دلار آمریکا پس از PMI مختلط S&P ثابت می ماند، فدرال رزرو در جلسه بعدی صحبت می کند

آخرین تحلیل ها و نمودارها دلار آمریکا (DXY).

  • S&P PMI – خدمات از دست رفته، تولید بهبود می یابد
  • دلار آمریکا رشدهای قبلی را حفظ کرده است.

جدیدترین PMIهای فلش امروز نشان دادند که بخش خدمات ایالات متحده در ماه فوریه کاهش یافت، در حالی که بخش تولید رشد کرد. به گفته ارائه دهنده داده S&P Global،

شرکت‌های آمریکایی به گزارش‌های افزایش فعالیت خود در ماه فوریه ادامه دادند، البته با سرعت کمتر. به دلیل افزایش ملایم تر در فعالیت های تجاری خدمات که بر رشد کلی تأثیر گذاشت، تولید اندکی افزایش یافت. در همین حال، تولید در بحبوحه بهبود زنجیره تامین پس از آب و هوای نامناسب در ژانویه، شاهد افزایش مجدد تولید بود.

image1.png

کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد تجاری در S&P Global Market Intelligence درباره این داده ها اظهار داشت: «داده های اولیه PMI در ماه فوریه نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده در اواسط سه ماهه اول به رشد خود ادامه داده است و به رشد سالانه تولید ناخالص داخلی در منطقه 2 درصد اشاره می کند. . اگرچه رشد بخش خدمات اندکی کاهش یافت، اما تولید با استقبال خوبی از رشد روبه‌رو شد و تولید کارخانه‌ها با سریع‌ترین نرخ در ده ماه اخیر رشد کرد.

راهنمای رایگان ما و نحوه تجارت انتشار داده های اقتصادی را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

در طول جلسه ایالات متحده، چهار سخنران فدرال – جفرسون، هارکر، کوک، و کشکاری – نظرات خود را در مورد سلامت اقتصاد ایالات متحده ارائه خواهند کرد، پس از آن که دقایق شب گذشته FOMC اندکی توضیح دادند.

  قیمت طلا افزایش بازدهی خزانه داری و افزایش دلار آمریکا را نادیده می گیرد. XAU/USD بالاتر؟

احتیاط در برابر کاهش زودهنگام نرخ بهره

دلار آمریکا معاملات اروپا را در حوالی سطح 103.50 باز کرد و در طول روز افزایش یافت. شاخص دلار آمریکا (DXY) در حال حاضر در حدود 104.10 معامله می شود و در تلاش است تا مجموعه یک هفته ای از اوج و پایین ترین سطح را از بالاترین سطح 105.02 چهارشنبه گذشته بشکند. احتمالات نرخ بهره ایالات متحده در سال جاری بین سه تا چهار کاهش 25 نقطه پایه نرخ گذاری شده است که اولین کاهش در نشست 12 ژوئن FOMC صورت گرفت.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

نمودار از طریق TradingView

پیش‌بینی‌های فنی و بنیادی دلار آمریکا در سه ماهه اول رایگان ما را دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-remains-firm-after-mixed-s-p-pmis-fed-speak-later-in-the-session-20240222.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار