قیمت طلا از پشتیبان تلاقی جهش می کند، PPI چشم بازار آمریکا برای نشانه های فدرال رزرو

پیش بینی قیمت طلا

  • قیمت طلا پس از داده‌های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده، پیشرفت کرد
  • همه نگاه ها به گزارش PPI ایالات متحده در روز جمعه خواهد بود
  • این مقاله سطوح کلیدی فناوری را بررسی می‌کند تا در XAU/ زیر نظر داشته باشیددلار آمریکا

بیشترین خوانده شده: یورو/دلار آمریکا پس از فروش ضعیف خرده‌فروشی ایالات متحده افزایش یافت، اما PPI ایالات متحده تهدیدی برای بازیابی است

قیمت طلا (XAU/USD) در روز پنجشنبه افزایش یافت و سطح روانی 2000 دلار را پس گرفت، که تحت تاثیر ضعیف شدن دلار آمریکا و کاهش بازدهی خزانه داری آمریکا در پی داده های ضعیف کلان آمریکا به سمت بالا حرکت کرد. از نظر زمینه، خرده‌فروشی در ژانویه آمریکا برآوردهای ناامیدکننده‌ای داشت و به جای کاهش 0.1 درصدی مورد انتظار، 0.8 درصد کاهش یافت، که نشانه‌ای از شروع کاهش مصرف خانوار است.

در شرایط عادی، هزینه‌های مصرف‌کننده ضعیف‌تر ممکن است فدرال رزرو را به تسریع در کاهش سیاست‌ها وادار کند. با این حال، چشم انداز فعلی دور از معمول است، با تورم بسیار جلوتر از هدف 2.0٪ و چسبندگی شدید نشان می دهد. به همین دلیل، سیاستگذاران ممکن است از انجام اقدامات پیشگیرانه در پاسخ به نشانه های شکنندگی اقتصادی خودداری کنند.

برای تجزیه و تحلیل گسترده از چشم انداز بنیادی و فنی طلا، پیش بینی معاملات سه ماهه اول ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

با توجه به تمرکز بانک مرکزی ایالات متحده بر بازگرداندن ثبات قیمت ها و اولویت بندی این بخش از وظایف خود در حال حاضر، معامله گران باید از نزدیک بر انتشار آینده نظرسنجی شاخص قیمت تولید کننده در روز جمعه نظارت کنند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که PPI سرفصل ژانویه به 0.6 درصد نسبت به سال قبل از 1.0 درصد کاهش یافته است و شاخص اصلی از 1.8 درصد در دسامبر به 1.6 درصد تعدیل شده است.

  ین ژاپن به پایین ترین حد چند دهه اخیر، USD/JPY گزارش PCE ایالات متحده کاهش یافت

در حالی که ارقام کاهشی PPI احتمالاً برای قیمت طلا صعودی خواهد بود، یک شگفتی صعودی که منعکس کننده نتایج گزارش CPI منتشر شده در اوایل هفته است، که پیشرفت متوقف شده در کاهش تورم را نشان می دهد، باید اثر معکوس داشته باشد. در سناریوی دوم، می‌توانیم شاهد افزایش بازدهی و دلار آمریکا در کنار هم باشیم، زیرا بازارها شرط‌بندی‌های نرخ بهره را کاهش می‌دهند. این باید برای فلزات گرانبها نزولی باشد.

آیا نمی دانید که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند قیمت طلا را در کوتاه مدت تغییر دهد؟ راهنمای احساسات ما پاسخ هایی را که به دنبال آن هستید ارائه می دهد – از دست ندهید، راهنمای رایگان را هم اکنون دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ 7% -3٪
هفتگی 23% -14٪ 8%

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا روز پنج‌شنبه پس از پشت سر گذاشتن سطح حمایت تلاقی 1990 دلار افزایش یافت و قیمت‌ها به سمت مقاومت فنی در 2005 دلار حرکت کردند. اگر گاوها موفق شوند این مانع را در روزهای آینده برطرف کنند، می‌توانیم شاهد صعود به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه در 2030 دلار باشیم. با قدرت بیشتر، همه نگاه ها به 2065 دلار خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره دست بالا را به دست بیاورند و باعث بازگشت نزولی نسبت به سطوح فعلی شوند، طبقه اول برای تماشا به 1990 دلار و پس از آن 1975 دلار خواهد رسید. از اینجا به بعد، زیان های اضافی می تواند بر میانگین متحرک ساده 200 روزه نزدیک به 1965 دلار تمرکز کند.

آیا از ضررهای معاملاتی دلسرد می شوید؟ با راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق”، کنترل خود را در دست بگیرید و استراتژی خود را بهبود بخشید. به بینش‌های ارزشمندی دسترسی پیدا کنید تا به شما کمک کند از تله‌های تجاری رایج و اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار قیمت طلا – تحلیل فنی

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xau-usd-gold-prices-bounce-off-confluence-support-markets-eye-us-ppi-for-fed-cues-20240215.html