توقف دلار آمریکا پس از رالی ناشی از CPI، تنظیم بر روی EUR/USD، USD/CAD

پیش بینی دلار آمریکا – یورو/دلار، دلار آمریکا/کادر کانادا

  • را دلار آمریکا پس از رالی قوی روز سه‌شنبه متوقف می‌شود و شاخص DXY در اطراف خط صاف بالا و پایین می‌رود
  • عدم وجود روند صعودی لزوماً به معنای از دست دادن اعتقاد در چشم انداز صعودی نیست.
  • این مقاله به بررسی چشم انداز فنی کوتاه مدت دو جفت کلیدی می پردازد: یورو/دلار آمریکا و USD/CAD

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ایجاد اعتماد در تجارت

بیشترین خوانده شده: قیمت طلا، نزدک 100، یورو/دلار – بعد از داده‌های CPI ایالات متحده چه می‌آید؟

پس از عملکرد خوب روز سه‌شنبه، دلار آمریکا نشانه‌هایی از بلاتکلیفی را در روز چهارشنبه نشان داد و بین سود و زیان کوچک حرکت کرد، اما در نهایت راه به جایی نبرد، به طوری که شاخص DXY در معاملات اوایل بعدازظهر در نیویورک در اطراف سطح 104.80 معامله شد.

فقدان روند صعودی لزوماً نشان‌دهنده این نیست که گاوها در حال از دست دادن اعتقاد خود هستند یا در حال غفلت هستند، اما ممکن است سیگنالی از توقف در روند صعودی پس از رالی قوی امسال باشد. به هر حال، روندها به ندرت به صورت خطی و بدون وقفه پیش می روند.

با نگاهی به تصویر بزرگ‌تر، پیشرفت محدود در کاهش تورم در ماه گذشته به این معنی است که فدرال رزرو می‌تواند شروع چرخه کاهش خود را به تاخیر بیاندازد و تنها زمانی که این روند شروع شود، نرخ‌ها را به میزان متوسطی کاهش دهد. چنین سناریویی می‌تواند بازدهی بالاتری داشته باشد و دلار آمریکا را پس از یک دوره تثبیت در یک مسیر صعودی نگه دارد.

  دلار آمریکا ممکن است روند صعودی خود را در برابر یوان چین در سه ماهه سوم افزایش دهد

با کنار گذاشتن اصول اولیه در حال حاضر، بقیه این مقاله به بررسی چشم انداز فنی دو جفت اصلی دلار آمریکا اختصاص خواهد یافت: EUR/USD و USD/CAD. در این بخش، آستانه‌های قیمتی مهمی را که می‌توانند به عنوان حمایت یا مقاومت در جلسات معاملاتی آینده عمل کنند، بیان می‌کنیم.

برای تجزیه و تحلیل جامع از چشم انداز میان مدت یورو، مطمئن شوید که پیش بینی معاملات سه ماهه اول ما را امروز دانلود کنید. راهنما رایگان است!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تحلیل فنی

EUR/USD روز چهارشنبه بالاتر رفت و برخی از زیان های جلسه قبل را جبران کرد و قیمت ها دوباره سطح 1.0720 را بازپس گرفتند. اگر در روزهای آتی، جهش مجدد شتاب بگیرد، مقاومت در حدود 1.0800 ظاهر می شود. با قدرت بیشتر، همه نگاه ها به میانگین متحرک ساده 200 روزه خواهد بود.

برعکس، اگر EUR/USD از سر گرفته شود و در قیمت های بسته روزانه به زیر 1.0720 سقوط کند، می توانیم شاهد عقب نشینی احتمالی به سمت 1.0650 باشیم که مطابق با پایین ترین سطح می 2023 است. ضعف بیشتر فراتر از این آستانه ممکن است توجه را به 1.0520 جلب کند.

نمودار EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

در مورد همبستگی بین موقعیت‌یابی خرده‌فروشی و مسیر کوتاه‌مدت USD/CAD کنجکاو هستید؟ تمام بینش‌ها را در راهنمای احساسات ما کشف کنید. اکنون یک نسخه رایگان درخواست کنید!

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 19% 18% 18%
هفتگی -14٪ 21% 2%

پیش بینی USD/CAD – تجزیه و تحلیل فنی

USD/CAD در روز چهارشنبه پس از رالی بزرگ روز سه‌شنبه، با تلاش قیمت‌ها برای تثبیت بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 روزه، متوقف شد. اگر پیشرفت در روزهای بعد از سر گرفته شود، مقاومت سربار در 1.3570 ظاهر می شود. از این نقطه، سودهای بعدی می تواند 1.3620 را در کانون توجه قرار دهد.

در سوی دیگر، اگر فروشندگان بازگشت کنند و باعث برگشت نزولی از موقعیت فعلی جفت شوند، حمایت اولیه می تواند در حدود 1.3535 و به دنبال آن 1.3485، کمی بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه، مشاهده شود. خرس ها باید از این دندان و ناخن کف دفاع کنند. عدم انجام این کار می تواند جرقه حرکت به سمت 1.3450 باشد.

نمودار فنی USD/CAD

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار USD/CAD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-pauses-after-cpi-induced-rally-setups-on-eur-usd-usd-cad-20240214.html