دلار آمریکا در مسیر نزولی

برای ارزیابی جامع از ین ژاپنچشم انداز میان مدت ما، مطمئن شوید که پیش بینی فنی و اساسی ما را دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی USD/JPY

در حالی که USD/JPY از ابتدای سال در یک روند صعودی عمده بوده است، در روزهای اخیر پس از چندین تلاش ناموفق برای پاکسازی مقاومت سربار در منطقه 152.00 روند کاهشی داشته است.

پس از آخرین عقب نشینی، که با کاهش بازدهی ایالات متحده تسریع شده است، این جفت به درب یک طبقه مهم نزدیک به 147.25 رسیده است. یکپارچگی این حوزه فنی حیاتی است. عدم حفظ آن می تواند باعث افت به سمت حمایت کانال در 146.00 شود. در ضعف بیشتر، توجه به 144.50 تغییر می کند.

در صورت چرخش صعودی، اولین مانعی که می تواند مانع از پیشرفت صعودی شود در 149.70 ظاهر می شود. غلبه بر این سطح مقاومت ممکن است برای گاوها چالش برانگیز باشد، با این حال انجام این کار می تواند جرقه ای برای صعود به سمت 150.90 و احتمالاً با آزمایش مجدد بالاترین سطح امسال را ایجاد کند.

نمودار اقدام قیمت USD/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند مسیر کوتاه مدت را شکل دهد USD/CAD? راهنمای احساسات ما همه پاسخ ها را دارد. راهنمای رایگان خود را اکنون دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 3% 1%
هفتگی 31% -10% 6%

تحلیل فنی USD/CAD

USD/CAD نیز در این ماه کاهش یافته است، اما پس از مواجهه با پشتیبانی نزدیک به 1.3570-1.3555، جایی که میانگین متحرک ساده 100 روزه با یک خط روند صعودی کوتاه مدت همگرا می شود، شروع به افزایش کرده است. حفظ این کف باعث ثبات این جفت می شود و ممکن است شرایط مناسبی را برای بازگشت به سمت 1.3630 ایجاد کند. قدرت بیشتر می تواند تمرکز را به سمت دسته 1.3700 هدایت کند.

از سوی دیگر، اگر USD/CAD نزول خود را از سر بگیرد و به زیر سطح حمایت خوشه ای 1.3570 به 1.3555 برسد، ممکن است شاهد افت به سمت میانگین متحرک ساده 200 روزه باشیم، درست بالاتر از علامت روانی 1.3500. قیمت ها می توانند با عقب نشینی در این منطقه جای پای خود را پیدا کنند، اما در صورت شکست، حرکت به سمت 1.3400 بسیار محتمل به نظر می رسد.

نمودار اقدام قیمت USD/CAD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/CAD با استفاده از TradingView ایجاد شد

مطمئن نیستید در مورد دلار استرالیاروند؟ با پیش‌بینی تجارت سه ماهه چهارم ما شفافیت را به دست آورید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

AUD/USD TECHNICAL Analysis

کاهش ارزش دلار آمریکا به طور قابل توجهی در هفته های اخیر به نفع استرالیا بوده است. به عنوان مثال، AUD/USD در ماه نوامبر یک رالی قوی را برگزار کرده است که در طول جلسه یک شبه برای مدت کوتاهی قوی‌ترین سطح خود از اوایل آگوست را لمس کرده است.

در حالی که AUD/USD سوگیری کوتاه مدت سازنده ای را حفظ می کند، تقویت اعتماد در چشم انداز صعودی مستلزم حرکت قاطع بالاتر از مقاومت خط روند در 0.6675 است. با توجه به شرایط خرید بیش از حد این جفت ارز در روزهای اخیر، توسعه این سناریو ممکن است کمی طول بکشد، اما یک شکست ناگهانی و غیرمنتظره همچنان می‌تواند نرخ ارز را به سمت 0.6800 سوق دهد.

برعکس، اگر فشار صعودی کاهش یابد و فروشندگان کنترل قاطع بازار را دوباره به دست آورند، حمایت اولیه در 0.6620/0.6600 و سپس 0.6580، نزدیک به میانگین متحرک ساده 200 روزه باقی می ماند. با ضعف بیشتر، می‌توانیم شاهد کاهش به سمت 0.6525 باشیم.

نمودار اقدام AUD/USD قیمت

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار AUD/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-on-bearish-path-technical-setups-on-usd-jpy-usd-cad-aud-usd-20231129.html

  نفت برنت، WTI سهولت پس از بازیابی مناسب