کابل (GBP/USD) در کانال یکپارچه سازی قرار می گیرد – سطوح شکست تجزیه و تحلیل شد

اخبار و تحلیل GBP/USD

  • GBP/USD در یک دوره تثبیت جانبی قرار می گیرد – سطوح شکست ارزیابی شده است
  • رویدادهای مهم خطر در پیش رو: داده ها به شدت در هفته آینده منحرف شدند، داده های دستمزد انگلستان و CPI ایالات متحده قبل از نشست های نرخ فدرال رزرو، ECB و BoJ
  • احساسات مشتری IG با تغییر موقعیت خالص، به محیط تجاری پیچیده سیگنال می دهد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

بیاموزید که چگونه برای شرایط مختلف بازار آماده شوید

به نظر می رسد GBP/USD طرفدار ادغام جانبی است

کابل پس از شکست عظیم NFP در روز جمعه، کاهش یافته است و همچنان به آزمایش منطقه حمایت در حدود 1.2445 ادامه می دهد و حمایت ثانویه در حدود 1.2345 ظاهر می شود. این جفت لحظاتی را به نمایش گذاشته است که در آن یک حرکت جهت دار امیدی را برای یک روند ماندگار ایجاد می کند تا آن را ایجاد کند، اما در نهایت در یک محیط تجاری متلاطم و جانبی قرار گرفته است.

به این ترتیب، استراتژی‌های معاملاتی دامنه می‌توانند مطلوب باشند، به ویژه با معاملات اکشن قیمت تا حد زیادی بین 1.2345 و 1.2676. سطوح شکست را می توان در حدود 1.2345 به سمت نزولی و 1.2676 برای شکست صعودی در نظر گرفت. با نگاهی به نمودار هفتگی، روند صعودی بلندمدت نشان می‌دهد که شکست‌های صعودی ممکن است وزن بیشتری را در معاملات قیمت‌ها بالاتر از 200 SMA داشته باشند. گاوها باید از ناحیه مقاومت عظیم در سطح روانشناختی 1.2700 و سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% از نزول عمده 2021 تا 2022 (1.2750) آگاه باشند که تا کنون گاوها را در خلیج نگه داشته و چالشی جدی برای صعود بیشتر ایجاد کرده است. .

  نیم ست جواهر کبود جواهری باگت بختیاری خرید آنلاین جواهر جواهر فروشی تجریش سفارش اینترنتی طلا و جواهر | hsaatchi

پوند/دلار آمریکا نمودار روزانه

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی روند صعودی بلندمدت را نشان می‌دهد که به نقطه اوج 1.2700 می‌رسد. به نظر می رسد که ممکن است به یک کاتالیزور صعودی جدید برای گسترش به بالای منطقه مقاومت نیاز باشد که ممکن است لزوماً هفته آینده وارد نشود. فدرال رزرو احتمالاً یک مکث جنگ طلبانه صادر می کند – به این معنی که لفاظی ها در مورد سناریوی تورم و نرخ بهره احتمالاً هشدار دهنده افزایش بیشتر در مواجهه با تورم سرسختانه علیرغم توقف احتمالی افزایش در ماه ژوئن است. وقتی صحبت از انتظارات بانک مرکزی انگلیس برای افزایش نرخ می شود، بازارها بسیار تندخو هستند و در حال حاضر 90 واحد دیگر افزایش قیمت دارند که می تواند رقیب فدرال رزرو شود. به نظر می رسد انتظارات نرخ قوی از پوند حمایت می کند، اما با فقدان یک کاتالیزور GBP/USD ممکن است برای مدتی به مسیر فعلی خود ادامه دهد.

نمودار هفتگی GBP/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک بزرگ در پیش رو

این هفته تا آنجا که به داده‌های اقتصادی با تأثیر بالا مربوط می‌شود، آرام است، همانطور که معمولاً هفته قبل از تصمیمات بانک مرکزی مهم است. هفته آینده، بانک انگلستان (BoE) برخی از داده‌های حساس به تورم را برای کار با آن‌ها در اختیار خواهد داشت، زیرا داده‌های میانگین درآمد بریتانیا در دسترس است و داده‌های مهم تورم ایالات متحده نشان می‌دهد که آیا فشار قیمت اصلی می‌تواند به زیر محدوده چسبنده 5.5 تا 5.7 درصد کاهش یابد.

  اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

احساسات مشتری IG چشم انداز تجاری دشواری را نشان می دهد زیرا کابل سرنخ های کمی ارائه می دهد

احساسات مشتری IG از خالص طولانی به خالص کوتاه و برعکس تغییر کرده است، که نشانگر مخالف را تا حد زیادی بی اثر می کند. احساسات مشتری سیگنال های قوی تری را زمانی که بازارها در حال روند هستند، ترجیحا زمانی که بازارها در یک محیط روند قوی قرار دارند، ارائه می دهد.

image4.png

GBP/USD:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 54.06 درصد از معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.18 به 1 است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 1.23 درصد و نسبت به هفته گذشته 7.99 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته بدون تغییر و 11.29 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد دورنمای معاملاتی GBP/USD مختلط.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/cable-gbp-usd-settles-into-consolidation-channel-breakout-levels-analysed-20230606.html