نمودار قیمت اتریوم (ETH) به نظر می رسد برای سودهای بیشتر در هفته های آینده آماده شود

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل اتریوم (ETH):

  • اتریوم به مقاومت فنی 4 هزار دلاری «شخصی بزرگ» چشم دوخته است.
  • اسپرد ETH/BTC به مقاومت قبلی نزدیک می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

اتریوم بیش از 80 درصد از زمان چاپ پایین در 23 ژانویه به 2165 دلار افزایش یافته است و مجموعه‌ای نسبتاً ثابت از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را ایجاد می‌کند. فروش کوتاه‌مدت بزرگ در روز سه‌شنبه، 5 مارس، به‌سرعت بازیابی شد، که زیربنای قدرت اخیر این حرکت است، و تا زمانی که جو فعلی بازار همچنان خوش‌بین باشد، تلاشی برای سطح مقاومت 4000 دلاری ‘شخصی بزرگ’ محتمل به نظر می‌رسد. مانند همیشه با یک طبقه دارایی به نوسان بخش ارزهای دیجیتال، مدیریت ریسک قوی مورد نیاز است.

گزارش مشاغل امروز ایالات متحده می تواند طیف وسیعی از طبقات دارایی، از جمله فضای ارزهای دیجیتال را در هر دو جهت حرکت دهد، بنابراین توجه به انتشار ساعت 13:30 ضروری است.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

نمودار هفتگی اتریوم قدرت حرکت اخیر را نشان می‌دهد و این امر ETH را با استفاده از اندیکاتور CCI در پایین نمودار وارد قلمروی با بیش‌خرید کرده است. این باید عادی شود تا اتریوم بتواند به حرکت بالاتر ادامه دهد. سری نزولی بالاتر از 4ka دلار از اکتبر 2021 قبل از نوسان اواسط می 2021 با قیمت 4400 دلار ظاهر می شود. در بالای اینجا، بالاترین قیمت 4860 دلاری مورد توجه قرار می گیرد. پشتیبانی اولیه در نمودار هفتگی 3585 دلار است.

نمودار قیمت هفتگی اتریوم

image2.png

Ethereum Spot ETF – کابین بعدی خارج از رتبه؟

اتریوم در این هفته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته است و بخش قابل توجهی از عملکرد ضعیف امسال را دوباره به دست آورده است. مقاومت در ناحیه 0.6050 از اوایل ژانویه حفظ شده است و ممکن است در تلاش بعدی دوباره این کار را انجام دهد، اما شکست در اینجا 0.6260 را مجدداً مورد توجه قرار می دهد. ETH/BTC به بالای هر سه میانگین متحرک ساده بازگشته است، و در حالی که شاخص CCI در حال نزدیک شدن به میزان بیش خرید است، بسیار پایین تر از دو ضریب خوانش بیش از حد خرید امسال است.

نمودار پخش روزانه اتریوم/بیت کوین

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ اتریوم – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/ethereum-eth-price-chart-looks-primed-for-further-gains-in-the-coming-weeks-20240308.html