پشتیبانی کانال در حال حاضر پابرجاست، اما خطرات نزولی همچنان وجود دارد

چشم انداز قیمت طلا:

  • قیمت طلا پس از مواجهه با حمایت در حد پایین کانال صعودی میان مدت، بازگشت خود را گسترش دهند
  • مشخصات فنی طلا همچنان سازنده باقی می ماند، اما چشم انداز بنیادی در حال کمتر شدن است
  • این مقاله به XAU/ نگاه می کنددلار آمریکاسطوح کلیدی برای تماشا در جلسات معاملاتی آینده

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی قیمت طلا – رویاهای رکورد تازه در حال حاضر با هجوم خرس ها شکسته شده است

قیمت طلا در روز سه‌شنبه بهبودی خود را ادامه داد و حدود 0.1 درصد افزایش یافت و به 1963 دلار رسید و برای دومین جلسه متوالی پس از فروش شدید جمعه گذشته افزایش یافت، اما از آنجایی که معامله‌گران گران‌قیمت همچنان از موقعیت‌های جهت دار بزرگ در میان عدم اطمینان نسبت به فدرال اجتناب می‌کردند، رشد قیمت محدود شد. چشم انداز سیاست های رزرو

در طرح کلان، بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده در هفته‌های اخیر بالاتر رفته است، و باعث طولانی‌تر شدن بازگشت پایدار آن‌ها شده است که در اوایل ماه می در واکنش به قیمت‌گذاری مجدد در مسیر انقباض فدرال رزرو آغاز شد. این پویایی ها باد مخالفی را برای دارایی های غیر بازده ایجاد کرده است که منجر به اصلاح در فضا می شود.

برای اینکه طلا و سایر فلزات گرانبها قدرت پایدار خود را در بازارهای مالی حفظ کنند، بازده اسمی و واقعی باید از سطح فعلی عقب نشینی کند، اما تا زمانی که اقتصاد انعطاف پذیر باقی بماند و FOMC عزم خود را برای ایجاد تورم حفظ کند، ممکن است این یک شاهکار دشوار باشد. بازگشت به 2.0٪.

  Dow و Nasdaq 100 به دنبال حرکت به سمت بالاتر هستند، اما سنگ در تلاش هستند

با تمرکز بر فدرال رزرو، سیاست گذاران سیگنال داده اند که ممکن است نرخ بهره را در این ماه ثابت نگه دارند تا اثرات تاخیری اقدامات گذشته را بهتر ارزیابی کنند، اما این نباید به عنوان یک مکث طولانی تفسیر شود، زیرا با توجه به فشارهای چسبنده قیمت ها در ماه جولای، چرخه صعود ممکن است از سر گرفته شود. کشور. این خطری برای طلا است.

مربوط: چگونه طلا را معامله کنیم – بهترین استراتژی ها و نکات تجارت طلا




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -3٪ 7% 0%
هفتگی -1٪ -6٪ -2٪

تجزیه و تحلیل فنی طلا

از منظر فنی، طلا علیرغم ضعف اخیر همچنان در جهت صعودی باقی می‌ماند، به طوری که قیمت‌ها دنباله اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را حفظ کرده و در محدوده یک کانال صعودی میان‌مدت معامله می‌شوند، همانطور که در نمودار روزانه زیر مشاهده می‌شود.

به دنبال آخرین اصلاح نزولی، XAU/USD مرز پایین کانال را در چندین نوبت آزمایش کرد، اما هر بار بالاتر دفع شد. با این حال، ردها فاقد نیرو و حرکت هستند، نشانه ای از اینکه گاو نر در تلاش برای اثبات خود است.

برای نشانه‌های جهت‌گیری کوتاه‌مدت، معامله‌گران باید مراقب چگونگی تغییر قیمت‌ها و واکنش در روزهای آینده باشند. با این حال، دو سناریو ممکن است که ارزش بحث را دارد: 1) شکستن به زیر 1950 دلار و فشار بالای مقاومت سربار نزدیک به 1975 دلار.

سناریوی شماره 1: اگر طلا به سمت نزولی برگردد و حمایت حدود 1950 دلار را پشت سر بگذارد، فشار فروش می تواند افزایش یابد و زمینه را برای افت به سمت 1895 دلار، یعنی 38.2 درصد اصلاح فیب در رالی سپتامبر 2022 تا مه 2023 فراهم کند. در ضعف بیشتر، تمرکز به 1875 دلار تغییر خواهد کرد.

سناریوی شماره 2: اگر گاوها موفق شوند قیمت‌ها را بالاتر ببرند و به طور قاطعانه مقاومتی را به 1975 دلار برسانند، احساسات پیرامون فلز می‌تواند بهبود یابد و خریداران جدیدی را به بازار جذب کند و شرایط مناسبی را برای حرکت به سمت مرز روانی 2000 دلار ایجاد کند.

نمودار فنی قیمت طلا

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات که به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView تهیه شده است

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xau-usd-gold-price-forecast-channel-support-holds-for-now-but-bearish-risks-still-present-20230606.html