پوند انگلیس کاهش یافت اما زیان های کاهشی در مقابل دلار به نظر بازار به نظر فدرال رزرو شد

پوند انگلیس: تجزیه و تحلیل و نمودار GBP/USD

  • GBP/USD سود نزدیک به میانگین متحرک 200 روزه خود متوقف شده است
  • این ممکن است صرفاً مکثی برای نفس کشیدن باشد
  • آنچه فدرال رزرو باید بگوید اکنون کلید خواهد بود

دانلود Q2 هستند پوند انگلیس چشم انداز فنی و بنیادی به صورت رایگان در زیر:

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

به نظر می‌رسد که پوند در برابر دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد یک ماهه خود در روز سه‌شنبه متوقف شده است، در حالی که بازار کابل مانند سایر بازارها اکنون بر اساس سیاست‌های پولی ماه می فدرال رزرو ثابت شده است. این روز چهارشنبه در راه است و انتظار برای آن احتمالا اشتهای بازار اروپا را کاهش خواهد داد.

بانک مرکزی ایالات متحده قرار نیست نرخ های بهره را تغییر دهد، اما تفسیر آن بررسی خواهد شد تا ببینیم آیا دیدگاه بازارها در مورد زمان کاهش نرخ بهره قابل قبول است یا خیر. اقتصاد ایالات متحده بسیار انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که در ابتدای سال جاری به نظر می رسید. در نتیجه، در حال حاضر اولین کاهش نرخ بهره تا پایان سه ماهه سوم انتظار نمی رود و حتی این انتظار نیز آزمایشی است.

در همین حال، گمان می‌رود که بانک انگلستان در ماه آگوست شروع به کاهش هزینه‌های استقراضی خود کند و انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا دو ماه قبل از آن حرکت کند.

البته، همه این دیدگاه‌ها به شدت وابسته به داده‌ها هستند و تورم در بیشتر اقتصادهای توسعه‌یافته پایین‌تر اما همچنان بالاتر از هدف است. به نوبه خود، BoE گفته است که به نظر می رسد تورم در مسیر درستی قرار دارد، اما ابهامات قابل توجهی همچنان وجود دارد.

  قیمت طلا از پشتیبان تلاقی جهش می کند، PPI چشم بازار آمریکا برای نشانه های فدرال رزرو

GBP/USD در این ماه به طور پیوسته افزایش یافته است که با افزایش اندک ریسک پذیری و مشارکت کامل بازارهای سهام لندن در سودهای قوی برای سهام تقویت شده است. با این حال، این جفت در یک روند نزولی گسترده‌تر از اوج ماه مارس باقی می‌ماند، که با توجه به این پیش‌بینی‌های نرخ بهره منطقی است. تا زمانی که آنها منطقی هستند، دیدن سودهای بادوام برای استرلینگ دشوار است.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از نمای معاملاتی گردآوری شده است

به نظر می رسد که گاوها نزدیک به میانگین متحرک 200 روزه، که اکنون به 1.25563 رسیده است، در حال تمام شدن هستند، اما در این مرحله، نمی توان گفت که آیا این یک افزایش واقعی است یا صرفاً (و احتمالاً) کمی احتیاط است. جلوتر از فدرال رزرو

سودهای بادوام بالاتر از این، بالای کانال روند نزولی فعلی را بسیار در بازی قرار می دهد. شکست بالاتر از آن قابل توجه خواهد بود زیرا از ماه مارس بر تجارت مسلط بوده است. اکنون مقاومت 1.25791 را ارائه می دهد.

معکوس ها در ابتدا بر روی حمایت اصلاحی در 1.24947 متمرکز خواهند شد و گاوها تلاش خواهند کرد تا بازار را بالای حمایت روانی 1.2300 نگه دارند، زیرا از پایین ترین سطح شش ماهه این ماه که در 23 آوریل ارسال شده است، دفاع می کند.

با توجه به اصول فعلی، محتمل‌ترین مسیر کوتاه‌مدت پوند/دلار آمریکا، باقی ماندن در محدوده روند نزولی با آزمایش‌های گاه به گاه روی آن است. دستاوردهای بالاتر از آن سطح احتمالاً باید با شک و تردید برخورد شود، مگر اینکه با اخبار بنیادی محکمی همراه باشد، که بر نیاز به ترکیب عناصر فنی و اساسی تأکید می کند.

  قیمت نفت خام با ناکام ماندن برنامه های رشد چین

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-down-but-paring-losses-vs-dollar-as-market-looks-to-fed-20240430.html