استراتژی نوسانگیری کوتاه مدت به همراه فیلتر تریدینگ ویو مخصوص ارزدیجیتال و فارکس HFS-2 آکادمی بورس هوش فعال Ssl, A n.a, Bitcoin | persianforexacademy

اما آن‌ها در هر صورت احتمال بازگشت روند را هم در نظر دارند و از اندیکاتورهایی مانند میانگین متحرک همگرا واگرا و نوسان‌ساز تصادفی برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت سرمایه گذاری استفاده می‌کنند. «معاملات معکوس» که به عنوان Reverse trading هم در بین کاربران شناخته می‌شود، یکی از استراتژی‌های سودآور در بازار ارزهای دیجیتال است. برای مثال فرض کنید که روند قیمت بیت کوین طی یک بازه‌ی زمانی صعودی بوده، معامله‌گران در روش Reverse trading با استفاده از ابزارهای تخصصی و بررسی الگوهای مختلف روند را نزولی پیش‌بینی می‌کنند و سریعاً وارد معامله می‌شوند. برخی از افراد هم با پیش‌بینی بالاترین و پایین‌ترین قیمت ارزهای دیجیتال معاملات خود را مدیریت کرده و سود به دست می‌آورند. به دلیل اینکه رمزارزهایی مانند بیت کوین جزو بهترین کلاس‌های دارایی در سال گذشته بودند، افراد زیادی به بازار کریپتو ورود کرده و با سرمایه‌گذاری خود‌ موجب توسعه هرچه بیشتر این حوزه شدند.

  • هرچند سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال عملاً تفاوت چندانی با دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه ندارد، اما رمزارزها ذاتاً دارایی‌هایی پرریسک و مستعد نوسانات شدید قیمتی‌اند.
  • برای مثال فرض کنید که روند قیمت بیت کوین طی یک بازه‌ی زمانی صعودی بوده، معامله‌گران در روش Reverse trading با استفاده از ابزارهای تخصصی و بررسی الگوهای مختلف روند را نزولی پیش‌بینی می‌کنند و سریعاً وارد معامله می‌شوند.
  • سرمایه‌گذار می‌تواند بخشی از دارایی خود را در بازه زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت در سبد ارزدیجیتال نگه‌دارد.
  • برای افرادی که می‌خواهند بدون دغدغه و هراس از حفظ دارایی خود روی ترید تمرکز کنند ، روبوفارکس یکی از اولین پیشنهادهاست.
  • یکی از روش‌های پرداخت برای خرید بیت کوین را انتخاب نمایید و سپس بر روی Continue کلیک نمایید و سپس اطلاعات کارت خود را وارد نمایید.
  سران گروه هفت: برجام مفیدترین راهکار برای حل دیپلماتیک موضوع هسته‌ای ایران است

شما می‌توانید به‌گونه‌ای سفارشتان را تنظیم کنید که چه بخواهید سود را برداشت و چه حداکثر ضرر را تعیین کنید، در قیمت خاصی سفارش شما انجام شود. دیجی بایت اولین ارز رمزپایه ای بود که فناوری SegWit به معنای شاهد جداگانه را مورد استفاده قرار داد که همین باعث بروز نوآوری های دیگری مانند تراکنش های کراس چین و تایید تکی تراکنش شد. در این مطلب از مجله کریپتو قصد داریم امکانات سرویس نرخ لحظه ای کریپتو در نااریب را معرفی کنیم. همین که صرافی نوبیتکس به روز رسانی شد؛ صرافی‌بین هم هم مطلب نقد و بررسی نوبیتکس را به روز کرد. در این مطلب صرافی بین از مجله کریپتو قصد داریم صرافی تبدیل را بررسی کنیم.

پرایس اکشن RTM

علی رغم ریسک بالای این استراتژی، تریدرهای حرفه‌ای که به الزامات مارجین و سایر قوانین معاملاتی توجه دارند، می‌توانند به سود خوبی برسند. این تریدرها معمولا به سراغ بازارهایی با نقدینگی بالاتر می‌روند، زیرا تعیین نقطه ورود و خروج برایشان آسان‌تر خواهد شد. معاملات فرکانس بالا یا HTF با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها و ربات‌های معاملاتی به کاربر اجازه می‌دهند خرید و فروش را با سرعتی بسیار بالا انجام دهد. برای طراحی چنین رباتی باید علاوه بر داشتن دانش کافی در حوزه‌های ریاضی و علوم رایانه، درک کاملی از اصول پیچیده بازار معاملاتی هم داشته باشید. بنابراین تنها حرفه‌ای‌ترین تریدرها باید به سراغ این دسته از معاملات بروند.

سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال:

مجله خبری پرشین فارکس‌گران حرفه‌ای بازار با استفاده از شناختی که با ساختار کلی بازار دارند و در نظر گرفتن عواملی مانند سطوح حمایت و مقاومت استراتژی معاملات معکوس را در معاملات خود پیاده‌سازی می‌کنند. محدوده نوسان می‌تواند استراتژی خوبی برای معامله‌گران تازه وارد در بازار ارزهای دیجیتال باشد. تعداد بالایی از معاملات با توجه به سطوح حمایت و مقاومت در بازار صورت می‌گیرند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم گفته شد روند در بازار ارزهای دیجیتال قابل پیش‌بینی نیست چرا که در برخی از موارد دیده شده که قیمت از سطوح حمایت و مقاومت عبور کرده. اما معمولا قبل از مشاهده‌ی روند صعودی و نزولی قیمت چندین بار شاهد برخورد به سطوح حمایت و مقاومت هستیم.

  همه شهروندان چین از سودان خارج شدند

بر‌اساس این استراتژی، سرمایه‌گذار در یک معامله یا سرمایه‌گذاری، روی بیش از ۱درصد از کل سرمایه‌اش ریسک نمی‌کند. بیایید فرض کنیم شما به‌عنوان سرمایه‌گذار ۱۰,۰۰۰ دلار برای سرمایه‌گذاری دارید و می‌خواهید به قانون ۱درصد پایبند باشید. در حال حاضر این شرکت ۷۰،۴۷۰ بیت کوین در اختیار دارد که با قیمت متوسط ۱۵،۹۶۴ دلار خریداری کرده است. با اضافه شدن به ذخایر بیت کوینی میکرو استراتژی هم اکنون این شرکت در جایگاه پنجم در میان نهادهایی که بیشترین بیت کوین را دارند قرار گرفته است. این شرکت در حال حاضر از دولت ایالات متحده آمریکا که طبق گزارشات ۶۹،۴۲۰ واحد بیت کوین در اختیار دارد پیشی گرفته است.

http://changanblog.ir