کاهش USD/JPY پس از دقایقی BoJ، نگرانی در مورد حرکت های فرار

تجزیه و تحلیل ین ژاپن (USD/JPY).

  • دقایق بانک مرکزی آمریکا “تجارت حمل و نقل” را تمدید کرد زیرا مقامات افزایش سریع نرخ بهره را رد کردند
  • مانند ساعت، دیپلمات ارشد ارزی ژاپن از نوسانات اخیر و ضعف ین ابراز نارضایتی کرد.
  • احساسات مشتری IG علیرغم موقعیت یابی کوتاه “مخلوط” است
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

دقایق BoJ اطلاعات جدید کمیاب را ارائه می دهد

گزارش جلسه تاریخی بانک مرکزی ژاپن که در آن مقامات به پایان دادن به نرخ های بهره منفی رای دادند، هیچ اطلاعات جدیدی ارائه نکرد. انصافاً، این به دلیل ارتباطات باز و شفاف بانک در قبل و بعد از جلسه مارس بوده است.

مقامات تایید کردند که هدف تورم 2 درصدی هنوز محقق نشده است و سرعت افزایش نرخ ها مشابه آنچه در کشورهای غربی دیده می شود، نخواهد بود. رویکرد اندازه‌گیری‌شده‌تر به این معنی است که ین به مبارزه با اختلاف نرخ بهره پایین‌تر که معاملات حمل و نقل را ترویج می‌کند، ادامه خواهد داد.

در اواخر این هفته، خلاصه نظرات BoJ پیش‌بینی‌های تورم و رشد بانک را قبل از چاپ نهایی GDP Q4 برای ایالات متحده نشان خواهد داد. در یک هفته تعطیلات کوتاه، جمعه پتانسیل افزایش نوسانات را نشان می دهد اگر داده های PCE از انتظارات متفاوت باشد. با خاموشی معامله گران برای جمعه خوب، پتانسیل نوسانات در میان محیط پیش بینی شده و نقدینگی پایین تر افزایش می یابد.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

  با تثبیت بازارها در کل، طلا شیار خود را به دست می آورد. برای XAU/USD کجا؟

بیاموزید که چگونه می توانید قبل از انتشار داده های مهم با یک استراتژی آسان برای پیاده سازی آماده شوید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

لبه های USD/JPY از مقاومت پایین تر است

به نظر می رسد USD/JPY در سقف قبلی 151.90 مقاومت پیدا کرده است که در ابتدای هفته اندکی کاهش یافته است. به نظر کار سختی است که این جفت به 150.00 برگردد – چیزی که ظاهراً می تواند با کمک پیش بینی های BoJ یا داده های PCE ایالات متحده یا هر دو به دست آید.

تورم داغتر و چشم انداز بهبود رشد در ژاپن پس از افزایش گسترده دستمزدها ممکن است احتمال افزایش دوباره در اواخر امسال را افزایش دهد – تقویت ین. از سوی دیگر، اگر تأثیرات فصلی بر آن تأثیر بگذارد، داده‌های PCE نظارت می‌شوند، همانطور که تاکنون در داده‌های CPI و PPI مشاهده کرده‌ایم. داده‌های خنک‌تر PCE می‌تواند مقداری بخار از دلار در حال رشد خارج شود، که ممکن است تأثیر کاهش USD/JPY را داشته باشد. با این حال، این نقاط داده باید تأیید شوند و در صورت عدم وجود انحراف قابل توجه، USD/JPY ممکن است در حدود 151.90 این هفته تثبیت شود.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

علیرغم موقعیت یابی کوتاه انبوه، احساسات مشتری IG “مخلوط” است

USD/JPY:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 14.65 درصد معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران شورت به لانگ 5.82 به 1.

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

  هفته پیش رو بیت کوین و اتریوم: صعودی در حال حاضر محدود شده است؟

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 12.74 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 27.58 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 4.19 درصد و نسبت به هفته گذشته 34.04 درصد افزایش داشته است.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری ترکیبی USD/JPY.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/yen-update-usd-jpy-dips-after-boj-minutes-concern-over-volatile-moves-20240325.html