اینچ پوند بریتانیا با شرط بندی فزاینده بازارها بر کاهش ماه ژوئن فدرال رزرو، افزایش یافت

GBP/USD قیمت و تجزیه و تحلیل

  • GBP/USD به بالای خط 1.2600 برمی گردد.
  • بازارها کاملا مطمئن هستند که نرخ بهره آمریکا در ماه ژوئن شروع به کاهش خواهد کرد.
  • سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده مانع تجاری بعدی خواهد بود.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

پوند انگلیس در جلسه روز دوشنبه اروپا به بالای 1.26 در برابر دلار آمریکا بازگشت، زیرا انتظارات برای کاهش نرخ بهره در ژوئن باعث کاهش گرینبک شد.

اظهارنظرهای اخیر فدرال رزرو بازارها را کاملاً مطمئن کرده است که در سال جاری شاهد کاهش هزینه های استقراض احتمالاً کاملاً قابل توجهی خواهیم بود. ابزار “Fedwatch” بورس کالای شیکاگو اکنون به بازارها نشان می دهد که به طور قطع در جلسه سیاست پولی 12 ژوئن، با احتمال کاهش نرخ به بالای 70 درصد، تفنگ شروع به این فرآیند شلیک خواهد شد.

البته از آن زمان تا کنون داده‌های اقتصادی زیادی وجود خواهد داشت و هر حرکتی احتمالاً به کاهش پایدار تورم بستگی دارد. اما، در حال حاضر، حداقل، بازارها حرف فدرال رزرو را می پذیرند.

به نوبه خود، بانک انگلستان نیز پیشنهاد کرده است که ممکن است نرخ های خود به اوج رسیده باشد، اما تورم چسبنده قویاً نشان می دهد که آن را قبل از فدرال رزرو کاهش نخواهد داد.

ممکن است پوند همچنان از سوی آژانس رتبه بندی اعتباری فیچ حمایت شود. در روز جمعه رتبه بدهی AA- بریتانیا را از «منفی» به «پایدار» افزایش داد. آن روز همچنین اخباری را به ارمغان آورد مبنی بر اینکه فروش خرده فروشی در ژانویه ثابت بوده است، علیرغم برخی آب و هوای بد که باعث کاهش بازدید از فروشگاه ها شده است، در حالی که اقتصاددانان از سقوط بیم داشتند.

  تنظیمات و تحلیل فنی تجارت پوند بریتانیا: GBP/USD، EUR/GBP، GBP/JPY

تصویر کلی بریتانیا به‌عنوان اقتصادی که از یک رکود خفیف به طور متوسط ​​بهبود می‌یابد، دقیقاً دیدنی نیست، اما، مثل اغلب اخیراً، حداقل خوش‌بین‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه است.

نشانه‌های معاملاتی کوتاه‌مدت GBP/USD احتمالاً حول و حوش انتشار شماره‌های سفارش کالاهای بادوام سنگین وزن در خارج از ایالات متحده در روز سه‌شنبه متمرکز می‌شود، اما در این هفته، در روز پنج‌شنبه، زمانی که آخرین اعداد تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه چهارم منتشر می‌شود، مقداری علاقه بریتانیا وجود دارد.

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

پوند در نمودار روزانه خود که قبلاً از اواسط فوریه از بازار حمایت می کرد، به زیر خط روند صعودی شکسته است.

به نظر می رسد گاوها تمایلی به اجازه دادن حمایت روانی در دسته 1.26 بدون مبارزه ندارند و توانایی آنها برای دفاع از آن به صورت روزانه بسته شدن ممکن است کلیدی برای هدایت این هفته باشد. سقوط به زیر آن احتمالاً منطقه 1.2520 را مورد توجه قرار می دهد، جایی که تلاش های نزولی در اوایل تا اواسط فوریه متوقف شد. شکست در آنجا جدی‌تر خواهد بود و پشتیبانی مهم اصلاحی در 1.2510 را وارد بازی می‌کند. بازار از اواخر نوامبر سال گذشته تا کنون پایین تر از آن نبوده است.

گاوها ابتدا باید مقاومت را در خط روند صعودی سابق، که در 1.26716 قرار دارد، با تمرکز بر منطقه 1.27150 بالاتر از آن، پس بگیرند.

باند تجاری گسترده بین 1.28910 و 1.25010 به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر بوده است و به نظر می رسد حداقل تا زمانی که بازارها معتقد باشند که نرخ های بهره بریتانیا برای مدت طولانی تری نسبت به ایالات متحده بالاتر خواهد ماند، دوام خواهد آورد.

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 4% 15% 8%
هفتگی 20% -21٪ 1%

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-inches-back-up-as-markets-increasingly-bet-on-june-fed-cuts-20240325.html