پیش بینی فنی طلا، نقره: تنظیمات اقدام قیمت تجزیه و تحلیل شد

تحلیل طلا (XAU/USD)، نقره (XAG/USD).

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

طلا پس از برچسب گذاری 1.618 پسوند فیبوناچی عقب نشینی می کند

نمودار هفتگی طلا ادامه صعودی طلا را به نمایش می گذارد و به راحتی تعداد زیادی از رکوردهای تاریخ را از بین می برد. چشم انداز کاهش کمتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو و تقویت دلار آمریکا، به سختی بر کالاهای پرطرفدار که با خرید قوی بانک مرکزی و افزایش خریدهای خرده فروشی از شهروندان چینی به رشد خود ادامه می دهند، تأثیر نمی گذارد.

با پیشرفت طلا، دستیابی به اهداف مقاومت دشوار است. بنابراین، تمدید 1.618 درصدی کاهش عمده 2020 تا 2022 به پیش بینی چالش صعودی بعدی با قیمت 2360 دلار کمک می کند. به نظر می رسد اقدام قیمت از سطح فاصله گرفته است، اما این حرکت در این مقطع جزئی است.

نمودار هفتگی طلا

image1.png

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

با راهنمای جامع تجارت طلا ما، نحوه معامله طلا را بیاموزید

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله طلا

نمودار روزانه میزان داغ شدن بیش از حد این بازار را به تصویر می‌کشد که RSI همچنان به تجارت در مناطقی که بیش از حد خرید شده است، ادامه می‌دهد. قیمت‌ها بسیار بالاتر از میانگین‌های متحرک ساده 50 و 200 روزه معامله می‌شوند که چشم‌اندازی صعودی برای فلز است.

به نظر می رسد امروز، طلا پس از داده های داغ دیروز CPI که بازدهی و دلار را بالاتر برد، در حال تثبیت است – که عملاً برای خریداران خارجی به قیمت طلا اضافه می کند.

  شکست پروژه فضا پیمای ژاپنی

سرعت محض پیشرفت نشان می‌دهد که سطوح بی اعتباری چشم‌انداز صعودی در بالاترین سطح تاریخ گذشته یعنی 2195 دلار ظاهر می‌شود. حتی حرکت به سطح 2222 دلار لزوماً حرکت صعودی بیشتر را رد نمی کند، اما ممکن است باعث ارزیابی مجدد سوگیری صعودی شود.

نمودار روزانه طلا

image2.png

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نقره به منطقه مقاومت قبلی و طولانی‌مدت برخورد می‌کند

نقره، مانند طلا، به پیشرفت صعودی خود ادامه می دهد، اما اخیراً به منطقه مقاومتی برخورد کرده است که در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 ظاهر شد. این منطقه حدود 28.40 دلار به نظر می رسد و قیمت نقره در حول رونق کووید محدود شده است. هدف بعدی صعودی 30.10 دلار است که نشان دهنده اصلاح کامل کاهش 2021 تا 2022 است.

اگر سطح گاوها را از اینجا به حرکت درآورد، بازگردانی 78.6% با قیمت 27.41 دلار و به دنبال آن 26.10 دلار وارد عمل می شود.

نمودار هفتگی نقره ای

image3.png

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه به اقدامات اخیر قیمت که به نظر می رسد در زیر منطقه مقاومت تثبیت شده است، نشان می دهد. قابل توجه است که RSI با ادامه تجارت نقره در مناطقی که بیش از حد خرید شده اند قرمز می شود، که نشان می دهد گاوها ممکن است نیاز به نفس کشیدن داشته باشند.

نمودار روزانه نقره ای

image4.png

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-silver-technical-forecast-price-action-setups-analysed-20240411.html