پشتیبانی کلاستر در Play بعد از شکست. درد بیشتری در پیش است؟

چشم انداز NASDAQ 100:

  • نزدک 100 شکسته می شود و پس از شکستن یک طبقه کلیدی به پایین ترین سطح خود از اواخر ماه مه رسیده است
  • برای بهبود احساسات، پشتیبانی خوشه ای در محدوده 14,150/13,930 باید به هر قیمتی حفظ شود
  • این مقاله سطوح فنی کلیدی را تجزیه و تحلیل می کند که ارزش تماشای آن در NDX در روزهای آینده را دارد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: چشم انداز پوند بریتانیا: GBP/USD محدود به پشتیبانی فیبوناچی و مقاومت خط روند

Nasdaq 100 پس از نقض پشتیبانی فنی واقع در منطقه 14600 خراب شد. این رشد نزولی کاهش را تشدید کرد و شاخص فناوری را به پایین‌ترین سطح خود از اواخر ماه مه و در محدوده اصلاحی سوق داد.

درآمدهای مختلط حاصل از فروشندگان سنگین مانند آلفابت و متا، همراه با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده در سراسر منحنی، به جو حاکم بر بدبینی کمک کرده و محیط نامساعدی را برای دارایی های ریسکی ایجاد کرده است.

داده های مثبت اقتصادی در تقویت روحیه موفق نبوده است. در حالی که فعالیت‌ها امروز بسیار انعطاف‌پذیر هستند، سرمایه‌گذاران آینده‌نگر هستند و فکر می‌کنند که اقتصاد نمی‌تواند عملکرد خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند، به‌ویژه با توجه به اینکه فدرال‌رزرو به‌عنوان بخشی از مبارزه خود، متمایل به بالا نگه داشتن نرخ بهره برای مدت طولانی است. در برابر تورم

اگر در جستجوی دید جامع تری از شاخص های سهام ایالات متحده هستید، راهنمای معاملاتی بازار سهام Q4 ما مملو از بینش های عالی است. اکنون آن را دانلود کنید!

با نگاهی به عملکرد قیمت، نزدک 100 به سمت منطقه ای از حمایت خوشه ای سقوط کرده است که از 14150 به 13930 گسترش می یابد، جایی که مرز پایین کانال نزولی کوتاه مدت با میانگین متحرک ساده 200 روزه و فیبوناچی 38.2٪ همسو می شود. اصلاح رالی اکتبر 2022/ژوئیه 2023.

برای بهبود احساسات، ضروری است که پشتیبانی تلاقی در محدوده 14,150/13,930 ثابت بماند. هر گونه شکست در حفظ این منطقه بحرانی می‌تواند باعث فروش زیاد شود و به طور بالقوه معیار ارزش سهام را به 13270 برساند، که همزمان با 50% اصلاح حرکت مورد بحث در بالا است.

در صورتی که خریداران کاهش قیمت بازگردند و یک چرخش صعودی ایجاد کنند، مقاومت اولیه روی 14600 قرار دارد. فاصله صعودی این سقف کلیدی می تواند شتاب صعودی را دوباره فعال کند و زمینه را برای حرکت بالاتر به 14860 فراهم کند. با قدرت بیشتر، تمرکز بازار به 15100 تغییر خواهد کرد.

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با استراتژی های فنی و اساسی جالب بارگیری کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار فنی نزدک 100

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار آتی نزدک 100 با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/ndx-nasdaq-100-forecast-cluster-support-in-play-after-breakdown-more-pain-ahead-20231026.html