بانک مرکزی اروپا نرخ‌ها را بدون تغییر می‌گذارد، کاهش نرخ‌ها کاهش می‌یابد، یورو/دلار آمریکا در آستانه کنفرانس مطبوعاتی ثابت است

EUR/USD قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • ECB بیشتر به سمت کاهش نرخ بهره در ژوئن پیش می رود.
  • آیا پرزیدنت لاگارد سیگنال های کاهش بیشتر نرخ بهره را آغاز خواهد کرد؟

برای ارزیابی جامع از یوروچشم انداز میان مدت، پیش بینی سه ماهه دوم ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی اروپا همانطور که انتظار می رفت تمام اهرم های سیاست گذاری را دست نخورده رها کرد، اما در بیانیه مطبوعاتی اشاره کرد که «اگر ارزیابی به روز شده شورای حاکم از چشم انداز تورم، پویایی تورم اساسی و قدرت انتقال سیاست پولی باعث افزایش بیشتر اعتماد آن به تورم شود. به طور مداوم به هدف همگرا می شود، کاهش سطح فعلی محدودیت سیاست پولی مناسب است. در آخرین جلسه ECB از ژوئن به عنوان یک جلسه بالقوه برای تصمیم گیری در مورد سیاست یاد کرد و جلسه امروز به این دیدگاه اضافه کرد که ECB در 6 ژوئن کاهش خواهد داد.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، زمان واقعی را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

بازارهای مالی در نشست ژوئن به قیمت 25 نقطه پایه ادامه می دهند و اخیراً احتمال کاهش بیشتر در نشست 18 جولای را افزایش داده اند. ممکن است بانک مرکزی اروپا قبل از اینکه فدرال رزرو اولین حرکت خود را انجام دهد دو بار کاهش دهد.

EUR/USD دیروز به دلیل تقویت دلار آمریکا پس از CPI به شدت کاهش یافت و یورو را به عنوان محرک بعدی هر حرکتی باقی گذاشت. پشتیبانی اولیه در حدود 1.0698 مشاهده می شود، یک دو برابر پایین که در اوایل فوریه ایجاد شد، قبل از اینکه 1.0635 – 31 مه نوسان پایین – و 1.0610 – فیبوناچی اصلاحی – وارد عمل شوند.

  تغییر قواعد بازی در صفحه شطرنج آسیا

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image1.png

نمودارها با استفاده از TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 68.14 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش 2.14 به 1 است. نت-شورت معامله گران 42.48 درصد کمتر از دیروز و 43.78 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای سود خالص هستند نشان می دهد EUR/دلار آمریکا قیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

آیا می خواهید در بازار FX برتری کسب کنید؟ بیاموزید که چگونه از داده های احساسات مشتری IG برای اطلاع از تصمیمات تجاری خود استفاده کنید. هم اکنون راهنمای رایگان ما را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 13% -1٪ 8%
هفتگی 77% -49٪ 1%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/ecb-leaves-rates-unchanged-rate-cut-looms-eur-usd-steady-ahead-of-press-conference-20240411.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار