آیا بیت کوین آنچه را که برای شکستن مارک 38 هزار دلاری لازم است خواهد داشت؟

بیت کوین، نکات کلیدی کریپتو:

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت نفت: با افزایش انتظارات برای کاهش اوپک، بهبود ادامه می یابد

قیمت بیت کوین همچنان در سطح بالایی قرار دارد اما سطح 38 هزار دلار همچنان یک مانع است. شایعات مبنی بر اینکه تاییدیه ETF تا 17 نوامبر خواهد رسید، با اظهار نظر جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، که ممکن است تا ژانویه هیچ تاییدیه ای دریافت نکنیم، محقق نشد. به‌طور شگفت‌انگیزی، بیت‌کوین در مواجهه با آنچه که بسیاری تصور می‌کنند به‌عنوان SEC به‌دنبال هر دلیلی برای به تأخیر انداختن تصمیم خود است، انعطاف‌پذیر باقی مانده است.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

تأخیر بیت کوین ETF بر قیمت ها؟

ما نظراتی را از هر دو طرف طیف شنیده‌ایم که مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy، بار دیگر مانند یک نابغه به نظر می‌رسد. این مشتاق بیت کوین، لفاظی صعودی خود را در مورد بیت کوین با سیلور تجدید کرده است که ادعا می کند ممکن است افزایش تقاضای احتمالی در راه باشد. با این حال، Saylor ممکن است اشتباه نکند، با توجه به اینکه تایید ETF احتمالا منجر به افزایش شدید تقاضا می شود. جالب‌ترین توییت سایلر، «هزینه تفکر متعارف» او بود که نشان‌دهنده دستاوردهای بیت‌کوین و SPX از 10 آگوست 2010 بود، تاریخی که در آن MicroStrategy استراتژی بیت‌کوین را اتخاذ کرد. از آنجایی که بیت کوین در مقایسه با رشد SPX 31 درصدی، 214 درصد افزایش یافته است.

یکی دیگر از دلایلی که برای حفظ جایگاه بیت کوین ذکر شد، پس از پیروزی خاویر مایلی، نامزد راست افراطی آرژانتینی، که از علاقه مندان به بیت کوین است، به دست آمد. آرژانتین با مایلی که از بانک مرکزی و امور مالی سنتی انتقاد می کند، با تورم سرسام آور دست و پنجه نرم می کند. این همچنین به عنوان یک گام بزرگ برای صنعت کریپتو تلقی می شود زیرا به این معنی است که یک مشتاق بیت کوین نیز عضو G-20 است. فعالان بازار ممکن است امیدوار باشند که این می تواند منجر به تحولات مثبت در مورد مقررات ارز دیجیتال در حال حرکت به جلو شود.

  بهترین ربات های آربیتراژ ارزدیجیتال در سال 2022 | persianforexacademy

با نگاهی به عملکرد امروز و همانطور که از نقشه حرارتی زیر می بینید، بسیاری از سکه های کوچکتر امروز قرمز هستند و سولانا و آوالانچ بزرگترین بازنده ها هستند.

image1.png

منبع: TradingView

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از نقطه نظر فنی، BTCUSD جالب است زیرا درست زیر 38 هزار دلار قرار دارد. اگر قیمت همچنان به تلاش برای شکستن به زودی بالاتر ادامه دهد، ممکن است یک تغییر عمیق تر در آستانه سال جدید در راه باشد که ممکن است چیز بدی نباشد. این به خریداران این امکان را می دهد که قبل از تصمیم گیری ETF و نصف شدن در سال آینده، ریسک بهتری برای پاداش دادن به فرصت ها داشته باشند.

با این حال، آنچه اخیراً دیده‌ایم این است که نهنگ‌های کریپتو به حفظ و ایجاد موقعیت‌های خود ادامه می‌دهند در حالی که چشم‌انداز معاملات خرده‌فروشی اخیرا شاهد کاهش سرعت بوده است. بسیاری از این به دلیل سخت شدن شرایط مالی در سطح جهانی است که مصرف کنندگان را با درآمد قابل تصرف کمتری مواجه می کند.

BTCUSD نمودار روزانه، 20 نوامبر 2023.

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

ETHUSD نمودار روزانه، 20 نوامبر 2023.

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

نگاهی به اتریوم و بازه زمانی هفتگی نشان می‌دهد که ممکن است اصلاحات در این هفته در راه باشد. شمع هفتگی به صورت یک نوار درونی نزولی بسته شد که به نزولی بیشتر اشاره می کند که با بسته شدن روزانه شمع بالاتر از سطح 2124 باطل می شود. تا زمانی که قیمت زیر این سطح باقی بماند، ممکن است با فشار فروش مواجه شویم.

  نمودار قیمت اتریوم (ETH) به نظر می رسد برای سودهای بیشتر در هفته های آینده آماده شود

عملکرد قیمت در بازه زمانی روزانه به یک بالاترین جدید اشاره می کند، با این حال، با چاپ یک بالاترین پایین تر و پشتیبانی پرشتاب ارائه شده توسط MA 20 روزه در هفته گذشته. سیگنال‌های مختلط در اینجا به فعالان بازار غذای فکری می‌دهد، زیرا ما همچنین یک الگوی متقاطع طلایی با عبور MA 50 روزه بالاتر از MA 200 روزه در زمان نگارش داریم. در مجموع، این یک تصویر فنی نسبتاً ترکیبی است که وضوح زیادی ارائه نمی دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط Zain Vawda برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/crypto-forecast-will-bitcoin-have-what-it-takes-to-break-the-38k-mark-20231120.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار