پوند انگلیس (GBP/USD) آخرین – نوسانات در افق؟

تجزیه و تحلیل و نمودارهای پوند بریتانیا (GBP/USD).

  • ارتقاء مودی تأثیر کمی بر استرلینگ دارد.
  • داده‌های اشتغال انگلستان و شاخص‌های PMI S&P، محرک‌های بالقوه GBP هستند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پوند انگلیس کمی تغییر کرده است زیرا معامله گران دفترهای خود را برای هفته با اخبار کلان کمی برای شروع حرکت باز می کنند. وضعیت خاورمیانه غیرقابل پیش‌بینی و بسیار متزلزل است، در حالی که به نظر می‌رسد حرکت پیشنهادی اسرائیل به غزه هنوز متوقف شده است. احساسات بازار در فضای باز ریسک گریز است و احتمالاً قبل از یک هفته مملو از انتشارات و رویدادهای بالقوه نوسان، به همین شکل باقی خواهد ماند. بیکاری تاخیری در بریتانیا فردا صبح (07:00 بریتانیا) قبل از نمایش آخرین PMI های S&P Global در ساعت 09:30 GMT منتشر می شود.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

یکی دیگر از آژانس‌های رتبه‌بندی، مودی، اخیراً پس از ارتقای چشم‌انداز بلندمدت بریتانیا از منفی به ثبات و تایید مجدد رتبه Aaa3 بریتانیا، در خبرها بود. پس از مینی بودجه فاجعه بار نخست وزیر سابق لیز تراس در سال گذشته، مودیز چشم انداز منفی در مورد بریتانیا داشت. بودجه بعدی بریتانیا در 22 نوامبر خواهد بود.

بازده اوراق قرضه دولتی بریتانیا قبل از نشست هفته آینده BoE با معیار 10 ساله که به آزمایش مجدد سطوحی که آخرین بار در آگوست 2008 مشاهده شده است، همچنان بالا باقی می‌ماند. معمولاً نشان می دهد که بازار در حال کاهش است.

بازده طلایی 10 ساله انگلستان

image1.png

کابل در یک محدوده کوتاه مدت بین 1.2089 (78.6% اصلاح فیبوناچی) و بالاترین افقی قبلی در حدود 1.2303 گیر کرده است. نمودار با تلاقی مرگ که در هفته گذشته شکل گرفت، منفی باقی می ماند، در حالی که میانگین متحرک ساده 20 روزه همچنان این جفت را به سمت پایین هدایت می کند.

  چشم انداز GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید GBP/USD

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image2.png

داده‌های IG Retail Trader نشان می‌دهد که 69.28 درصد معامله‌گران لانگ لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.26 به 1 است. تعداد معامله‌گران در خالص خرید 0.86 درصد بیشتر از دیروز و 4.78 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که این تعداد نت-شورت معامله گران 1.22 درصد بیشتر از دیروز و 14.46 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% 6% 4%
هفتگی -4٪ 7% -1٪

نمودارها با استفاده از TradingView

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-gbp-usd-latest-volatility-on-the-horizon-20231023.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار