دلار آمریکا پس از شکست NFP آمریکا بیشتر سقوط کرد اما رقم ژانویه به شدت کاهش یافت

قیمت دلار آمریکا و نمودارها

  • تجدید نظر NFP باعث کاهش ارزش دلار آمریکا می شود.
  • نرخ بیکاری افزایش می یابد، میانگین درآمد ماهانه کاهش می یابد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

رقم سرفصل NFP انتظارات بازار را با یک حاشیه سالم شکست داد، اما این با یک تجدید نظر نزولی تند نسبت به انتشار ژانویه جبران شد. در ماه فوریه، 275 هزار نقش جدید در مقایسه با پیش‌بینی‌های بازار 200 هزار نفر ایجاد شد، در حالی که رقم ژانویه 353 هزار نفر به 229 هزار نفر کاهش یافت که اختلاف 124 هزار نفر است. نرخ بیکاری در مقایسه با سطح قبلی و پیش‌بینی بازار 3.7 درصد به 3.9 درصد افزایش یافت، در حالی که میانگین درآمد ساعتی در مقایسه با 0.3 درصد اجماع بازار به 0.1 درصد کاهش یافت. جدای از رقم سرفصل NFP، گزارش این ماه ضعیف‌تر از حد انتظار بازار کار ایالات متحده را نشان می‌دهد و انتظارات بازار را مبنی بر کاهش 25 واحدی در نشست 12 ژوئن FOMC نشان می‌دهد.

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

دلار آمریکا کاهش بیشتری پیدا کرد و در حال حاضر بر روی سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8 درصد در اطراف 102.50 قرار دارد. خوشه ای از اوج و پایین های قدیمی در حول و حوش 102.00 ممکن است هر حرکت پایین تری را قبل از توجه به اصلاح فیب 71.8% در 101.17 و پایین ترین قیمت چند ماهه 28 دسامبر در 100.74 کند کند.

  عناوین روزنامه‌های مطرح جهان؛ هفتم سپتامبر ۲۰۲۲

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا و طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-falls-further-after-us-nfp-beat-but-january-number-revised-sharply-lower-20240308.html