چشم انداز فنی بیت کوین (BTC) – نمودار نشان می دهد که قیمت های بالاتر محتمل است

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • یک برک آوت پرچم صعودی در حال حاضر در حال آزمایش است.
  • یک کراس اوور sma 50-/200 روزه Golden Cross تشکیل شده است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

ما در چند هفته گذشته به دلیل مجموعه ای از محرک های بنیادی مثبت، نسبت به بیت کوین مثبت بوده ایم. محرک اصلی تصمیم رو به رشد «وقتی نیست اگر» در یک ETF بیت‌کوین با مجموعه‌ای از نام‌های سنگین وزن، از جمله BlackRock و Fidelity است که منتظر هستند تا SEC به آنها چراغ سبز نشان دهد. در حال حاضر 9 برنامه کاربردی ETF بیت کوین روی میز SEC نشسته اند و رگولاتور ممکن است مجبور شود همه آنها را به طور همزمان اعطا کند تا مانع از به دست آوردن مزیت حرکت اول توسط یک شرکت شود.

بازگشت بیت کوین (BTC) به شایعات ETF بالا، بدون آتش دود نمی شود؟

چشم انداز فنی بیت کوین با دو شاخص صعودی که در نمودارها دیده می شود مثبت به نظر می رسد. افزایش اخیر اخیر باعث شده است که الگوی پرچم صعودی ظاهر شود و بیت کوین در حال حاضر در تلاش برای شکستن بالاتر است. اگر یک الگوی سنتی ساخته شده باشد، شمع 5 هزار دلاری 23 اکتبر به قیمت هدف حدود 40 هزار دلار اضافه می شود.

نمودار همچنین یک کراس اوور صعودی 50/200 روزه (صلیب طلایی)، یکی دیگر از محرک های بالقوه قیمت های بالاتر را نشان می دهد. این متقاطع توسط برخی از تحلیلگران فنی به عنوان محرکی برای قیمت های بالاتر به دلیل احتمال ادامه روند صعودی تلقی می شود.

  اتحادیه اوراسیا: سرمایه گذاری مشترک با چین در حال افزایش است

صلیب طلایی

تا زمانی که بیت کوین در کوتاه مدت بالای 32832 دلار باقی بماند، حرکت بالاتر باید ادامه یابد. فروش تایید شده هدف نهایی 30 هزار دلار را دنبال می کند.

بیت کوین (BTC/دلار آمریکا) نمودار قیمت روزانه – 30 اکتبر 2023

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-technical-outlook-chart-suggests-higher-prices-are-likely-20231030.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار