نفت برنت، WTI سهولت پس از بازیابی مناسب

تجزیه و تحلیل نفت (خام برنت، WTI).

  • چین حمایت بیشتری از اقتصاد بیمار می‌افزاید
  • نفت خام برنت در نوسان قبلی کاهش می یابد که توسط SMA 200 تقویت شده است
  • روغن WTI در اطراف فیلتر روند کلیدی و بلند مدت نوسان می کند
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه تجارت نفت

چین حمایت بیشتری از اقتصاد بیمار می‌افزاید

در ساعات اولیه صبح روز سه‌شنبه تأیید شد که نرخ اصلی وام 5 ساله بیش از حد انتظار کاهش یافته است و این نشان‌دهنده حمایت نه تنها از اقتصاد چین، بلکه به‌ویژه از بخش املاک و مستغلات است.

انتظار می‌رود که اقتصاد چین در سال جاری با وجود نگرانی‌هایی که همچنان پابرجاست، دوباره به میزان ناچیز 5 درصد رشد کند. به نظر می رسد که بخش املاک و مستغلات از اعتماد به نفس بی بهره است، به ویژه پس از حکم دادگاه برای انحلال توسعه دهنده بزرگ اورگراند و در حالی که بقیه جهان با تورم مبارزه می کنند، چین با خطر کاهش تورم سر و کار دارد – قیمت ها سال به سال کاهش می یابد.

با این وجود، حمایت افزوده شده برای بازارهای نفت به دلیل کاهش قیمت‌ها کمک چندانی نکرد. نگرانی ها در مورد رشد اقتصاد جهانی همچنان ادامه دارد و چین یکی از عوامل اصلی رشد تقاضای نفت است. اگر تردیدها در مورد بهبود اقتصادی چین همچنان وجود داشته باشد، می توان آن را در قیمت پایین تر نفت مشاهده کرد.

  رکورد تازه کره‌جنوبی در صادرات سالانه در شرایط رکود جهانی

نفت خام برنت در نوسان قبلی کاهش می یابد که توسط SMA 200 تقویت شده است

قیمت نفت خام بهبودی خارق‌العاده را تجربه کرده است و بیش از 9 درصد نسبت به اوایل فوریه افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که عملکرد قیمت مقاومتی در مرز 83.50 دلار پیدا کرده است، جایی که قیمت‌ها از آن زمان به سمت علامت 82 دلار کاهش یافته است. با توجه به اینکه میانگین متحرک ساده 200 روزه با میانگین متحرک ساده 200 روزه از مرز 82 دلار پیروی می کند، ممکن است در اینجا پشتیبانی شود، به این معنی که حرکت نزولی ادامه دار زیر فیلتر روند بلندمدت برای جلوگیری از یک دوره معاملات جانبی مورد نیاز است.

منطقه ای که با رنگ بنفش مشخص شده است با اقبال بازار سهام محلی چین مطابقت دارد که به شدت فروخت اما از آن زمان به پشتوانه موسسات سرمایه گذاری مرتبط با دولت که سهام و ETF را در مقادیر زیادی برای بازگرداندن اعتماد به بازار خریداری می کنند، تثبیت شده است.

83.50 دلار به عنوان مقاومت فوری با کاهش RSI قبل از رسیدن به سطوح بیش از حد خرید باقی می ماند. پشتیبانی فوری 82.00 دلار و سپس 200 SMA است.

نمودار روزانه نفت خام برنت (نفت انگلستان).

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نفت بازاری است که به طور جدایی ناپذیری با نیروهای بازار تقاضا و عرضه مرتبط است، اما همچنین به تنش های ژئوپلیتیکی و رویدادهای آب و هوایی شدید پاسخ می دهد. اصول اولیه را در راهنمای اختصاصی ما در زیر کشف کنید:

روغن WTI در اطراف فیلتر کلیدی روند بلندمدت نوسان می کند

نفت خام WTI در روز سه‌شنبه پایین‌تر است و سطح بسیار کلیدی متشکل از میانگین متحرک ساده 200 روزه و سطح اهمیت بلندمدت 77.40 دلار را آزمایش می‌کند. در میان‌مدت‌تر، اکشن قیمت بالاتر، در یک کانال صعودی معامله می‌شود که مجموعه‌ای از اوج‌ها و پایین‌های بالاتر را نشان می‌دهد.

اگر از اینجا شاهد حرکت نزولی بیشتری باشیم، قیمت نفت ممکن است قبل از انجام آزمایش دیگری برای حمایت از کانال، به دنبال آزمایش میانگین متحرک ساده 50 روزه در 73.84 دلار باشد. قیمت نفت همچنان به چشم انداز رشد جهانی واکنش نشان می دهد که به نظر می رسد با توجه به اینکه بریتانیا و ژاپن قبلا رکود اقتصادی را تایید کرده اند بدتر شده است. علاوه بر این، بزرگترین اقتصاد اروپا، آلمان، در حال حاضر در رکود اقتصادی به گفته بوندسبانک گفته می شود.

نمودار روزانه نفت خام WTI

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

احساسات مشتری IG نشان دهنده باریک شدن شلوارهای کوتاه و بلند، سیگنال های تحریف کننده

image3.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -16٪ -2٪
هفتگی 0% -6٪ -2٪

نفت- نفت خام آمریکا:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 63.69 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.75 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهدروغن– قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد نفت مختلط – سوگیری تجارت نفت خام ایالات متحده.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/oil-price-outlook-brent-crude-wti-ease-after-decent-recovery-20240220.html