تورم شدیدتر ایالات متحده روند نزولی EUR/USD را دوباره افزایش داد، EUR/GBP کاهش یافت

تجزیه و تحلیل یورو (EUR/USD، EUR/GBP).

دقایق پیشنهاد می شود بانک مرکزی اروپا از نرخ ها رضایت دارد و بر اقتصاد متمرکز است

صورتجلسه بانک مرکزی اروپا نشان داد که این یک تماس نزدیک برای افزایش نرخ بهره برای دهمین و احتمالا آخرین بار، آخرین جلسه شورای حاکم بود. اکثریت مقامات پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بهره بالا (4 درصد) نقش بزرگی در بازگرداندن تورم به هدف 2 درصد ایفا می‌کند.

اکنون تمرکز به اقتصاد اروپا معطوف شده است که مجبور شده است اثرات افزایش قیمت ها را در طول کاهش رشد جهانی تحمل کند که به شدت بر شریک تجاری اصلی آن، چین تأثیر گذاشته است. بخش تولید آلمان به ویژه آسیب دیده است و بقیه اروپا را پایین آورده است. بدون شک بانک مرکزی اروپا بازده اوراق قرضه دولتی را پس از افزایش هزینه های استقراض ایالات متحده که راه را برای سایر بازارهای توسعه یافته هدایت کرد، رصد خواهد کرد. بازده اوراق قرضه ایتالیا در صدر فهرست قرار خواهد گرفت، زیرا به طور سنتی به دلیل کسری بودجه زیاد، بدهی های بالا و فقدان انضباط مالی در برابر افزایش بازدهی آسیب پذیر بوده است. مقامات بانک مرکزی اروپا امیدوارند که از رکود در سال جاری جلوگیری کنند. با رشد کم خونی که تاکنون در اروپا مشاهده شده است، فرود نرم یک چالش بزرگ باقی مانده است.

با این حال، داده‌های CPI ایالات متحده بزرگترین کاتالیزور روز را ارائه کرد و باعث افزایش دلار ضعیف‌تر شد زیرا تورم کل کمی بالاتر از پیش‌بینی‌ها افزایش یافت و به 3.7% در مقابل 3.6% پیش‌بینی‌شده رسید. افزایش قیمت نفت یک چالش بالقوه برای پیشرفت اخیر در مورد تورم است.

  چین خواستار توقف تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه کشورها شد

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

در شرایطی که بانک های مرکزی طرفدار پایان دادن به چرخه انقباض هستند، چگونه خواهد بود یورو کرایه در Q4؟ پیش بینی یورو سه ماهه چهارم ما را در زیر بخوانید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

واکنش فوری در یورو/دلار آمریکا شاهد حرکت به سمت نزولی بود، زیرا غافلگیری نسبت به افزایش قیمت، نگرانی‌ها را در مورد تورم ثابت پس از آن که بسیاری از مقامات فدرال رزرو رویکرد محتاطانه‌ای را برای انقباضات آتی اعلام کردند و بسیاری از آنها از سطح فعلی نرخ‌های بهره راضی بودند، دوباره برانگیخت.

نمودار 5 دقیقه ای یورو/دلار آمریکا

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

CPI ایالات متحده عقب نشینی اخیر EUR/USD را تهدید می کند

تورم بالاتر نشان می‌دهد که یورو/دلار آمریکا پس از چرخش به 1.0635 – 31 ماه می، روند نزولی بلندمدت را از سر می‌گیرد. 1.0520 سطح بعدی پشتیبانی است که ممکن است با پشتیبانی خط روند همزمان باشد.

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -4٪ -7٪ -5٪
هفتگی 17% -11٪ 7%

جفت EUR/GBP حرکت کوتاه‌مدت پایین‌تری را از سر می‌گیرد، زیرا نمودار روزانه فتیله‌های بالایی بالاتر را در نمودار روزانه منعکس می‌کند – رد قیمت‌های بالاتر. اکنون قیمت ها پس از عبور از زیر 0.8635 – سطح اصلی مقاومت قبلی – به زیر کانال نزولی نزدیک می شوند. به گفته MACD، مومنتوم به نفع نزول بیشتر RSI است که به شرایط فروش بیش از حد نزدیک نیست. مقاومت در 0.8635 ظاهر می شود.

یورو/پوند نمودار روزانه

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/hotter-us-inflation-reignites-eur-usd-downtrend-eur-gbp-eases-20231012.html