چشم انداز طلا (XAU/USD) – آیا افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده تلاش دیگری را برای رسیدن به 2 هزار دلار متوقف خواهد کرد؟

طلا (XAU/دلار آمریکا) تحلیل و بررسی، قیمتو نمودارها

  • بازده اوراق قرضه آمریکا به بالاترین حد خود در چند سال اخیر رسید.
  • طلا برای یک شات دیگر در 2 هزار دلار آماده می شود.

نحوه تجارت طلا را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

تقویم اقتصادی DailyFX

این فلز گرانبها تلاش کرد تا 2000 دلار در هر اونس را بشکند. اواخر جمعه بود اما نتوانست به اندازه کافی حرکت را حفظ کند. بحران جاری در خاورمیانه همچنان نیروی محرکه رالی اخیر طلا است زیرا خریداران بهشتی قیمت این فلز گرانبها را افزایش می دهند. طلا اکنون در حدود 1980 دلار در هر اونس تثبیت می شود. و به نظر می رسد با وجود افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، مقاومت رقم بزرگ را در روزهای آینده دوباره آزمایش کند.

با وجود مناقشه در خاورمیانه، بازدهی خزانه داری آمریکا همچنان بالا می رود. بدهی ایالات متحده معمولاً به دلیل حمایت و نقدینگی دولت به عنوان یک طبقه دارایی ایمن عمل می کند. با این حال، به نظر می رسد که فروشندگان کنترل بازار را در حال حاضر در اختیار دارند، زیرا بازدهی همچنان بالاتر می رود. بدهی عمومی ایالات متحده اکنون بیش از 33 تریلیون دلار است و افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، استقراض جدید را گرانتر می کند. در اکتبر 2021، بدهی ملی ایالات متحده 28.9 تریلیون دلار بود.

معیار 10 ساله ایالات متحده که از نزدیک دنبال می شود، اکنون با بازدهی 5.019% معامله می شود، که بالاترین سطح آن از ژوئیه 2007 است. شکستن بالاتر از 5.29% در ژوئیه 2007 منجر به بازگشت بازدهی به سطوحی خواهد شد که آخرین بار در اوایل سال 2002 مشاهده شده بود.

  قیمت دلار نرخ امروز دلار آزاد دولتی توافقی | persianforexacademy

نمودار ماهانه بازده 10 ساله ایالات متحده

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

طلا علیرغم پس‌زمینه مختلط به عملکرد قوی خود ادامه می‌دهد. این فلز گرانبها در اولین تلاش برای شکستن 2000 دلار در هر اونس شکست خورد. در پایان هفته گذشته و به نظر می رسد قبل از انجام یک تلاش جدید تثبیت شود. استراحت 2000 دلار در هر اونس. باید 2009 دلار در هر اونس را ببینید. نسبتاً سریع وارد بازی شوید پشتیبانی اولیه حدود 1960 دلار در هر اونس دیده می شود.

نمودار قیمت روزانه طلا – 23 اکتبر 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

تاجر خرده فروشی IG داده‌ها نشان می‌دهد 62.75 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 1.68 به 1 است. -شورت نسبت به دیروز 0.25 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.22 درصد افزایش داشته است. ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 12% 5% 9%
هفتگی -14٪ 39% 0%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-outlook-will-soaring-us-bond-yields-stop-another-attempt-at-2k-20231023.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار