کابل به سمت FOMC می رود

آنالیز کابل (GBP/USD).

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

چند روز بزرگ برای بانکداران بزرگ مرکزی (فدرال رزرو، BoE)

فدرال رزرو آماده است تا تنظیمات سیاست خود را به روز رسانی کند، اما انتظار می رود تغییری در نرخ بهره وجود نداشته باشد. در عوض، بازارها به دنبال سرنخ هایی در مورد تفکر بانک و ترجیح کاهش کاهش ماه مارس یا مه هستند. با این حال، فدرال رزرو وابسته به داده به احتمال زیاد زمان خود را معطل می کند و پیش از اتخاذ چنین تصمیمی تصمیم می گیرد داده های دریافتی را هضم کند.

سپس فردا بانک انگلستان (BoE) نوبت خود را خواهد داشت، اما می تواند با انتشار آخرین پیش بینی های کارکنان خود، با تمرکز بازارها بر تورم و رشد، موارد بیشتری را برای بررسی بازارها ارائه دهد. این هفته با حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی و نظرسنجی احساسات مصرف کننده در میشیگان به پایان می رسد که اخیراً در حال افزایش است – با داده های بنیادی قوی مطابقت دارد.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

بانک انگلستان بر بازار کار، رشد دستمزد و تورم خدمات متمرکز شده است. در حالی که رشد دستمزد تعدیل شده است، اما همچنان بالا باقی می ماند، بازار کار شاهد مقداری کاهش بوده است. تورم خدمات معیار سرسخت‌تری است و تا زمانی که بالا بماند، BoE باید لفاظی تندروانه‌تر خود را حفظ کند. تورم خدمات خط قرمز زیر است و در برابر فرصت ردیابی پایین تر در کنار CPI و CPI اصلی مقاومت کرده است.

  قطع همکاری چین با آمریکا در برخی حوزه‌ها؛ سفیر چین به کاخ سفید احضار شد

image2.png

منبع: Refinitiv Datastream تهیه شده توسط ریچارد اسنو

محدوده GBP/USD توسط اعلامیه های بانک مرکزی اصلی آزمایش می شود

کابل یک دوره طولانی از تجارت جانبی را در محدوده وسیعی به نمایش گذاشته است. سمت بالای محدوده در 1.2800 و سمت پایین در 1.2585 قرار دارد – که اکثر اقدامات قیمت از اواسط دسامبر را در بر می گیرد.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله GBP/USD

با توجه به نوسانات جذب بانک های مرکزی بزرگ، این جفت پتانسیل شکستن محدوده در هر دو طرف را دارد، اما سوال بزرگ این است که آیا حرکت کافی می تواند یک حرکت جهت دار بالقوه را حفظ کند یا خیر.

هر گونه افشاگری قابل توجهی که توسط بازار درک شود، پتانسیل تغییر چشم انداز معاملات این جفت را دارد. پشتیبانی در 1.2585، سپس میانگین متحرک ساده 200 روزه. مقاومت در 1.2800.

پوند/دلار آمریکا نمودار روزانه

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/pound-gbp-usd-outlook-cable-jumps-in-the-lead-up-to-fomc-20240131.html