۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال | persianforexacademy

اگر در معامله‌گری مبتدی هستید، بهتر است تا کسب تجربه کافی، معامله نکنید. به شما توصیه می‌کنم، حتی بعد از اینکه در بازه‌های زمانی بالاتر تجربه کسب کردید و آماده معاملات روزانه بودید، در بازه‌های زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه معامله کنید. طلا به شدت تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی قرار داشته و به وجود آمدن اخبار می‌تواند باعث رشد قابل توجه آن چه در سمت نزول و چه در سمت صعود شود.

  • معامله گران برک آوت معمولاً از تحلیل تکنیکال برای شناسایی سطوح اصلی حمایت و مقاومت استفاده می کنند و از دستورات توقف ضرر برای محدود کردن ریسک خود استفاده می کنند.
  • معامله‌گران نوسانی همچنین می‌توانند از اهرم استفاده کنند، که به آنها امکان می‌دهد با سرمایه نسبتاً کمی، موقعیت بزرگی را کنترل کنند.
  • وقتی بازار در یک مسیر در حال حرکت است، اندیکتورها هم در واقع به همان مسیر حرکت می کنند و در حقیقت آنچنان کار خاصی انجام نمی دهند.
  • با این حال ، از طریق آزمون و خطا و استفاده از حساب تجارت دمو، می توانید در مورد بازار فارکس و خود بیاموزید تا سبکی مناسب پیدا کنید.
  • کوچکترین خبر سیاسی و اقتصادی می تواند قیمت طلا را حتی تا ۲۰۰ پیپ و بیشتر جابجا نماید که این میزان جابجایی می تواند در صورت حرکت طلا در خلاف جهت معامله شما ضرر سنگینی را برای شما ایجاد کند.

همانطور که می دانید استراتژی های مختلفی برای معامله در بازار فارکس وجود دارد که هر یک از این استراتژی ها بر اساس اصول مشخصی توسعه پیدا می نمایند. روش های بسیار زیادی در تحلیل تکنیکال مورد استفاده قرار می گیرند که با استفاده از هر یک از این روش ها می توان برای ترید طلا در بازار اقدام کرد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های معامله در بازار فارکس، شناسایی استراتژی مناسب است. به طور کلی، استراتژی‌های معاملاتی متعددی توسط تریدرهای ابداع شده تا به کسب سود بیشتر در این بازار کمک کند. با این حال، تریدر باید استراتژی را پیدا کند که متناسب با سبک معاملاتی و همچنین تحمل ریسک آنها باشد. در این مقاله، چند استراتژی مهم و برتر بازار می‌پردازیم تا اطلاعات شما را جهت انتخاب بهترین استراتژی فارکس افزایش دهیم.

  کابل به سمت FOMC می رود

استراتژی MACD فارکس

علاوه بر این، استراتژی پوشش ریسک باید همراه با سایر اشکال تحلیل، مانند تحلیل روند و سطوح حمایت و مقاومت مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی، معاملات الگوریتمی ابزار قدرتمندی است که می تواند برای اجرای کارآمد و سیستماتیک معاملات مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، بدون خطر نیست و نیاز به دانش و تجربه قابل توجهی برای اجرا و نگهداری دارد. معامله گران باید قبل از اقدام به استفاده از آن، به دقت ارزیابی کنند که آیا معاملات الگوریتمی برای آنها و سبک معاملاتی آنها مناسب است یا خیر.

۸- استفاده از استراتژی معاملاتی انتقالی در بازار فارکس

چنانچه از اپلیکیشن متامجله خبری پرشین فارکسر برای انجام معاملات واقعی یا آزمایشی استفاده میکنید، میتوانید با دانلود استراتژی فارکس آن را روی این پلتفرم پیاده سازی نمایید. همچنین به غیر از دانلود استراتژی شما میتوانید استراتژی فارکس مورد نظر خودتان را با استفاده از MetaEditor طراحی، تست و اجرا نمایید. در اواخر سال 2018، آلمان با یک رکود اقتصادی که به دلیل جنگ تجاری ایالات متحده و چین و تاثیر منفی آن بر صنعت خودروی آلمان بود، روبرو شد. مذاکرات برگزیت کمکی به این موضوع نکرد، زیرا احتمال خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به احتمال زیاد بر اقتصاد آلمان نیز تأثیر منفی میگذاشت.

اسیلاتورها (نوسانگرها) بیشتر به عنوان ابزار زمان بندی استفاده می شوند. شاخص قدرت نسبی ، شاخص کانال کالا و استوکاستیک تعدادی از اسیلاتورهای محبوب هستند. پرایس اکشن گاهی اوقات همراه با اسیلاتورها برای اعتبارسنجی بیشتر سیگنال‌های Range برای شناسایی امکان برگشت یا شکست استفاده می‌شود. شما باید میزان تحمل ریسک خود را بدانید و بر اساس آن به تنظیم دستور های توقف ضرر و غیره بپردازید. بازار های نوسانی می‌توانند تاثیر سریع و سنگینی بر روی جفت ‌ارزهایی که جفت‌ ارزهای حامل محسوب می‌شوند، داشته باشند. به همین دلیل است که به حداقل رساندن ریسک و درک کامل نحوه معامله قبل از به کار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهمیت زیادی دارد.

  گسترش همکاری‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران؛ گامی در راستای منافع مشترک

http://changanblog.ir