هانت در مورد کاهش بیمه ملی نسبت به کاهش مالیات تصمیم می گیرد

بیانیه بهار انگلستان و به روز رسانی استرلینگ

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله GBP/USD

هانت کاهش 2 درصدی اضافی در مشارکت های NI را تأیید کرد، بدون کاهش مالیات

اهمیت سیاسی زیادی پیرامون آنچه اساساً بودجه قبل از انتخابات است وجود داشته است – با توجه به این که جرمی هانت وظیفه تقریباً غیرممکنی برای جلب نظر رای دهندگان و متعادل کردن کتاب ها در همان زمان داده شده است.

پیش از اعلام بودجه بریتانیا، کاهش مالیات به طور گسترده‌ای پیش‌بینی می‌شد تا اینکه جرمی هانت، به اعتراف خود، تأکید کرد که پیش‌بینی‌ها «برخلاف ما بوده‌اند» و فرصت بسیار کمی برای وزیر دارایی برای مانور دادن باقی می‌ماند.

هانت از افزایش عوارض در موارد زیر خبر داد: ویپینگ، مسافرت هوایی در کلاس غیراقتصادی و لغو معافیت‌های مالیاتی در اجاره‌های تعطیلات و همچنین لغو تسهیلات چند سکونت. وی همچنین نرخ بالاتر مالیات بر عایدی سرمایه را از 28 درصد به 24 درصد کاهش داد، درآمدهای بادآورده نفت و گاز را برای یک سال دیگر تمدید کرد و آستانه مزایای فرزند را افزایش داد.

با نگاهی به ردیاب نظرسنجی انتخابات عمومی در زیر، به وضوح مشاهده می‌شود که محافظه‌کاران در طول دولت کوتاه لیز تراس سقوط کردند. در همان زمان، حمایت از حزب کارگر افزایش یافت و در حال حاضر این شکاف در آستانه انتخابات عمومی که اواخر امسال برگزار می شود غیرقابل حل به نظر می رسد.

image1.png

منبع: فایننشال تایمز

واکنش دارایی بریتانیا (GBP/USD، FTSE 100، GBP/JPY)

دارایی‌های بریتانیا در طول مدت سخنرانی تغییر چندانی نداشتند، و در ابتدا شاهد کاهش جزئی بودیم که به سطوحی که قبل از شروع تشریفات دیده می‌شد بهبود یافت.

  نماینده جمهوریخواه: آمریکا در حال واگذاری نفوذ جهانی اش به چین است

image2.png

پوند انگلیس از سال تا به امروز اندکی در برابر دلار منفی است، اما در پیش از بیانیه بهار تا حدودی افزایش یافته است، که عمدتاً به دلیل داده های ضعیف تر ایالات متحده است. داده‌های PMI خدمات روز سه‌شنبه، بر اساس نگرانی‌های اولیه آشکار شده در داده‌های تولیدی روز جمعه که زیرشاخص «سفارش‌های جدید» را نشان می‌داد – یک شاخص آینده‌نگر – کاهش یافت. پوند استرلینگ یکی از بهترین عملکردها در برابر دلار در سال جاری تاکنون بوده است و این علیرغم کاهش اندک (-0.2٪) بوده است.

image3.png

منبع: رویترز تهیه شده توسط ریچارد اسنو

GBP/USD تا حد زیادی به داده های شغلی پاول، ایالات متحده در این هفته وابسته است

GBP/USD بالاترین سطح نوامبر را در حدود 1.2736 آزمایش می کند، با مقاومت کانال در 1.2800. انتظار می‌رود بانک انگلستان تا ماه اوت نرخ‌های بهره را حفظ کند که نشان می‌دهد همتایانش (فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا) هر دو قبل از آن کاهش می‌دهند و در هنگام بررسی تفاوت‌های نرخ بهره، استرلینگ با برتری اندکی همراه خواهد بود.

RSI هنوز به سرزمین های بیش از حد خرید نزدیک نشده است، به این معنی که اگر داده های مشاغل ایالات متحده در این هفته ضعیف تر شود، GBP/USD می تواند مقاومت کانال را آزمایش کند. از سوی دیگر، اگر داده‌های مشاغل ایالات متحده بار دیگر برآوردها را شکست دهد، می‌توانیم شاهد بازگشت فشار کابل باشیم که این جفت را به سمت پشتیبانی کانال می‌فرستد. امروز و فردا نیز شاهد شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره هستیم، در حالی که بازارها به دنبال سرنخ هایی در مورد کاهش نرخ بهره یا احساسات منفی عمومی رئیس فدرال رزرو هستند.

  کاهش طلا به عنوان سهام پرواز. EUR/USD، GBP/USD در انتظار تورم ایالات متحده هستند

نمودار روزانه GBP/USD

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-update-hunt-decides-on-national-insurance-reduction-over-tax-cuts-20240306.html