کامل‌ترین دوره سئو 2023 مقدماتی + پیشرفته نوین

کامل‌ترین دوره سئو 2023 مقدماتی + پیشرفته نوین

یکی دیگر از معیار‌های اساسی در بهینه سازی موتور‌های جستجو (Seo)، Off Page Seo یا سئو‌ی خارجی است. با بکار بردن تکنیک‌های سئو‌ی خارجی می‌توان رتبه صفحات سایت را بالا برد. اما چیزی که در یادگیری این تکنیک‌ها پیش‌نیاز محسوب می‌شود، دانستن مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با آن‌ها است.

  • از سوی دیگر، اگر تغییری پیش‌بینی نشده اتفاق بیفتد، تقریباً هرگز نمی‌توانید از گزارش‌های پیش‌فرض چیزی نتیجه‌گیری کنید.
  • در اینجا تنها نکته مهم این است که بخش متن جایگزین تصاویر را حتماً کامل کنید و سعی کنید در آن درباره تصویر توضیح دقیق و کاملی بدهید.
  • تایتل یا عنوان یک صفحه بسیار اهمیت دارد، چرا که می‌تواند کاربر را متقاعد کند که روی سایت شما کلیک کند یا خیر.
  • ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.

بک لینک ها از همان ابتدای پیدایش موتورهای جستجو فاکتوری بسیار تاثیرگذار بر روی الگوریتم های موتورهای جستجو بوده اند. یکی از رایج‌ترین «اشتباه‌هایی» که می‌بینم این است که افراد تیترهای صفحات خود را قابل کلیک کردن نمی‌کنند، به خصوص وقتی صحبت از وبلاگ‌ها به میان می آید. کلید داشتن یک وب سایت با لینک های داخلی خوب، داشتن عناصر با ساختار مناسب برای جا به جایی بین صفحات است.

خدمات تبلیغاتی

شما باید زمان زیادی را صرف مطالعه همه جنبه‌های سئو صرف کنید که این موضوع می‌تواند برای بسیاری از افراد شاغل غیرممکن به نظر برسد. اگر آموزش سئو را گام به گام دنبال کنید و از یک رویکرد آموزش مناسب (برنامه یادگیری) پیروی کنید، فرایند یادگیری برای شما آسان‌تر خواهد شد. از سوی دیگر برخی از وبمستران، بدون درنظر گرفتن نیاز کاربران اقدام به بهینه‌سازی سایت می‌کنند. این وبسایت‌ها بعد از مدت کوتاهی ممکن است در صدر نتایج قرار بگیرند و رتبه و جایگاه خوبی به خود اختصاص دهند.

  سفیر چین در تهران: پکن بدنبال گزینه نظامی برای حل مسئله تایوان نیست

مطالعه کردن قدم اول یادگیری سئو است. بعد از یادگیری باید خودتان آموخته‌ها را در عمل انجام دهید و تجربه به دست آورید.

رصد کردن و آنالیز دائمی رقبای داخلی و الگو گرفتن از رقبای خارجی، می‌تواند یک راهکار اصیل باشد. به این ترتیب دیگر از راهکارهای تکراری استفاده نخواهید کرد و به دنبال ایده‌های جدید و نو خواهید بود. این موضوع خود دلیلی است که شما را به برندی منحصربه‌فرد تبدیل سازد و سایت شما را از دیگر سایت‌های موجود تفکیک کند. هر سایتی که بهتر از HTTPS استفاده می‌کرد امتیاز بیشتری را کسب می‌نمود. با ورود به قرن 21، سرعت رشد دنیای اینترنت و فضای مجازی، شکل دیگری به خود گرفت. هرروز موتورهای جست‌وجو با نام‌های مختلف وارد می‌شوند که بیشتر آن‌ها از گوگل شکست می‌خورند.

سئو تکنیکال Technical SEO

همان‌طور که پیش از این گفتیم، یکی از راهکارهای مناسب برای به نتیجه رسیدن سئو محتوا، استفاده از تصاویر است. البته باید به یاد داشته باشید برای اینکه یک تصویر مخاطب بیشتری را داشته باشد و بیشتر دیده شود، استفاده از خاصیت آلت می‌تواند به آن کمک کند. با استفاده از این خاصیت، محتوای تصویر در قابل یک جمله بیان می‌شود. در واقع به این ترتیب، تصویر قابلیت خواندن پیدا می‌کند و برای افراد نابینا نیز قابل فهم خواهد شد. از دیگر نکات مهم در حین نوشتن محتوای متنی، استفاده از جملات و پاراگراف‌های کوتاه است.

مهم نیست که یک محتوا چقدر خوب باشد، این احتمال وجود دارد که ترافیکی که از آن کسب می کنید به تدریج کاهش یابد، مگر اینکه آن را تازه و به روز نگه دارید. ایجاد محتوایی که 10 برابر بهتر از رقبای شما است که به عنوان استراتژی «محتوای 10 برابر بهتر» نیز شناخته می شود. بسیاری از متخصصین سئو استفاده از به اصطلاح کلمات کلیدی LSI را توصیه می کنند. این متن تصویر را برای بازدیدکنندگان کم بینا و همچنین پایشگر ها توصیف می کند. در واقع استفاده زیاد از کلمه کلیدی در متن می تواند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشد.

  روایتی از یک خبر | سئول در سودای ناتو