کاهش قیمت نفت پس از افزایش داده‌های استخدامی ایالات متحده USD, FOMC بعدی

تجزیه و تحلیل نفت (خام برنت، WTI).

  • غافلگیری از بالا در هزینه های اشتغال در ایالات متحده، دلار را افزایش داد و روایت “برای مدت طولانی تر” پیش از نشست FOMC افزایش یافت.
  • بازنگری EIA باعث افزایش تقاضای نفت ایالات متحده در ماه فوریه می شود
  • نفت خام برنت، وست‌تی‌آی با چشم‌انداز سطوح حمایتی کلیدی کاهش می‌یابد
  • دستت را بگیر روغن چشم انداز سه ماهه دوم امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

سورپرایز بالا در هزینه های استخدام ایالات متحده باعث افزایش دلار و روایت “بالاتر برای طولانی تر” قبل از FOMC شد.

شاخص هزینه اشتغال حتی بیش از خوش بینانه ترین پیش بینی تحلیلگران افزایش یافت و دلار آمریکا را در پایان نشست اروپا بالاتر برد. هزینه غرامت برای کارگران غیرنظامی گزارش شده توسط اداره آمار کار ایالات متحده در دوره سه ماهه منتهی به مارس 2024 به میزان 1.2 درصد افزایش یافته است. قبل از اینکه لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه در کانون توجه قرار گیرد.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

image2.png

منبع: BLS

افزایش هزینه های نیروی کار نگرانی ها در مورد افزایش مجدد فشار قیمت ها در ایالات متحده را تشدید می کند، پس از اینکه شاخص های تورم CPI و PCE ارقام داغ ماه به ماه را نشان دادند. FOMC قرار است فردا عصر بیانیه خود را منتشر کند، جایی که به طور گسترده پیش بینی می شود که تصدیق بیشتری از قیمت های سرسخت ظاهر شود. حتی پس از اعلام FOMC، بازارها ارزش دلار را تقویت کردند.

  وزیر دفاع کره‌جنوبی: کره شمالی آماده انجام آزمایش هسته‌ای است

علاوه بر این، آژانس اطلاعات انرژی (EIA) کل مصرف نفت ایالات متحده را در ماه فوریه به 19.95 میلیون بشکه در روز (بشکه در روز) بازنگری کرد که 425000 بشکه در روز بیشتر از برآوردهای مبتنی بر داده های هفتگی است. این کار چندانی برای مقابله با کاهش روزانه در زمان نگارش این مقاله انجام نداده است.

نفت خام برنت، WIT با سطوح پشتیبانی کلیدی در معرض کاهش است

قیمت برنت بعدازظهر سه‌شنبه در نشست اروپا پس از افزایش ارزش دلار به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت.

نمودار 5 دقیقه ای نفت برنت

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نفت برنت در روزهای پس از تنش زدایی بین اسرائیل و ایران عقب نشینی کرد و به سمت نزول حرکت کرد. با این حال، بازار نفت تنگ ممکن است از کاهش سریع قیمت ها جلوگیری کند.

ملاحظات فوری برای خرس ها میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) است که به دنبال آن سطح روانی 85 دلار، SMA 200 و پشتیبانی کانال است. در صورت حفظ منطقه تلاقی حمایت، 89 دلار به عنوان مهم ترین سطح مقاومت باقی می ماند. بازارها از نزدیک فدرال رزرو و جروم پاول را در کنفرانس مطبوعاتی زیر نظر خواهند داشت. تعدیل اخیر در رشد ایالات متحده باعث افزایش سرعت در سه ماهه اول شد زیرا اقتصاد کمتر از حد انتظار رشد کرد – که خطر فیلتر شدن در بازار نفت را به دنبال دارد. با این حال، تورم هدف فوری فدرال رزرو است، به این معنی که فدرال رزرو سیاست را تنها به دلیل کاهش روند رشد کاهش نخواهد داد.

  FTSE 100 و S&P 500 تثبیت می شوند در حالی که DAX 40 با رکوردهای جدید معامله می شود

نمودار روزانه نفت خام برنت

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

عوامل اساسی بسیاری وجود دارد که باید در هنگام تجارت نفت به خاطر داشت، مانند تقاضا و عرضه، تنش های ژئوپلیتیکی و وضعیت اقتصاد جهانی. راهنمای جامع تجارت نفت را در زیر بخوانید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

آشنایی با مبانی اصلی تجارت نفت

WTI به روشی مشابه برنت معامله می‌شود و 50 SMA را قبل از سطح 79.77 دلار که مصادف با 200 SMA است، آزمایش می‌کند. سطح بعدی پشتیبانی در منطقه عمومی حدود 77.40 دلار و پشتیبانی کانال ظاهر می شود. WTI پس از تلاش برای شکست در اوایل آوریل به تجارت در کانال صعودی گسترده‌تر ادامه می‌دهد.

نمودار روزانه نفت WTI

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/oil-prices-drop-after-us-employment-data-lifts-usd-fomc-next-20240430.html