week-on-the-back-foot-as-war-premium-subsides-20231030.html