یورو (یورو) آخرین قیمت – تست EUR/USD مقاومت 200-SDMA، EUR/GBP در پشتیبانی

یورو/دلار آمریکا، EUR/GBP و EUR/JPYقیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • آمارهای رسمی نشان می دهد که اقتصاد آلمان همچنان ضعیف است.
  • روند صعودی EUR/USD در تمرکز.

نحوه تجارت اخبار اقتصادی را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

داده های منتشر شده توسط اداره آمار فدرال (Destatis) امروز تایید کرد که تولید ناخالص داخلی آلمان در سه ماهه چهارم 2023 نسبت به سه ماهه سوم 0.3 درصد و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 0.4 درصد کاهش یافته است.

روث برند، رئیس اداره آمار فدرال، گفت: “اقتصاد آلمان سال 2023 را در محدوده منفی به پایان رساند. در سه ماهه پایانی، کاهش سرمایه گذاری اثر کاهنده ای بر فعالیت های اقتصادی داشت، در حالی که مصرف کمی افزایش یافت.”

در سه سه ماهه اول، تولید ناخالص داخلی تا حد زیادی در میان یک محیط اقتصادی چالش برانگیز جهانی راکد شد. برای کل سال 2023، جدیدترین محاسبات کاهش سالانه عملکرد اقتصادی 0.3٪ را تایید کرده است (تقویم تعدیل شده: -0.1٪).

انتشار تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم آلمان – Destatis

image1.png

آخرین قرائت‌های آیفو آلمان نیز امروز با سرفصل هوای کسب‌وکار مطابق با انتظارات بازار در 85.5 و کسری بالاتر از رقم ژانویه منتشر شد.

image2.png

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، زمان واقعی را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

افزایش اخیر یورو در برابر دلار آمریکا امروز متوقف شده است و پیشرفت بیشتر توسط میانگین متحرک ساده 200 روزه کنترل می شود. در حالی که دیروز این شاخص فنی شکسته شد، این جفت زیر میانگین متحرک با تاریخ طولانی تر بسته شد. شکست تایید شده بالاتر – بسته شدن و باز شدن بالاتر از dsma 200 – باعث می شود که 50-dsma و خوشه ای از اوج های اخیر در دو طرف 1.0900 مورد توجه قرار گیرند. پشتیبانی در 1.0787 تا 1.0760 مشاهده می شود.

  قیمت نفت خام با درخواست افزایش تقاضای اوپک افزایش می یابد

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

عقب نشینی اخیر EUR/GBP از ناحیه 0.8500 متوقف شده است و شکست منطقه 0.8580 دشوار است. شکستن زیر منطقه 0.8530 می تواند باعث شود که این جفت حمایت قبلی در حدود 0.8500 را دوباره در هفته های آینده آزمایش کند.

نمودار روزانه EUR/GBP

image4.png

نمودارها با استفاده از TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 72.75 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.67 به 1 است. نت-شورت معامله گران 18.03 درصد کمتر از دیروز و 11.50 درصد کمتر از هفته گذشته است.

برای دیدن اینکه این به چه معناست برای EUR/GBP، گزارش کامل احساسات خرده فروشی را در زیر دانلود کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -20% -1٪
هفتگی 10% -14٪ 3%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-price-latest-eur-usd-testing-200-sdma-resistance-eur-gbp-slipping-into-support-20240223.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار