چشم انداز پوند/دلار آمریکا، یورو/ پوند با نزدیک شدن تصمیم بانک انگلستان

GBP/USD تجزیه و تحلیل و نمودار

  • الگوهای رأی گیری BoE و کلید گزارش فصلی برای استرلینگ.
  • صعودی استرلینگ محدود به نظر می رسد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

برای تمام تاریخ جلسات بانک مرکزی را ببینید تقویم بانک مرکزی DailyFX

انتظار می رود تصمیم امروز BoE (12:00 انگلستان) بانک مرکزی را بدون دست نخورده رها کند، اما MPC ممکن است نکاتی درباره زمان تغییر سیاست پولی بریتانیا ارائه دهد. رای نه عضوی MPC در ماه مارس باعث شد که هشت عضو به ثابت نگه داشتن نرخ ها و یک عضو به کاهش 25 واحد پایه رای دهند. اگر سایر اعضای MPC در رای دادن به Swati Dhingra در رای گیری برای کاهش بپیوندند، استرلینگ می تواند حداقل در کوتاه مدت کاهش یابد.

آخرین گزارش فصلی نیز امروز منتشر خواهد شد و شامل پیش بینی های به روز شده برای تولید ناخالص داخلی و تورم برای سه سال آینده می شود. به گفته فرماندار بیلی، تورم بریتانیا بیشتر کاهش می یابد و به شدت کاهش می یابد، و پیش بینی تورم در سال آینده ممکن است کمتر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی باشد. پس از انتشار این گزارش، پایان کوتاه مدت بازار طلایی بریتانیا چشم انداز بهتری برای انتظارات نرخ خواهد داشت.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

پوند احتمالاً بیشتر سقوط خواهد کرد، مگر اینکه BoE به طور غیرمنتظره‌ای چرخشی غیرمنتظره داشته باشد، و این می‌تواند منجر به کاهش GBP/USD به زیر 1.2400 شود. Cable در حال آزمایش sma 20 روزه است و یک وقفه در زیر این جفت را زیر هر سه میانگین متحرک ساده می بیند و به بازار یک سوگیری منفی می دهد. اگر GBP/USD از 1.2400 بشکند، آنگاه 1.2381 قبل از پایین ترین سطح چند ماهه در 1.2300 نمایان می شود..

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image1.png

داده های خرده فروشی IG نشان می دهد 60.77 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.55 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 8.88 درصد بیشتر از دیروز و 24.63 درصد بیشتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 1.50 درصد کمتر از دیروز و 5.46 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

گزارش کامل را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات در احساسات مشتری IG می تواند به تصمیم گیری های تجاری شما کمک کند:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 4% 3%
هفتگی 24% -6٪ 10%

با وجود اینکه بازار کاملاً انتظار داشت بانک مرکزی اروپا در ماه ژوئن شروع به کاهش نرخ کند، EUR/GBP افزایش یافته است. EUR/GBP در حال حاضر در حال آزمایش sma 200 روزه است و شکست بالای 0.8620 به عنوان هدف بعدی باقی می ماند. بالاتر از اینجا، دوبرابر اواخر مارس در 0.8644 وارد عمل می شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP

image2.png

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-usd-eur-gbp-outlooks-as-bank-of-england-decision-nears-20240509.html