چشم انداز پوند بریتانیا – تجزیه و تحلیل و تنظیمات GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY

کنجکاو در مورد کجا پوند انگلیس هدایت می شود؟ تمام بینش‌های پیش‌بینی معاملات سه‌ماهه اول ما را کاوش کنید. امروز راهنمای معاملاتی رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

پوند/دلار پوند در روز چهارشنبه باعث افزایش ضرر شد، اما از شکستن به زیر سطح حمایت خوشه در 1.2560 جلوگیری کرد، جایی که میانگین متحرک ساده 200 روزه با یک خط روند صعودی کوتاه مدت همگرا می شود. برای جلوگیری از زوال بیشتر در چشم انداز کوتاه مدت کابل، گاو نر باید به شدت از این منطقه دفاع کند. عدم انجام این کار می تواند منجر به عقب نشینی به سمت 1.2500 و احتمالاً حتی 1.2455 شود.

در صورت چرخش صعودی، اولین سقف فنی که در نظر گرفته می شود نزدیک به علامت روانی 1.2600 قرار دارد و به دنبال آن 1.2675 (میانگین متحرک ساده 50 روزه) قرار دارد. سودهای اضافی فراتر از این نقطه ممکن است تمرکز را به سمت مقاومت خط روند در 1.2735 تغییر دهد. با ادامه روند صعودی، کانون توجهات دقیقاً روی 1.2830 خواهد افتاد.

نمودار فنی GBP/USD

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

مشتاق به کشف اینکه چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند تأثیر بگذارد EUR/GBPمسیر کوتاه مدت؟ راهنمای احساسات ما بینش های ارزشمندی در مورد این موضوع دارد. اکنون یک نسخه رایگان بگیرید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -13٪ 29% -4٪
هفتگی -17٪ 24% -8٪

پیش بینی EUR/GBP – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/GBP از اواخر دسامبر 2023 در یک روند نزولی پایدار قرار داشته است و در طول این حرکت به اوج‌ها و پایین‌ترین سطوح بی‌عیب و نقص رسیده است که منجر به نزول 2.5 درصدی از اوج به پایین شده است. این هفته، این جفت به ضعیف ترین نقطه خود در نزدیک به شش ماه گذشته سقوط کرد و پس از بازگشت از یک کف فنی کلیدی در حدود 0.8500، بازگشتی ملایم داشت.

برای مشاهده بهبود موقعیت یورو نسبت به پوند انگلیس از نظر جو بازار، بسیار مهم است که نرخ ارز بالای 0.8500 بماند. اگر این شرط برآورده نشود و قیمت ها به زیر این منطقه سقوط کنند، ممکن است یک نزول سریع به سمت حمایت کانال در 0.8465 رخ دهد. از اینجا به بعد، ضررهای اضافی می تواند توجه را به 0.8400 سوق دهد.

از سوی دیگر، اگر EUR/GBP به افزایش بازگشت خود از چهارشنبه ادامه دهد و در جلسات معاملاتی آتی افزایش یابد، اولین مانع در مسیر بهبود در 0.8570 و به دنبال آن 0.8590 ظاهر می شود. بالاتر از این سطوح مقاومت، میانگین متحرک ساده 200 روزه احتمالاً خط دفاعی بعدی در برابر یک حمله صعودی خواهد بود.

نمودار فنی EUR/GBP

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

ایجاد کاراکتر EUR/GBP با استفاده از TradingView

آیا از ضررهای معاملاتی دلسرد می شوید؟ با راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق”، کنترل خود را در دست بگیرید و استراتژی خود را بهبود بخشید. به بینش‌های ارزشمندی دسترسی پیدا کنید تا به شما کمک کند از تله‌های تجاری رایج و اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

GBP/JPY FORECAST – تحلیل فنی

GBP/JPY روز سه شنبه افزایش یافت و از بالاترین سطح اخیر خود گذشت و به بهترین سطح خود از آگوست 2015 رسید. با این حال، قیمت ها در روز بعد کاهش یافتند و زمانی که گاوها نتوانستند مقاومت کانال در 190.00 را از بین ببرند، به سمت 189.00 کاهش یافتند. اگر معکوس شتاب بگیرد و جفت در روزهای آینده دستگیره 189.00 را از دست بدهد، عقب نشینی به سمت 185.50 می تواند در افق باشد.

از سوی دیگر، اگر GBP/JPY در جهت روند صعودی گسترده تر از موقعیت فعلی خود به سمت بالا حرکت کند، همانطور که قبلاً گفته شد، مقاومت سربار نزدیک به 190.00 باقی می ماند. اگرچه غلبه بر این سقف فنی ممکن است برای اردوگاه صعودی چالش برانگیز باشد، اما یک شکست تمیز و واضح می تواند خریداران را به سمت اوج های سال 2015 نزدیک به 196.00 سوق دهد.

نمودار فنی GBP/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-british-pound-outlook-analysis-setups-on-gbp-usd-eur-gbp-and-gbp-jpy-20240214.html

  رسانه کره جنوبی: «یون» باید بر ترمیم روابط با ایران متمرکز شود