هزینه های مصرف کننده ایالات متحده کاهش می یابد، اما شاخص دلار آمریکا (DXY) به پیشرفت خود ادامه می دهد

نکات کلیدی اصلی PCE ایالات متحده:

خوانده شده ترین: پیش‌بینی قیمت نفت: WTI با مشکلات فنی با شایعات اوپک پلاس روبرو می‌شود

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. برای اطلاعاتی منحصر به فرد در مورد نحوه پیمایش رویدادهای خبری، امروز راهنمای تجارت اخبار را دریافت کنید.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

قیمت اصلی PCE MoM در ماه اکتبر به دنبال دو ماه متوالی افزایش 0.4 درصدی کاهش یافت. چاپ اکتبر 0.2٪، مطابق با برآوردها، ضعیف ترین میزان از ژوئیه 2022 بود. شاخص قیمت ThePCE کمتر از 0.1 درصد افزایش یافت. شاخص قیمت PCE بدون احتساب مواد غذایی و انرژی 0.2 درصد افزایش یافت.

نرخ سالانه از 3.4 درصد به 3 درصد کاهش یافت، سطح پایینی که از مارس 2021 مشاهده نشده بود، مطابق با پیش بینی ها. در همین حال، تورم اصلی سالانه PCE که شامل غذا و انرژی نمی شود، از 3.7 درصد به 3.5 درصد کاهش یافت، که پایین ترین سطح از اواسط سال 2021 است.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

افزایش درآمد شخصی دلاری در ماه اکتبر عمدتاً منعکس کننده افزایش درآمدهای شخصی از دارایی ها و غرامت است که تا حدی با کاهش دریافت های نقل و انتقالات جاری شخصی جبران شد.

image2.png

منبع: دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده

اقتصاد ایالات متحده در آستانه نشست FOMC

مجموعه ای از داده های منتشر شده اخیر همچنان نشان دهنده کندی است و ایالات متحده با وجود تورم قوی بازار کار و خدمات، علائم مشابهی را نشان می دهد. فعالان بازار به دلیل مجموعه ای از داده های افزایش دهنده شرط بندی های اخیر برای کاهش نرخ در سال 2024 خوشحال شده اند.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ چین مرزهایش را پس از ۳ سال قرنطینه به روی گردشگران باز کرد

با ادامه کاهش سرعت، داده‌های PCE امروزی احتمالاً سوخت بیشتری به آن آتش می‌افزایند. هفته آینده ما گزارش NFP را داریم که می تواند پرونده فدرال رزرو را در نشست دسامبر تقویت کند. سوالی که در صورت مشاهده چاپ نرم‌افزار NFP و نشانه‌ای مبنی بر سرد شدن بازار کار، من را آزار می‌دهد، این است که آیا فدرال رزرو آماده است تا در نهایت نشان دهد که افزایش نرخ‌ها به پایان رسیده است. دسامبر نوید می دهد که ماه جذابی باشد و به طور خاص دلار آمریکا برای تماشا جالب خواهد بود.

واکنش بازار

پس از انتشار داده ها، شاخص دلار به طور شگفت انگیزی تقویت شد زیرا شاهد کاهش چندین جفت دلار بودیم. این با توجه به نرمی داده ها جالب است و می تواند به سود بالقوه فروشندگان دلار نیز منجر شود.

DXY با برخی از موانع فنی مواجه است که در آستانه آن قرار دارد و MA 200 روزه در نقطه 103.59 قرار دارد. ساختار کلی DXY نزولی باقی می ماند تا زمانی که شاهد بسته شدن یک شمع روزانه در بالای نوسان در اطراف دستگیره 104.00 باشیم.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

نمودار روزانه DXY – 29 نوامبر 2023

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda

  رویدادهای کرونایی اخیر چین از نگاه رسانه های غربی



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-consumer-spending-eases-but-the-us-dollar-index-dxy-continues-to-advance-20231130.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار